VilaWeb.cat
jordimunoz | dijous, 16 de novembre de 2006 | 10:42h

‘Milano da bere’ fou l’eslogan publicitari (ací hi ha l'spot) d’una coneguda beguda italiana (l'Amaro Ramazzoti), que esdevingué amb el temps metàfora de tot un període de la vida urbana milanesa. Durant la segona meitat dels anys vuitanta, després de la crisi associada a la desindustrialització, emergia a Milà una nova elit postindustrial que, sota el domini del PSI de Craxi, desenvoluparia un estil de vida hedonista i profundament frívol -vinculat també a la institucionalització de la corrupció a gran escala.

jordimunoz | dimecres, 15 de novembre de 2006 | 10:57h

Manuel Castells, en el llibre entrevista que han publicat fa poc (i que recomane amb entusiasme), preguntat per la bombolla immobiliària ve a dir que els qui se n’haurien d’enterar, quan la bombolla explota ja no hi són, a dins. Quanta raó. Això m’ha fet veure que la bombolla està en procés d’explotar, i no trigarem en veure-ho. Els símptomes...

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Últims 30 canvis

Arxiu

« Novembre 2006 »
dl dt dc dj dv ds dg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats