jordimunoz |
dijous, 16 de novembre de 2006 | 10:42h
‘Milano da bere’
fou l’eslogan publicitari (ací hi ha l'spot) d’una coneguda beguda italiana (l'Amaro Ramazzoti),
que esdevingué amb el temps metàfora de tot un període de la vida urbana
milanesa. Durant la segona meitat dels anys vuitanta, després de la crisi
associada a la desindustrialització, emergia a Milà una nova elit
postindustrial que, sota el domini del PSI de Craxi, desenvoluparia un estil de
vida hedonista i profundament frívol -vinculat també a la institucionalització
de la corrupció a gran escala.
jordimunoz |
dimecres, 15 de novembre de 2006 | 10:57h
Manuel Castells, en
el llibre entrevista que han publicat fa poc (i que recomane amb entusiasme),
preguntat per la bombolla immobiliària ve a dir que els qui se
n’haurien d’enterar, quan la bombolla explota ja no hi són, a dins. Quanta
raó. Això m’ha fet veure que la bombolla està en procés d’explotar, i no
trigarem en veure-ho. Els símptomes...