Tots els partits polítics de casa nostra s’han llençat a la cursa electoral en vistes a les eleccions municipals del 27 de maig. Qui més qui menys farà una despesa important per mirar de fer arribar el seu missatge a la població i intentar convèncer els ciutadans amb les seves propostes. La voluntat de les formacions és reforçar el crèdit que ja tenen entre els seus fidels i, de passada, captar el vot d’indecisos o de simpatitzants de partits rivals. Què en penses? La campanya electoral et farà canviar el vot?
Como pueden pensar que los politicos me puedan hacer cambiar el voto con la campaña, si lo que prometen ni ellos se lo creen,estamos cansados de ellos,esto tiene que cambiar los politicos estan fuera del tiempo en que vivimos
´No se si ire a votar,
Respondre al comentari
la solucion en las urnas - bambolo (13/05/2007 - 09:23h)
votar es libre, cada cual que haga lo que desee, pero el momento de quejarse, de exigir idiomas de castigar a los que consideremos malos o no buenos, es en las urnas, el que no vote, que no se queje.
Respondre al comentari
UN CREMAT - LOLAILO (13/05/2007 - 20:40h)
De moment i que se sàpiga, votar és un DRET i no pas una OBLIGACIÖ, per tant, JO TAMPOC VATARÉ.
Ànims i endavant, visca l'abstanció rotunda i absoluta,. QUE NO VOTI NINGÚ. També em queixaré més que ningú.
Apa, salut i no voteu.
Respondre al comentari
Que pleguin - Al Tafaner (11/05/2007 - 18:01h)
Jo sempre he votat pero aquest cop no ho fare , si gir de 180 graus tots al carrer que pleguin fins i tot , posats a demanar el Laporta, jajaja .
Respondre al comentari
No votar no és pas bona idea... - Anònim (11/05/2007 - 21:48h)
Ep!, que hi ha un perill. Si no votes, faràs que els maníacs de l'Alberto (ja saps quins), que estan molt motivats i van a per nosaltres, tinguin més representació.
Respondre al comentari
Ara es l'hora dels catalans... - Anònim (11/05/2007 - 16:52h)
El que segur que no fare es votar a partits d'un altre pais, com el PP o el PSOE.
Respondre al comentari
Ara es l'hora dels catalans - Joan Canela (12/05/2007 - 19:50h)
Llegit el teu comentari, estic totalment d'acord.Ara ja som dos. Però a qui votar quan s'ha perdut tota la confiança amb els que remenen les cireres? Tu creus que catalunya funcionaria sense que la governes ningu? No creus que hi ha un determinat ta... Respondre al comentari
Catalunya per als catalans - Anònim (14/05/2007 - 11:14h)
Evidentment, algu ha de gestionar els recursos comuns a tots els catalans. Algu amb suficient capacitat per a gestionar i amb molta enteresa per a obviar interesos partidistes.
Respondre al comentari
Catalunya no és excloent com tu. - Ramon (13/05/2007 - 14:38h)
Un país excloent com el que tu planteges, no m'interessa. Per a mi i, afortunadament, per a la majoria de la ciutadania, Catalunya és quelcom molt més ric i millor. Aquí estem parlant d'alcaldes, d'escoles bressol, de zones verdes, etc... i jo, per ... Respondre al comentari
fora ERC - rafael (13/05/2007 - 18:48h)
I jo crec que votar a ERC en quest moment es de suicides. No es mereixen res !
Respondre al comentari
Ara es l'hora dels catalans... - Anònim (14/05/2007 - 11:11h)
Aixi, doncs, els catalans estem tots d'acord: ara es el nostre moment! Cadascu a casa seva i tothom felic,: aixo es integracio i, la resta, paraules buides de politics manipuladors.
Respondre al comentari
gastar calers - Jordi (11/05/2007 - 10:59h)
Les campanyes, només, serveixen per gastar calers. No caldría fer-les. No camvien rés.
Respondre al comentari
No canviaré d'opinió. - J.G. (10/05/2007 - 23:50h)
Ja està tot dit i tot demostrat, no cal campanya electoral. PP, PSOE (PSC) i ERC són els partits dels immigrants espanyols. Fora. ERC, a més, són uns traïdors. Encara que CiU no sigui independentista, penso que almenys pot defensar la catalanitat m... Respondre al comentari
traidors? - jaume (11/05/2007 - 02:46h)
traidrors els d'erc i no els de ciu? gairebe segur q ets lector de la vanguardia. ja no recordes, per ex., la foto de la moncloa?
Respondre al comentari
Perque? . Cambiar pot ser bo - josep d´horta (11/05/2007 - 09:02h)
Pots cambiar a millor amic:el Partit Republica Catala format per persones que s´han setit traides per uns i altres vol ser un referent en el mon nacionalista es per aixo que val la pena comparar i escollir en conciència ,no val allo de que tots son ... Respondre al comentari
No tinc informacions sobre el Partit Republicà Català. Potser és interessant, però penso que potser seria més pràctica i ràpida una depuració d'ERC, una reforma interna, i tornar a com era abans.
Respondre al comentari
No tens raó - Carme (11/05/2007 - 18:39h)
J.G., primer de tot, els immigrants espanyoles no tenen cap culpa dels arguments sectaris que tu dones. A part d'això, confons el concepte catalanisme. Abans de pactar amb el PP, com va fer CIU, prefereixo el PSC, com ha fet ERC.
Respondre al comentari
Què és catalanisme? - Anònim (11/05/2007 - 21:42h)
Que jo sàpiga, CiU havia estat fent pactes només puntuals amb el PP, una tàctica pragmàtica. Per contra, que ERC no només abandoni l'independentisme sinó que a més faci president un espanyol espanyolista d'un partit àmbit estatal (un tal José), em s... Respondre al comentari
ERC és independentisme - Àngels (12/05/2007 - 10:29h)
Entre el catalanisme d'Artur Mas i el de José Montilla hi ha ben poca diferència... Tant per tant ens quedem amb el progressista.
Respondre al comentari
Progressista?!?!?! - Anònim (12/05/2007 - 15:11h)
Doncs si hi ha poca diferència entre Mas i Montilla, jo prefereixo la gent d'aquí. Montilla pot ser molt eficient, però millor a Andalusia. A més, quin progressisme? El PSOE és involucionista. No veig millores en el socialistes.
Em sembla molt bé que no voteu. Jo, sí que ho faré. - Gerard. (10/05/2007 - 21:21h)
Hi ha gent que ho té malentès. Que es tigui el dret a votar, no vol dir que es tigui la obligació d'anar a votar. Per tant, qui vulgui anar a votar que hi vagi, i que no, no.
D'altra banda, i respecte als que diuen que els polítics prometen molt.... Respondre al comentari
Cansat i aborrit - Anònim (10/05/2007 - 20:21h)
Solsament un petita qüestió, JA...JA...JA...JA...JA...JA...JA...JA.
Com diuen els castellano parlans: LES VA A VOTAR SU ....
Anar a votar amb l'actual sistema és una pèrdua total i absoluta de temps i el temps, amics meus, és or, així és que NO HI... Respondre al comentari
VOTA, per poder criticar en rao - Anònim (11/05/2007 - 09:10h)
Per tu quina opcio es la millor. resignarte a que et fotin la cartera, o que?. Amic tu tambe ets politic l´unic que prediques la politica del des-anim. El teu vot i el de molta gent pot fer que aquesta situacio doni un gir de 180 graus
Respondre al comentari
No home! - Jordi (11/05/2007 - 14:17h)
El gir de 180 graus el donaria si ningú anés a votar. Tots aquets farsants de politics haurien de plegar.
Respondre al comentari
Val la pena votar!!!!! - Anònim (10/05/2007 - 19:50h)
Val pa pena votar per que em de fer servir el deret que tenim a opinar. Ara be el que val mes la pena es votar en blanc si no se esta d'acord amb cap formació politica dons asi el vot en blanc no afaboreix a ningu com els vots nuls o les abstencions... Respondre al comentari
VOT MAL APLICAT - Lucia Gotsens (13/05/2007 - 19:00h)
Escolta anónim els vots en blanc afavorexen als grans partits, per lo tant es millor votar a un partit , sigui el que sigui ,o be no anari
Respondre al comentari
No penso votar. - Núria (10/05/2007 - 16:52h)
Penso pasar de votar, perquè els polítics aquests dies gasten molta salivera, prometen molt, però a l'hora de la veritat rien de rien.
Respondre al comentari
Pensa en canviar les coses! - Joana (12/05/2007 - 10:32h)
Tanta gent que va arribar a lluitar i morir pel dret a vot i per la democràcia i ara véns tu i dius que passes. Núria, si de veritat creus que els polítics que tenim no ens els mereixem, t'encoratjo a que entris a la política i intentis canviar-ho t... Respondre al comentari
És veritat - Miquel (12/05/2007 - 10:33h)
Tens tota la raó, Joana, quedant-nos a casa parats no aconseguirem res de res. Tots podem canviar les coses i per res del món hem de resignar-nos amb el que tenim.
Respondre al comentari