Tots els partits polítics de casa nostra s’han llençat a la cursa electoral en vistes a les eleccions municipals del 27 de maig. Qui més qui menys farà una despesa important per mirar de fer arribar el seu missatge a la població i intentar convèncer els ciutadans amb les seves propostes. La voluntat de les formacions és reforçar el crèdit que ja tenen entre els seus fidels i, de passada, captar el vot d’indecisos o de simpatitzants de partits rivals. Què en penses? La campanya electoral et farà canviar el vot?
Porlomenos se mantiene limpio; hay cosas peores que nadie
comenta ¿ sera que noda votos ?
Respondre al comentari
Prou bajanades! - Teresa (22/05/2007 - 16:27h)
Quina comèdia esteu fent amb Esquerra. Esteu titllant esquerra d'espanyolista i afalagueu convergència. Però si tots dos han flirtejat amb l'espanyolisme. Uns amb l'esquerra i els altres amb la dreta més rància.
Respondre al comentari
Prou bajanades - jaume (22/05/2007 - 23:47h)
mira Teresa; d'acord que convergencia ha flirtejat amb el PP, i va rebra el seu castig en numero de vots. Ara esquerra m'ha decepcionat perque era l'esperança dels independestistes i fins ara l'unic que a fet es fer president al sr. Montilla que el... Respondre al comentari
Les sigles? ni me les miro - Enriqueta (22/05/2007 - 16:25h)
Jo voto l'alcalde i els regidors que vull al meu ajuntament. Evidentment mai votaré al PP ni a partits extremistes. M'importen com són les persones i si són prou vàlides per a tenir responsabilitats de govern. Això és tot.
Respondre al comentari
M'ha la fet canviar 4 anys - Ans (22/05/2007 - 14:31h)
No és le programa electoral de 15 dies.. sinó el de 4 anys... les mentides, el favoritisme, les farses, el psoar la cara, l'afany de poder.. tot això és el que m'ha fet canviar el vot, ja m'el va fer canviar fa 4 anys.
Respondre al comentari
No podriem tenir eleccions cada mes? - Anònim (21/05/2007 - 10:28h)
Si tinguessim eleccions cada mes, jo sempre votaria Hereu, fixe! Amb el munt d'inauguracions que fa al final del mandat, tindriem coses noves cada mes: bicing, funicularing, moting, patining,... Tot perfectament sostenible... pels que paguem impo... Respondre al comentari
Juguem amb el què tenim - Gyppi (21/05/2007 - 13:27h)
Bé la majoria diu que no pensa votar, però resulta que en democràcia és l'eina que pot usar l'individuu. No crec massa amb les promeses dels polítics, com tampoc crec en les virtuds de qualsevol producte quant s'anuncia. Això sí, estic convençut que... Respondre al comentari
Que no ens prenguin el pel! - Anònim (21/05/2007 - 14:55h)
En democracia, els alcaldes no son nomenats sis mesos abans de les eleccions i es poleixen els quartos del contribuent en propaganda institucional.
Respondre al comentari
enganya padrins - Anònim (21/05/2007 - 18:34h)
Jo soc de un poble petit,el alcalde altual es un diputat,que ara en aquestes eleccions perd la plaça de diputat,volia ser president del consell comarcal,pero aquest passa ha ser socialista,dons el tio es queda sense sou i ja fa uns mesos va publicar... Respondre al comentari
Si canvio de vot, és a Esquera - Anònim (20/05/2007 - 08:10h)
Sempre havia votat socialista, però en aquestes eleccions potser ERC, que dieu?
Respondre al comentari
Bon intent !!! - Anònim (20/05/2007 - 22:18h)
Bon intent però el teu missatge fa pinta de propaganda desesperada perquè totes les enquestes diuen que baixeu.
Teniu un problema de credibilitat i ho sabeu
Respondre al comentari
Votar Esquerra és votar Espanya. PP, PSOE, Esquerra (abans, ERC), tots van en contra de Catalunya com a nació, només els interessa el territori com a colònia per viure-hi ells.
Respondre al comentari
esquerra es una opció centrada i equilibrada - Anònim (21/05/2007 - 19:41h)
votar amb coneixement - albert (19/05/2007 - 15:13h)
Aniré a votar perqué se que en tinc el dret, però el meu vot al poble on visc, és diferent que a les generals, en el poble coneixes més el terenar dels caps de partit, a les generals és diferent
Respondre al comentari
Jo si voto. I voto Hereu. Perquè no tinc la més mínima intenció de contribuir a que un senyor com Xavier Trias que ja hauria d'haver acabat la seva carrera política, posi BCN en mans del PP.
Respondre al comentari
Hereu? - Jordi (18/05/2007 - 21:57h)
Jo com que sóc el segon dels germans, no puc votar l'Hereu...doncs, sóc el cabaler.
Respondre al comentari
Votar, sí però...... - Anònim (20/05/2007 - 16:15h)
A mi el que em fa vergonya aliena veure que els nostres representants del poble malgasten (diners i ecologia) fent propaganda a tot color i amb paper de qualitat. O és que el poble votarà al partit més ric en comptes del que més s'ajusti a la seva m... Respondre al comentari
ESPAVILEU PERÒ NO VOTEU L'HEREU - Frederic (17/05/2007 - 19:23h)
Encara no tinc massa clar qui votaré però el que segur que no voto es l'Hereu, per embustero i manipulador a més de ser un "extorsionador" dels ciutadans.
Respondre al comentari
A mi ja no m'enredaran més - Alesta (17/05/2007 - 13:39h)
Jo el que tinc més que clar és que no penso anar a votar. Tampoc no serveix de res, tots els partits em semblen iguals: quan estan a l'oposició són tots molt progres i kuan stan al poder només miren d'omplir-se la butxaca. Serà la meva protesta per ... Respondre al comentari
Del foc a les brases - Tetris (17/05/2007 - 11:22h)
Per qué canviar? Per sortir del foc i caure a les brases? El meu candidat potser no és l'ideal, pro és el menys dolent de tots.
Respondre al comentari
Muts - Anònim (15/05/2007 - 18:35h)
ja ens van tenir masses anys calladets a casa; cal anar a votar encara que sigui amb vot blanc.
Respondre al comentari
Tinc clar que votaré CATALUNYA - Bigfucker (15/05/2007 - 16:10h)
No em cal la campanya electoral. Encara que cap partit m'agrada (ERC ens ha sortit traïdora), votaré el partit que més defensi la Catalunya CATALANA. Colonitzadors, foteu el camp.
Respondre al comentari
Catalunya CATALANA - Anònim (15/05/2007 - 18:05h)
I tú et penses que amb el teu comentari excloent i neonazi estàs defensant la 'Catalunya CATALANA'... o més a aviat defenses la Alemanya de Hitler?
Respondre al comentari
Prou de demagogies! - Anònim (16/05/2007 - 10:35h)
I tu: que penses? Que els catalans hem d'acceptar les invasions foranies com si fossim al franquisme antidemocratic? Llavors no podiem dir la nostra; ara es l'hora dels catalans (els de socarrel i no pas els "de pega").
Respondre al comentari
Sí senyor, Cataluna, catalana - Anònim (17/05/2007 - 12:47h)
És que si en lloc de "Catalunya" algú hagués escrit "Portugal", per exemple, seria incorrecte defensar un Portugal portuguès, o una Andalusia andalusa, o una Castella castellana???
Respondre al comentari
Si no ens defensem nosaltres mateixos, ningú no ho farà per nosaltres - Rafa (17/05/2007 - 12:50h)
Temo que no saps gaire què significa "nazisme" ni què és el que realment volia Hitler. Patriotisme no és nazisme. Tu devies ser un d'aquells que suspenia sempre en Història.
Respondre al comentari
una mica si - Lucia (18/05/2007 - 11:54h)
patriotisme no es nazisme pero si el que es defensa es la raça pura, catalans de socarrels, doncs si que té molt a veure.
Respondre al comentari
no t'equivoquis! - cpc (21/05/2007 - 15:42h)
Aquí ningú ha parlat de "raça pura". Només volem viure en la nostra cultura, amb la nostra llengua i costums, sense que els de fora arribin de mala manera, com ha anat passant els últims segles, i ens facin creure que ser català és ser inferior. Aix...
Por suerte no! - Anònim (15/05/2007 - 15:39h)
Si la campaña que se hace, ya sea desde el partido, televisión o "páginas" como esta, que no sabe que en Catalunya existe una realidad llamada Ciutadans-Partido de la Ciudadanía... vamos bien si me influyese... Pero venga chicos... tranqui... Respondre al comentari
Qui ens manarà - Anònim (14/05/2007 - 23:59h)
Si la gent que pensa no vota, manaran els que són votats per la gent que no pensa. Vosaltres mateixos. I votar en blanc o nul és com no votar.
Respondre al comentari
JO ABANS ERA D'ESQUERRA - Manelet (14/05/2007 - 20:18h)
Jo ja estic fart de que m'enganyin els que es diuen d'esquerra. Aquesta vegada no aniré a votar i si al final hi vaig votaré a CIU.
Respondre al comentari
Estafadors - Estafat (14/05/2007 - 21:26h)
Jo era d'ERC, perquè em semblava el partit que defensava millor la nació catalana, però per raons òbvies ara votaré CiU. Naturalment.
Respondre al comentari
Òbviament??? - cpc (18/05/2007 - 10:35h)
Home, raons òbvies..???? Vols dir...??? O és que no recordes qui va fer el gran pacte de la traïció de rebaixes de l'estatut... Mmm... Em sembla que hauràs de menjar cues de pansa!
Respondre al comentari
Listas Abiertas - un catalá (14/05/2007 - 17:55h)
Como pueden pensar que los politicos me puedan hacer cambiar el voto con la campaña, si lo que prometen ni ellos se lo creen,estamos cansados de ellos,esto tiene que cambiar los politicos estan fuera del tiempo en que vivimos
´No se si ire a votar,
Respondre al comentari
Hay un partido (solo uno) que se atreve a hacer eso y se llama Ciutadans.
Respondre al comentari
no se trata de ... - Anònim (16/05/2007 - 18:54h)
Ningun partido es mejor que otro.No se trata de hacer campaña aquí sino de que hay que votar resposablemente a quien queramos que para mi, los que no votan no tienen derecho a quejarse, por respeto a aquellos que nunca votaron y nunca se pudieron qu... Respondre al comentari
poble - Anònim (18/05/2007 - 08:38h)
Això que dius, ja passa en alguns pobles. En pobles de menys de 250 habitants, les llistes són obertes i has de marcar un màxim de 4 creuetes. Per tant, es vota a les persones més que als partits.
Respondre al comentari
la solucion en las urnas - bambolo (13/05/2007 - 09:23h)
votar es libre, cada cual que haga lo que desee, pero el momento de quejarse, de exigir idiomas de castigar a los que consideremos malos o no buenos, es en las urnas, el que no vote, que no se queje.
Respondre al comentari
UN CREMAT - LOLAILO (13/05/2007 - 20:40h)
De moment i que se sàpiga, votar és un DRET i no pas una OBLIGACIÖ, per tant, JO TAMPOC VATARÉ.
Ànims i endavant, visca l'abstanció rotunda i absoluta,. QUE NO VOTI NINGÚ. També em queixaré més que ningú.
Apa, salut i no voteu.
Respondre al comentari
Rosa - Anònim (14/05/2007 - 20:48h)
Quines bestieses!!! Presenta't tu si creus que ho pots fer millor, és un consell! A l'hora de la veritat molt parlar i ningú passa a l'acció.
Respondre al comentari
La solución no está en las urnas - Joan (16/05/2007 - 09:42h)
Mira, yo siempre he botado, ¿dime donde puedo quejarme y que caso me haran?, porque motivos para queja tengo un montón y nunca nadie me ha hecho caso, siempre excusas y excusas, que si esto funciona así o funciona asa, pero que de momento no podemo... Respondre al comentari
Que pleguin - Al Tafaner (11/05/2007 - 18:01h)
Jo sempre he votat pero aquest cop no ho fare , si gir de 180 graus tots al carrer que pleguin fins i tot , posats a demanar el Laporta, jajaja .
Respondre al comentari
No votar no és pas bona idea... - Anònim (11/05/2007 - 21:48h)
Ep!, que hi ha un perill. Si no votes, faràs que els maníacs de l'Alberto (ja saps quins), que estan molt motivats i van a per nosaltres, tinguin més representació.
Respondre al comentari
Ara es l'hora dels catalans... - Anònim (11/05/2007 - 16:52h)
El que segur que no fare es votar a partits d'un altre pais, com el PP o el PSOE.
Respondre al comentari
Ara es l'hora dels catalans - Joan Canela (12/05/2007 - 19:50h)
Llegit el teu comentari, estic totalment d'acord.Ara ja som dos. Però a qui votar quan s'ha perdut tota la confiança amb els que remenen les cireres? Tu creus que catalunya funcionaria sense que la governes ningu? No creus que hi ha un determinat ta... Respondre al comentari
Catalunya per als catalans - Anònim (14/05/2007 - 11:14h)
Evidentment, algu ha de gestionar els recursos comuns a tots els catalans. Algu amb suficient capacitat per a gestionar i amb molta enteresa per a obviar interesos partidistes.
Respondre al comentari
Catalunya no és excloent com tu. - Ramon (13/05/2007 - 14:38h)
Un país excloent com el que tu planteges, no m'interessa. Per a mi i, afortunadament, per a la majoria de la ciutadania, Catalunya és quelcom molt més ric i millor. Aquí estem parlant d'alcaldes, d'escoles bressol, de zones verdes, etc... i jo, per ... Respondre al comentari
fora ERC - rafael (13/05/2007 - 18:48h)
I jo crec que votar a ERC en quest moment es de suicides. No es mereixen res !
Respondre al comentari
Ara es l'hora dels catalans... - Anònim (14/05/2007 - 11:11h)
Aixi, doncs, els catalans estem tots d'acord: ara es el nostre moment! Cadascu a casa seva i tothom felic,: aixo es integracio i, la resta, paraules buides de politics manipuladors.
Respondre al comentari
gastar calers - Jordi (11/05/2007 - 10:59h)
Les campanyes, només, serveixen per gastar calers. No caldría fer-les. No camvien rés.
Respondre al comentari
No canviaré d'opinió. - J.G. (10/05/2007 - 23:50h)
Ja està tot dit i tot demostrat, no cal campanya electoral. PP, PSOE (PSC) i ERC són els partits dels immigrants espanyols. Fora. ERC, a més, són uns traïdors. Encara que CiU no sigui independentista, penso que almenys pot defensar la catalanitat m... Respondre al comentari
traidors? - jaume (11/05/2007 - 02:46h)
traidrors els d'erc i no els de ciu? gairebe segur q ets lector de la vanguardia. ja no recordes, per ex., la foto de la moncloa?
Respondre al comentari
Perque? . Cambiar pot ser bo - josep d´horta (11/05/2007 - 09:02h)
Pots cambiar a millor amic:el Partit Republica Catala format per persones que s´han setit traides per uns i altres vol ser un referent en el mon nacionalista es per aixo que val la pena comparar i escollir en conciència ,no val allo de que tots son ... Respondre al comentari
No tinc informacions sobre el Partit Republicà Català. Potser és interessant, però penso que potser seria més pràctica i ràpida una depuració d'ERC, una reforma interna, i tornar a com era abans.
Respondre al comentari
No tens raó - Carme (11/05/2007 - 18:39h)
J.G., primer de tot, els immigrants espanyoles no tenen cap culpa dels arguments sectaris que tu dones. A part d'això, confons el concepte catalanisme. Abans de pactar amb el PP, com va fer CIU, prefereixo el PSC, com ha fet ERC.
Respondre al comentari
Què és catalanisme? - Anònim (11/05/2007 - 21:42h)
Que jo sàpiga, CiU havia estat fent pactes només puntuals amb el PP, una tàctica pragmàtica. Per contra, que ERC no només abandoni l'independentisme sinó que a més faci president un espanyol espanyolista d'un partit àmbit estatal (un tal José), em s... Respondre al comentari
ERC és independentisme - Àngels (12/05/2007 - 10:29h)
Entre el catalanisme d'Artur Mas i el de José Montilla hi ha ben poca diferència... Tant per tant ens quedem amb el progressista.
Respondre al comentari
Progressista?!?!?! - Anònim (12/05/2007 - 15:11h)
Doncs si hi ha poca diferència entre Mas i Montilla, jo prefereixo la gent d'aquí. Montilla pot ser molt eficient, però millor a Andalusia. A més, quin progressisme? El PSOE és involucionista. No veig millores en el socialistes.
Em sembla molt bé que no voteu. Jo, sí que ho faré. - Gerard. (10/05/2007 - 21:21h)
Hi ha gent que ho té malentès. Que es tigui el dret a votar, no vol dir que es tigui la obligació d'anar a votar. Per tant, qui vulgui anar a votar que hi vagi, i que no, no.
D'altra banda, i respecte als que diuen que els polítics prometen molt.... Respondre al comentari
Cansat i aborrit - Anònim (10/05/2007 - 20:21h)
Solsament un petita qüestió, JA...JA...JA...JA...JA...JA...JA...JA.
Com diuen els castellano parlans: LES VA A VOTAR SU ....
Anar a votar amb l'actual sistema és una pèrdua total i absoluta de temps i el temps, amics meus, és or, així és que NO HI... Respondre al comentari
VOTA, per poder criticar en rao - Anònim (11/05/2007 - 09:10h)
Per tu quina opcio es la millor. resignarte a que et fotin la cartera, o que?. Amic tu tambe ets politic l´unic que prediques la politica del des-anim. El teu vot i el de molta gent pot fer que aquesta situacio doni un gir de 180 graus
Respondre al comentari
No home! - Jordi (11/05/2007 - 14:17h)
El gir de 180 graus el donaria si ningú anés a votar. Tots aquets farsants de politics haurien de plegar.
Respondre al comentari
Val la pena votar!!!!! - Anònim (10/05/2007 - 19:50h)
Val pa pena votar per que em de fer servir el deret que tenim a opinar. Ara be el que val mes la pena es votar en blanc si no se esta d'acord amb cap formació politica dons asi el vot en blanc no afaboreix a ningu com els vots nuls o les abstencions... Respondre al comentari
VOT MAL APLICAT - Lucia Gotsens (13/05/2007 - 19:00h)
Escolta anónim els vots en blanc afavorexen als grans partits, per lo tant es millor votar a un partit , sigui el que sigui ,o be no anari
Respondre al comentari
No penso votar. - Núria (10/05/2007 - 16:52h)
Penso pasar de votar, perquè els polítics aquests dies gasten molta salivera, prometen molt, però a l'hora de la veritat rien de rien.
Respondre al comentari
Pensa en canviar les coses! - Joana (12/05/2007 - 10:32h)
Tanta gent que va arribar a lluitar i morir pel dret a vot i per la democràcia i ara véns tu i dius que passes. Núria, si de veritat creus que els polítics que tenim no ens els mereixem, t'encoratjo a que entris a la política i intentis canviar-ho t... Respondre al comentari
És veritat - Miquel (12/05/2007 - 10:33h)
Tens tota la raó, Joana, quedant-nos a casa parats no aconseguirem res de res. Tots podem canviar les coses i per res del món hem de resignar-nos amb el que tenim.
Respondre al comentari
És veritat - Núria (15/05/2007 - 17:18h)
Teniu raó Joana i Miquel, però en aquest país hi ha un ambient molt crispat i tothom parla molt però ningú no fa res pel jovent, per la vídua que cobra una pensió miserable , pels ancians i així un llarg etcetera. A votar en blanc tothom en massa.Qu... Respondre al comentari