P a n o r à m i q u e s

Puig de les Cols (Baix Empordà)

Aquesta és la vista que es té, des del Puig de les Cols, de tota la vall de Santa Cristina d'Aro i Sant Feliu de Guíxols.

Cadaqués (Alt Empordà)

Vista d'una cala de costat esquerra de la badia de Cadaqués. Passada aquesta cala trobaríem l'Illot de s'Aranella i a continuació arribaríem a Port Lligat.

Port Lligat (Alt Empordà)

La badia de Port Lligat (passat Cadaqués en direcció al far del Cap de Creus) on a la dreta podem veure la casa del genial pintor Empordanès Salvador Dalí.

Llafranc (Baix Empordà)

La badia de Llafranc (entre Calella de Palafrugell i Tamariu) vista des del Port Nàutic.

Refugi de la Feixa (Cerdanya)

El Refugi de la Feixa (privat) està situat just al costat del GR-11 i de la pista forestal que puja des de Guils de Cerdanya (hi ha un trencant cap al Refugi de Malniu) i torna a baixar cap a Meranges.

Pedregada davant del Refugi de la Feixa (Cerdanya)

Vista del Planell de l'Agulla (davant del Refugi de la Feixa) després d'una gran pedregada d'una tarda d'Estiu.

Vista des del Mirador de Pedralta (Baix Empordà)

Impressionant vista panoràmica de Sant Feliu de Guíxols i Santa Cristina d'Aro feta des del Mirador de Pedralta (Una de les pedres basculants més grans del món {mireu les fotos de la ruta}, ara fixa des de que l'any 1996 caigués per causes desconegudes i temps més tard unes grues la tornessin a posar a lloc)

Port d'Aro de Platja d'Aro (Baix Empordà)

El Port d'Aro de Platja d'Aro vist des de la pineda de sobre la Cala de Sa Conca. Al fons es poden veure els edificis de Platja d'Aro.

Cala de Sa Conca des del Port d'Aro  (Baix Empordà)

La Cala de Sa Conca (amb el Camí de Ronda al fons) aquest cop vista des del petit turó de sobre del Port d'Aro (de Platja d'Aro).

Cala de Sa Conca des del Camí de Ronda (Baix Empordà)

Altra volta la Cala de Sa Conca (al fons) vista des de gairebé el  final del Camí de Ronda.

Sant Pol i s'Agaró des del Camí de Ronda (Baix Empordà)

Vista de la badia de Sant Pol i s'Agaró des del inici del Camí de Ronda, que comença a l'Hostal la Gavina i va a parar a la Cala de Sa Conca (a tocar del Port d'Aro).

Platja de Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà)

La Platja de Sant Feliu de Guíxols fotografiada des del final del Passeig Marítim just davant del bar/restaurant Amura. (panoràmica cedida per Albert Aparicio)

Port de Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà)

El port i la badia de Sant Feliu de Guíxols fotografiada des de l'Ermita de Sant Elm. (panoràmica cedida per Guillem Alvarez)

Platja de Sant Pol i s'Agaró (Baix Empordà)

Entre Sant Feliu de Guíxols i Platja d'Aro trobem la platja de Sant Pol i s'Agaró. La part esquerra de la platja (Sant Pol) pertany al terme municipal de Sant Feliu de Guíxols, i la part dreta (s'Agaró) pertany al terme de Castell-Platja d'Aro. Al final de la platja trobem el bonic Hostal de la Gavina (on El Tricicle va rodar la sèrie Tres Estrelles) i el Camí de Ronda que ens portarà fins a la cala de La Conca.

Els Carcaixells d'en Dalmau (Solius - Baix Empordà)

A prop del poble de Solius, sortint des del Mas Llaurador (darrera del Golf de Solius)trobarem aquesta bonica carena de muntanyes anomenada Els Carcaixells d'en Dalmau.

Els Carcaixells des de dalt (Solius - Baix Empordà)

Els Carcaixells d'en Dalmau vistos des del punt més alt.

Estany Sec (Cerdanya)

Situat darrera del refugi de Malniu (GR-11). S'hi arriva pujant pel poble de Meranges que està a prop de Puigcerdà.

Estany de Malniu (Cerdanya)

Situat sobre del refugi de Malniu en direcció (PR) al Puig Farinós. S'hi arriva pujant pel poble de Meranges que està a prop de Puigcerdà.

Badia de Cadaqués (Alt Empordà)

Entre el Golf de Roses i el Cap de Creus trobem aquesta bonica població, suposo que per tots coneguda. Encara que veure-la en una fotografia panoràmica no hi està mai de més.

Illot de s'Aranella (Cadaqués - Alt Empordà)

Enfilant per l’esquerra de la badia de Cadaqués hi ha aquest impressionant illot segurament no gaire conegut.
Si algun dia em toca la primitiva em trobareu vivint al xalet del Illot de s'Aranella.  :-)

Aiguablava (Begur - Baix Empordà)

Entre Begur i Tamariu trobem el petit embarcador d'Aiguablava des d'on tenim aquesta preciosa vista panoràmica de la cala d'Aiguablava

Vista des del Far de Sant Sebastià (Llafranch - Baix Empordà)

A sobre de Llafranch hi ha el mirador del Far de Sant Sebastià des d'on podem veure la badia de Llafranch i al fons Calella de Palafrugell.