www.selva.cat/consum
logo del Consell Comarcal de la Selva
  contactar premsa www.selva.cat
Per informar
Per respondre a tots els teus dubtes referents a consum. Per fer-te saber a què tens dret, així com les obligacions derivades de l'acte de consum que penses realitzar o ja has realitzat.

Per dialogar
Per resoldre els conflictes que sorgeixin en matèria de consum.
La mediació i l'arbitratge seran les nostres eines per resoldre qualsevol problema que tinguis com a consumidor.
Així mateix els comerciants, en cas de controvèrsia o diferències amb un client, poden sol·licitar-ho i assolir un acord acceptat per ambdues parts. És ràpid, senzill, gratuït i eficaç.

Per formar

Per formar consumidors crítics, bons comerciants i fomentar un consum responsable.


Per millorar
Per supervisar i millorar el funcionament del mercat.
Vetllem per la seguretat dels productes i pel bon funcionament de les relacions entre els consumidors de la comarca i els agents econòmics que venen productes i presten serveis en la nostra demarcació, i penalitzem qualsevol mena d'abús al consumidor.

Pel bon funcionament de les relacions entre els consumidors de la comarca i els agents econòmics que venen productes i presten serveis en el nostre territori.

Consumidor, usuari, comerciant, empresari i prestador de serveis ...,
si creus que aquest servei et pot ser d'utilitat , contacta amb nosaltres!

Per contactar amb l'Oficina de Consum del Consell Comarcal de la Selva

Si vius a Lloret de Mar o a Blanes pots acudir a la teva Oficina Municipal d'Informació al Consumidor.

OMIC Lloret
Ajuntament de Lloret de Mar
Plaça de la Vila, 1
17310 Lloret de Mar
972 37 21 84972 36 01 15
omic@lloret.org
De dilluns a divendres de 10 a 14 hores
OMIC Blanes
Ajuntament de Blanes
Passeig de Dintre, 29
17300 Blanes
972 37 93 99972 35 06 77
omic@blanes.net
De dilluns a divendres de 2/4 de 10 a 2/4 de 14 hores

 

Avís legal Passeig de Sant Salvador, 25-27
17430 Santa Coloma de Farners
972 84 21 61 extensió:160
972 84 08 04
consumselva.cat