Notícies
Jocs promocionals
Després de l’èxit que han obtingut les edicions dels jocs de taula i on-line de Manresa, Badalona
i el joc dels Museus de Catalunya, l’equip de La Factoria hem començat a treballar en noves
edicions per altres poblacions. També hem iniciat contactes per extendre aquests a noves poblacions
de l’estat espanyol. L’objectiu d’aquests jocs és la promoció de la localitat i les institucions
patrocinadores implicant-hi un gran nombre d’agents locals com ara col.lectius, entitats i petites
institucions. A més a més s’aconsegueix una gran participació ciutadana i, amb les edicions on-line,
el foment de l’ús de les noves tecnologies.
Per més informació:
Marta Baró - 93 820 63 62
//////////////////////////////////////////
La Factoria inicia dos Plans Avanza
A La Factoria estem treballant en el desenvolupament de dos projectes guanyadors del Plan
Avanza. Tots dos són projectes que han destacat per sobre del conjunt de projectes
presentants a tot el país pel seu caràcter innovador. Els dos són projectes relacionats
amb el món educatiu. Es tracta de materials didàctics de suport a continguts curriculars
en diferents nivells. Tots dos es recolzen en entorns 2.0 desenvolupats sobre gestors de
comunitats i aplicacions on-line pensades perquè els usuaris dels entorns participin en la
cogeneració els continguts dels interactius.
//////////////////////////////////////////
Awalés amb gust de xocolata
La Factoria d’Imatges i el xocolater Enric Rovira han unit eforços en un singular projecte comú
per donar difusió i comercialitzar l’awalé, un atractiu joc africà d’estratègia matemàtica. Aquesta
iniciativa, a banda de la proposta digital -www.awale.cat- contempla la distribució del joc de fusta
d’iroko elaborada artesanalment a l’Àfrica i amb fitxes de xocolata del reconegut artesà xocolater
Enric Rovira. Originàriament, al continent africà, les fitxes són llavors. S’han posat a la venda 1.000
unitats a 38 euros.
Visita el web:
www.awale.cat
//////////////////////////////////////////
Advergaming nadalenc
Al mig d’una època saturada de publicitat, l’advergaming representa un bon canal de comunicació entre
empreses i clients. A La Factoria rebem cada any múltiples encàrrecs de part dels nostres clients per
crear productes lúdics amb un contingut publicitari. La múltiple funcionalitat de l’advergaming fa
d’aquest producte un producte ideal per tot tipus d’empreses i tamanys. Algunes de les finalitats de
l’advergaming van des de felicitacions nadalenques en format de joc, que busquen fidelitzar els clients,
fins a jocs destinats a la vinculació interna dels treballadaros de les empreses.
Joc Nadal
//////////////////////////////////////////