10 de maig de 2009

Pensava que feia menys que havia respirat.

Ahir va ser el primer dia que em vaig banyar. Crec que mai ho havia fet tant aviat!!! Aquí us deixo una autofoto. Cada dia ho faig millor :)

Aprofito per ensenyar-vos en Marc per Sant Jordi. Em fa agafar la gorra i està estupendo! Cada dia està més guapo. Aviat farà un any!!!

21 de febrer de 2009

Ens retornen les cendres de la Bruna i l'enterrem al costat de l'avi i la iaia.

Agafem el pic i la pala i vinga a fer forat. Mentre no comprem una gossa de pedra, li farà companyia el burro que tant li agradava a la iaia (i a mi, tinc gust de iaia) i que tant detesta la resta.

Ara ens queda la Nara, que ens l'emportarem a Barcelona la setmana que ve. Esperem que no li costi adaptar-se al canvi.

14 de febrer de 2009

La xurri ens diu adéu.

4 de febrer de 2009

Quedo per esmorzar amb l'Anna i en Marc. Abans de sortir al carrer, cal vestir-se :)

Endevineu de qui a heredat la panxa???

Ja està fet tot un homenet... Aviat arribarà a l'any!

1 d'octubre de 2008

Ahir vaig tornar a veure el meu fillol. A partir de demà no podré agafar-lo durant 3 setmanes (o més), així que la seva mare em va deixar mimar-lo durant tota la tarda. Vam anar al parc i després cap a casa a posar-li el pijama i a dormir. És un sol  i una monada i està clar que és fill dels seus pares. Els dos estan estupendos!

Qualsevol diria que dintre de 4 dies ja començarà a caminar. Té unes ganes d'estar dret!

I com no podria ser d'una altra manera, a la padrina se li cau la baba quan està amb ell...

I un cop canviat, que ho vaig fer per primer cop i més ràpid que el pare! a dormir....

Feia 15 deis que havien vingut a sopar a casa...

I vam aprofitar per donar-li tots els regals que li havíem dut de Mèxic i de Cadaqués... Després de tant de temps sense veure'l. Tots els volíem amb nosaltres... I ell que és tant agraït!

21 d'agost de 2008

Abans de marxar de vacances a Mèxic, que per cert,  un cop més ha anat genial!, em va quedar pendent posar les noves fotos que tenia d'en Marc. Espero no tardar a tornar-lo a veure ja que segur que a hores d'ara ja haurà tornat a canviar!

11 de juny de 2008

Ahir per fi vaig poder veure en Marc!!! Anava a sopar a cal Miquel amb la Mariela. Fèiem el segon sopar OT (ahir no vagi fer fotos però el primer sopar ot sí!). Mentre ells compraven el  sopar jo vaig aprofitar per arribar-me a casa l'Anna i el Dac.

Just me'ls vaig trobar al portal de casa. En Marc ja tenia gana, així que mentre el papà preparava el sopar i la mamà atenia el telèfon jo vaig aprofitar per tenir-lo en els meus braços. És tant tranquil·litzador... Ja començava a estar nerviós. Però quan la seva mare li va donar de menjar va quedar més que relaxat... Li vaig portar un globus de color de rosa i li va encantar!

9 de juny de 2008

Fa una setmana que persegueixo al meu fillol i no hi ha manera de veure'l! Avui us havia de posar les novetats, però ens hem quedat tots amb les ganes. Ja els hi he deixat un sms al contestador dient-lis que dimiteixo de padrina com no me'l deixin veure aviat!!! O pitjor, faré un segrest expres i llestos :)

Com que no us puc posar fotos d'en Marc, us en posaré d'EuroGames, la segona cosa, després d'en Marc, que em treu el son... Així que aquí us en deixo algunes.... Són d'EuroGames 07 a Anterwp i de Manchester a l'aeroport de tornada...

Estem tant monus i tant cansats....

Per cert, avui 9 de juny, és l'aniversari del Dan :)

30 de maig de 2008

Sé que fa més d'un any que no escric, però avui tinc una gran notícia per explicar i no podia deixar passar més dies. El dia 28 a les 4.10h de la matinada va néixer en Marc Molina Casanovas!!! Ja sóc padrina! És increïble! Normalment diuen que els recent nascuts no són macos, però en Marc és guapíssim!!! Té les orelles del seu pare i el nas de la seva mare :)

Estic tant contenta que ja hagi arribat al món. Després de la pèrdua de la iaia i de l'avi, l'arribada d'en Marc ha sigut l'arribada d'aire fresc. Estic convençuda que em permetrà ser una gran padrina... Na Neus ja ha afirmat que serà el fillol més mimat i més fotografiat de tot Barcelona! Mimat, no ho sé,

tot dependrà del què els pares em permetin... Però fotografiat! I tant! Fins i tot ja tinc el seu regal per quan en faci 18. Vaig comprar el diari el dia que va néixer i el guardaré fins que en faci 18.

Una altra gran  notícia a la meva vida és la boda de l'Alexis amb la Martina. Em fa realment feliç saber que aquesta parella es casa!

I aprofitant que actualitzo el web, us poso una foto de les meves companyes de feina amb les qui estic preparant els millors EuroGames de la història!!! Estic totalment encantada amb elles dues...

10 d'abril de 2007. La Mona

Quan tornem de vacances, l'endemà mateix ens reunim tots a casa per fer la mona. És tant estupenda!! Em porten un gos fantàstic!!!! I com que estem tots, venen els de canal cuatro a fer-nos una entrevista a tota la família. Sortirem a "Callejeros" el 28 de juny... No us ho podeu perdre, tots al voltant de la taula parlant en castellà, un document que no té desperdici... I com que ens vam caure tant bé es van quedar a provar totes les mones. Perquè al igual que jo, la iaia i en Jordi també van tenir la seva!

4-9 d'abril de 2007. Setmana Santa a Canarias

Passejant cap a la capital...

Perseguides en tot moment per la platja i per un gran sol

Ens topem amb les dunes del desert que ens fan suar la gota gorda...

Els pobles de l'interior i les seves vistes salven a una illa destrossada per la construcció massiva. Passejades per la muntanya i rissas a la vora del mar...

En Marc, el fill de la Reyes, ens porta a bucejar. És va portar de fàbula i ens va fer passar un dia esplèndid!

Últim dia abans de tornar a Barcelona. Aprofitem per un un darrera passeig vora la platja.

I a l'autocar de camí a l'aeroport... Sorpresa! Ens trobem en David... Quina casualitat! Ell també ha passat la setmana santa a Canarias.

31 de març de 2007 CALÇOTADA A TORREDEMBARRA

Els cosins ens conviden a fer una calçotada a la casa de la platja. Megem, riem, bebem vi (oi Nuri?), juguem a futbol (gran portera Mariona!), es banyen a la platja amb gallumbos :) (Jordi i Àngel) i ens fem un munt de fotos!!!! Estan tots increïbles! Espero que no tardem a repetir una trobada com aquesta.

Abans de dinar:

Mentre dinàvem:

Després  a la plaja:

Tots els cosins.............

20-24 de març de 2007. Jaime nos visita a Barcelona con Marilú después de sus vacaciones por Italia.

El primer día, para festejar su llegada vamos a comer a un restaurante de los más fresa de Barcelona. En el Hotel Claris.

El fin de semana, como los papás nos dejan solos en casa nos vamos a pasear por la playa con la iaia Paqui i Patricia

Mi tio sí me quiere....

El domingo cuando vuelven los papàs nos llevan a comer a un restaurant. Luego vamos a pasear por la colónia hasta la casa.

Cuando llega el día ante de partir. Álex nos lleva a hacer las últimas compras.  Llegamos a todo y con un montón de risas por el camino. Fué una tarde inolvidable!

Y en casa nos esperan para cenar.

Estamos todos juntos para decirle a Jaime y a la familia Mexicana: HASTA PRONTO!!!!

17 de març de 2007 (avui fa 11 anys que va morir la Ganica)

Ahir va venir a esmorzar l'alcalde de Premià de Dalt, en Miquel Buch. Em va preguntar com és que encara no havia actualizat la meva web. Pensava que no se la mirava ningú... Em va fer molta il·lusió que em fes saber que hi ha qui se la mira. Així que avui, i aprofitant que ahir a les 21h ja era el llit (estic com una sopa...), m'he decidit a posar dades noves.  Aniré informant dels darrers esdeveniments de febrer i març. Tot i que la gran majoria coincideixen amb els de la resta de la família.

14 de març de 2007

Amb els companys de feina fem un dinar al mes a casa. Vam començar celebrant la finalització de la campanya, vam continuar per Nadal, reis, carnastoltes... i així cada més busquem algun tema pel dinar. En el d'aquest mes el tema van ser les postres de la Magda. Impressionant! El mes anterior ens havia dut un coca feta per ella mateixa. I aquest cop es va tornar a superar. Només cal que veieu amb quin afany s'ho mengen tots!

11 de març: a la bordeta

La Gema hem va portar un ossito per fer-nos companyia tot el trajecte. Era tant mono... De camí de tornada, estava tant petada que em vaig estirar al terra del camió i vaig poder fer unes fotos del cel impressionants!!!

24 de febrer 2007: calçotada a Santa Lali per celebrar l'aniversari de l'Àngel.

El Zak un cop més va haver d'aguantar la meva necessitat d'omplir-lo a petons i la foto del dia. En aquesta postura en deben tenir com a mínim 10! ja!!!

3 i 4 de febrer de 2007

CAP DE SETMANA A MALLORCA

Ha sigut fantàstic tornar a veure a na Neus i en Julio. Un cap de setmana realment impensable.  Tot ha sortit rodó.

Nois us penjo les fotos!!!!! (algunes) És més complicat del què sembla per això estan mal posades. Ja ho faré millor amb la calma que ara tinc una son.... Gràcies per tot, en serio... Com us enyoro!!!!

29/Gener/2007

Em falta temps per muntar la meva nova web. Tot plegat se'm fa una mica complicat i estressant. Tinc moltes ganes de posar-hi moltes coses i el temps se'm tira al damunt. Així que de moment us deixo aquestes quatre cares i així que tingui un moment ho aniré completant. És l'aniversari de l'àvia Paquita i ja sabeu la devoció que tinc per ella o sigui que vaig cap a taula que m'esperen!