Bloc de notes
< Tornar enrera

Et convidem a un cafè!

Data: 31/03/2010 | Categoria: màrqueting

El factor sorpresa no és un recurs massa utilitzat en comunicació. Per desgràcia.
 La majoria dóna per fet que alló que fa tothom és el que millor funciona. Home, no aniràn tots equivocats!?... o sí?
Sembla que si, per exemple, ens volem fer veure, el camí més habitual és el de publicar un anunci en premsa.  

Doncs hem descobert el cas d’un senyor que fa un pas endavant i s’atreveix a ésser diferent. Us l’expliquem: una empresa d’electricitat de Molins de Rei convida als cafès de tots els qui van a dinar al restaurant del seu polígon. Qui no rep aquesta iniciativa amb un somriure? És un gest inesperat, original i que, a més, crea complicitat amb el “públic objectiu”. I, a sobre, econòmic.
Amb tota seguretat, molt millor que un anunci. Els nostres aplaudiments.

cafe.jpg