|
|
ENQUESTES DE SATISFACCIÓ CIUTADANA |
QUÈ ÉS UNA ENQUESTA DE SATISFACCIÓ CIUTADANA?: És una eina quantitativa d'investigació social que serveix per analitzar comprendre i copsar la satisfacció, les necessitats, l’opinió i la percepció ciutadana respecte a les polítiques públiques que es duen o s'han dut a terme, així com la situació social dels ciutadans d'un municipi o la imatge de l’equip de govern i la gestió de la cosa pública de les diferents àrees d'una administració.
PER A QUÈ SERVEIX?: Per millorar l’eficàcia i l’eficiència de les polítiques públiques, avaluar la satisfacció i el grau de coneixement dels projectes duts a terme i els serveis públics que es presten, donar resposta a les principals necessitats socials del municipi, conèixer la valoració dels seus gestors públics, i saber què opina la ciutadania sobre nous projectes que des de l'administració es vulguin tirar endavant.
QINA INFORMACIÓ CONCRETA ENS APORTA: Gràcies a una enquesta de satisfacció ciutadana podem:
-
Copsar el grau de satisfacció ciutadana respecte els principals serveis que s’ofereixen des de l’ajuntament (manteniment, transport, circulació, medi ambient, esports, educació, comunicació, cultura, oci, seguretat, serveis socials, urbanisme, etc.).
-
Conèixer la situació actual de la ciutadania i el grau de cohesió social: treball, habitatge, ingressos, estudis, atur, associacionisme, xarxes de suport, existència de discriminacions, etc.
Per a més informació poden posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic (neopolis@neopolis.cat) o el 972.42.66.40
|
|