català  |  castellano
// Consultoria sociopolítica




ENQUESTES DE SATISFACCIÓ CIUTADANA

QUÈ ÉS UNA ENQUESTA DE SATISFACCIÓ CIUTADANA?: És una eina quantitativa d'investigació social que serveix per analitzar comprendre i copsar la satisfacció, les necessitats, l’opinió i la percepció ciutadana respecte a les polítiques públiques que es duen o s'han dut a terme, així com la situació social dels ciutadans d'un municipi o la imatge de l’equip de govern i la gestió de la cosa pública de les diferents àrees d'una administració. 

PER A QUÈ SERVEIX?: Per millorar l’eficàcia i l’eficiència de les polítiques públiques, avaluar la satisfacció i el grau de coneixement dels projectes duts a terme i els serveis públics que es presten, donar resposta a les principals necessitats socials del municipi, conèixer la valoració dels seus gestors públics, i saber què opina la ciutadania sobre nous projectes que des de l'administració es vulguin tirar endavant.

QINA INFORMACIÓ CONCRETA ENS APORTA: Gràcies a una enquesta de satisfacció ciutadana podem:

  • Copsar el grau de satisfacció ciutadana respecte els principals serveis que s’ofereixen des de l’ajuntament (manteniment, transport, circulació, medi ambient, esports, educació, comunicació, cultura, oci, seguretat, serveis socials, urbanisme, etc.).
  • Obtenir una valoració sobre projectes concrets de poble que s’hagin desenvolupat, s’estiguin desenvolupant o es vulguin desenvolupar (i saber quin és el nivell de coneixement dels mateixos per part de la ciutadania).
  • Conèixer quins són els principals problemes i les principals avantatges del municipi segons la ciutadania.
  • Avaluar la percepció de seguretat i el grau de satisfacció de viure al municipi.
  • Saber la satisfacció respecte l’atenció al públic que s’ofereix des de l’ajuntament.
  • Donar compte de l’ús de determinats serveis públics i determinar el grau de satisfacció que s’obté dels mateixos.
  • Saber l’ús i determinar el grau de coneixement i valoració que es fa dels mitjans de comunicació municipals.
  • Conèixer la situació actual de la ciutadania i el grau de cohesió social: treball, habitatge, ingressos, estudis, atur, associacionisme, xarxes de suport, existència de discriminacions, etc.
  • Avaluar i valorar la imatge, el coneixement i la gestió dels responsables polítics (govern i oposició).
  • Analitzar i copsar la intenció de vot.

 


 Per a més informació poden posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic (neopolis@neopolis.cat) o el 972.42.66.40


 

 

 

 
  Gran Via Jaume I, 41 1r 17001 GIRONA | Telf. 972 42 66 40 | Mòb. 659 85 95 42 / 653 22 05 88 | Fax 972 21 94 10 | neopolis@neopolis.cat
 
NOTA LEGAL web: 3v2.net