|
|
Un dels objectius de Neòpolis com a consultoria sociopolítica, és proporcionar a les organitzacions polítiques assessorament i informació privilegiada sobre l'entorn i la realitat que gestionen. És per això que oferim assessorament político-electoral en un entorn caracteritzat per la irrupció dels mitjans de comunicació, la potència d'una opinió pública que exigeix cada cop més solucions als polítics als seus problemes quotidians i la importància de la persuasió i la seducció per aconseguir vots.
|
Oferim a les organitzacions polítiques la realització d'enquestes electorals per obtenir informació sobre aspectes com:
- La intenció de vot
- La valoració i el coneixement dels líders polítics
- El record de vot
- La valoració de la gestió de govern
- El perfil de l'electorat propi i de l'electorat dels contrincants
- Les principals preocupacions i temes d'interès dels ciutadans
|
Disseny i assessorament de campanyes electorals |
L'objectiu fonamental d'aquest servei és proporcionar al partit i/o candidat el suport i la informació necessària per establir i desenvolupar les línies d'actuació més adequades durant els períodes electorals.
- Elaboració de radiografies electorals. Estudi sobre la geografia electoral del municipi.
- Anàlisi i recollida d'opinions, mitjançant tècniques qualitatives d'investigació social, dels principals grups organitzats (formals o informals) i líders d'opinió del municipi.
- DAFO de la pròpia organització i de les organitzacions contrincants.
- Anàlisi i identificació de l'agenda temàtica de la ciutat i fixació d'argumentaris.
- Definició de l'organització de l'equip de campanya.
- Planificació i estratègia de campanya (target, imatge, eslògan, programa electoral i missatges centrals).
- Explotació de les eines tradicionals de la comunicació política.
- Explotació definició i anàlisi de les principals eines audiovisuals a utilitzar.
|
Formació per a candidats i equips de campanya |
Organitzem sessions i tallers de formació per a candidats i equips de campanya amb l'objectiu d'ampliar, perfeccionar i professionalitzar els coneixements del perfil polític dels seus membres.
- La persuasió i el marketing polític.
- Les estratègies i tàctiques més útils per comunicar els missatges.
- Les formes més eficaces per adreçar-se a l'auditori (votants i periodistes).
- La construcció (fons i formes) dels missatges i temes centrals de campanya.
|
|
|