La campanya d’estiu 2010 ha produït 47.000 Fans de Catalunya. Aquesta campanya, basada amb accions dins l’entorn 2.0, forma part de la intensa acció promocional que l’Agència Catalana de Turisme està duent a través de les noves tecnologies.
La Val d’Aran acollirà, el proper 7 d’octubre, la 7a. edició del Workshop Pirineus. Enguany unes 60 empreses turístiques catalanes tindran l’oportunitat d’entrevistar-se amb operadors turístics de Bèlgica, França, Israel, Portugal i Espanya.
La ciutat francesa de Lió va ser, el 3 i 4 de setembre, l’escenari principal dels actes promocionals de l’Any de Catalunya a França. Durant dos dies es va dur a terme un complet programa d’animació al carrer dirigit al públic final, on el turisme familiar, gastronòmic i cultural van tenir una presència destacada.
Està a punt de finalitzar el primer termini d’inscripció al Catalunya Convention Bureau (CCB), el nou programa de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) adreçat a la promoció del turisme de reunions a Catalunya. L’inscripció en aquest programa ajudarà, sens dubte, a les empreses catalanaes a promocionar el seu producte.
El Centenari de la Costa Brava va finalitzar, el passat 12 de setembre, amb un acte al Gran Casino de Lloret. Durant dos anys, el Patronat de Turisme de Costa Brava-Girona, amb el suport de l’Agència Catalana de Turisme, ha desenvolupat un intens programa d’activitats per promocionar internacionalment aquesta marca turística.
El proper mes d’octubre el Canal 33 emetrà el programa “GR. Camí de Sant Jaume”, sobre les rutes de Gran Recorregut de Catalunya, i en especial sobre el Camí de Sant Jaume. Aquest programa està patrocinat per l’Agència Catalana de Turisme.