Nou formulari per recollir queixes, reclamacions i suggeriments de l'alumnat
Darrera actualització (divendres, 01 de octubre de 2010 14:50)
Com a part de la tasca de la Comissió de Qualitat de la Facultat, s’ha elaborat un procediment específic de qualitat adreçat a gestionar el procés de rebuda i resposta de queixes, reclamacions i suggeriments de l’alumnat de la Facultat. Les aportacions es rebran, inicialment, per mitjà del formulari disponible al web: http://www.ub.edu/biblio/directori/directori-de-la-facultat/bustia-de-suggeriments.html
El procediment estableix que en un termini de 15 dies hàbils l’estudiant rebrà una resposta per correu electrònic o correu postal. Està previst que durant els propers dies el formulari estigui també disponible en paper, igual que les bústies per dipositar-lo.
La resta de col·lectius no estan contemplats en el procediment normalitzat de qualitat; tanmateix com sempre poden adreçar els seus missatges sobre qüestions que afectin la Facultat per correu electrònic, segons correspongui en cada cas, al Deganat, l’Administració de Centre, o la Direcció del seu Departament, o per escrit entrat per registre en la Secretaria d’Estudiants i Docència