Vota
Resultat:
5 vots
Redacció osona.com | Actualitzat el 09/11/2010 a les 18:15h

El conductor mort a l'Eix Transversal era de Prats

L'altre conductor ferit greu és de Tona. A l'accident s'hi han vist implicats tres camions.

Foto: Adrià Costa

Actualitzat a les 18:00 hores
El conductor mort és de Prats i el ferit greu de Tona

Accident de trànsit amb tres camions implicats. El conductor d'un d'aquests vehicles ha perdut la vida al lloc del sinistre. Es tracta d'Antoni C. G., de 59 anys i amb domicili a Prats de Lluçanès.

L'accident s'ha produït quan un dels vehicles ha envaït el sentit contrari i ha col•lidit frontalment amb un segon camió, on viatjava la víctima mortal. Com a conseqüència de la topada, aquest segon camió, posteriorment, ha xocat amb el remolc d'un tercer vehicle i ha acabat bolcat al marge de la carretera. El conductor n'ha resultat mort.

Pel que fa als conductors dels altres camions, un d'ells, Xavier B. B., de 35 anys i veí de Tona, n'ha resultat ferit greu, mentre que la conductora del tercer camió, Maria Àngela V. D., de 46 anys i amb domicili a Sora, n'ha resultat il•lesa.

El sinistre ha obligat a tallar completament la circulació de la carretera durant una hora. En aquest temps, els Mossos d'Esquadra han desviat el trànsit per l'interior de Vic. Posteriorment, s'ha donat pas alternatiu fins que s'ha pogut restablir completament la via.

Fins el lloc de l'accident s'han desplaçat 11 dotacions de Mossos d'Esquadra, sis dels Bombers de la Generalitat, serveis sanitaris i manteniment de carreteres. En aquests moments ja se circula amb normalitat.


-------------------
Actualitzat a les 14:15 hores
Un mort i un ferit greu


Un dels ocupants dels tres camions que aquest dimarts al migdia han xocat a l'Eix Transversal, al seu pas per Gurb (Osona), ha mort com a conseqüència de l'impacte, segons han informat els Mossos d'Esquadra. Dos dels camions eren de petites dimensions i el tercer de grans dimensions. Aquest últim ha bolcat i ha escampat la càrrega de sorra que duia per la carretera, mentre que un dels altres dos transportava filats i també ha escampat el carregament a la calçada. A més de la víctima mortal, hi ha un ferit greu i un altre d'il•lès. Un helicòpter es dirigia a un quart de dues al lloc de l'accident per fer-se càrrec del ferit greu i traslladar-lo a un centre hospitalari.

La col•lisió ha tingut lloc cap al punt del migdia quan un dels camions circulava en sentit Lleida i els altres dos en sentit Girona. Fins al lloc dels fets, s'hi han traslladat sis dotacions dels Bombers de la Generalitat, a més de Mossos d'Esquadra i una ambulància del SEM.

En un primer moment, l'Eix Transversal s’ha tallat en aquest punt i el trànsit es desviava per les entrades anteriors i posteriors a l'accident. A hores d’ara ja es dóna pas alternatiu en els dos sentits de la marxa i hi ha mig quilòmetre de retenció, segons informa el Servei Català de Trànsit.

-----------------
Publicat a les 12:45 hores
Un accident amb tres camions obliga a tallar l’Eix Transversal a Gurb


L'Eix Transversal està tallat des de les 12:03 h al seu pas pel terme municipal de Gurb, entre les sortides de Manlleu i Roda de Ter, a causa d'un accident en el qual s'han vist implicats tres camions, dos d'ells petits i un tercer de grans dimensions. Aquest últim ha bolcat i ha escampat la càrrega de sorra que duia per la carretera, fet pel qual s'ha hagut de tallar la via.

Els serveis d'emergència desvien el trànsit pels accessos anterior i posterior a l'accident, del qual de moment no ha transcendit l'estat de les persones que hi han resultat implicades. Tres dotacions de Bombers treballen per netejar la via.

Foto: Adrià Costa

Navega per les etiquetes

C-25accidentEix Transversal

COMENTARIS

+19
-27
Indignant
Anònim, 09/11/2010 a les 13:07
En estat d'obres, s'hauria de restringir els camions a l'Eix Transversal especialment els de rutes internacionals! Això és valentia!
+20
-0
Sí però no
Anònim, 09/11/2010 a les 15:16
Val a dir que el tram en el que hi ha hagut l'accident no estaven d'obres... El que han de fer és acabar el desdoblament d'una vegada i començar a fer carreteres com Déu mana i no el que han fet amb l'eix, amb la que va a Olot, i així un llarg etcètera. Això és, en tot cas, vergonyós: que en ple segle XXI encara no siguem capaços de construir una carretera en condicions... I que amb el precedent de l'eix es continuin cometent exactement els mateixos errors com al ja esmentat eix de Barcons, ja sigui per pressupostos o per la insistència dels verds a que no tallin un arbre que acabarà tallat igualment al fer el desdoblament al cap de x anys a canvi de quantes vides mentrestant?! Això és realment verd???!!
+18
-4
Aquest és el canvi?
Anònim, 09/11/2010 a les 16:59
Aquesta és una de les grans obres de CiU.
El més lògic hagués estat fer el desdoblament des del principi, encara que l'obre s'acabés més tard, ens haguéssim estalviat molts accidents i morts.
+12
-27
un altre mes
truck, 09/11/2010 a les 17:02
prohibició de camions a l'eix ja! nomes fan que adelantar-se i vacilarse un a l'altre , carril per vehicles lents de punta a punta i prohibit adelantar-se. el 90% d'accidents a l'eix venen provocats per camions
+2
-6
Trombosis crònica
Pep lo Camioner, 09/11/2010 a les 18:44
Les carreteres s'haurien de fer per duplicat. Així sempre n'hi podrà haver una tallada per obres, com sol ser, i una altre totalment lliure pel transit.
+8
-4
NYAPS!!
Anònim, 09/11/2010 a les 18:47
ERA PREVISIBLE QUE PASSES AIXÒ AMB LA REDUCCIÓ D'AMPLADA DE CARRILS I GIREGONCES ESTRANYES QUE ET FAN FER EN AQUESTA ALTURA!!!
LAMENTU AQUESTA DESGRÀCIA PERQUE NO SERÀ LA ÚLTIMA SI NO HO ARREGLEN
+57
-3
Dolor per una pèrdua
Martí, 09/11/2010 a les 18:56
Sóc el cunyat de la víctima, i fa més de 30 anys que portava camió. Un accident que ell no ha provocat. Un accident que podia haver-te ocurregut a tu mateix. Un accident que, com la gran majoría, ocorren per què alguna cosa et distreu o alguna cosa falla. Ell anava a treballar. Com cada dia. Anava concentrat en allò que feia; conduïr.
El que és indignant és que hi hagi una pèrdua com la que hem tingut nosaltres i a sobre se\\\'ns utilitzi com a reivindicació de pas en una carretera.
Nomès desitjo que MAI t\\\'hi trobis tu, Anònim. Que un familiar teu no serveixi per realitzar una reivindicació en una cruïlla, pas a nivell o revolt.
Ara ens queda dolor. Dolor per la pèrdua d'un tio collunut. D'una gran persona: l'Antonio.
+9
-18
Indignat
Anònim, 09/11/2010 a les 20:12
El dia que algun peix gros de la Generalitat vegi el seu fill mort a l'Eix segur que hi fan alguna cosa. Fa pena veure cada dia camions portant cases prefabricades, molins de vent, iots, etc. i veure com els camions en sentit contrari fan peripècies per esquivar-los. Fa pena veure la gent jugant-se la vida fent avançaments a 5 o 6 camions en fila. Fa pena veure com la Generalitat no posa una parella de mossos a l'entrada a l'Eix a Cervera i una altra a Girona per no deixar entrar camions a l'Eix fins que sigui autovia i en canvi posa un mosso cada 3 metres a Barcelona perquè el Papa estigui tranquil. Aquests polítics no tenen collons! Cal que els hi passi una desgràcia perquè moguin el cul de les cadires. M'agradaria que TOTS els pobles que hi ha al llarg de l'Eix un dia tallessin la carretera perquè els de de Can Fanga se n'adonin.
+24
-9
destrosat
Cosi, 09/11/2010 a les 21:32
hola soc el cosi del xevi de tona el que esta en estat greu
jo el que no puc entendre es que passin aquestes. esta molt greu el meu cosi i segur k ningu fara res per k no passi.
+30
-0
A tots els no camioners
Anònim, 10/11/2010 a les 08:55
Jo ni tan sols tinc carnet de camió i he anat per l'eix moltes vegades, de fet durant uns anys a diari, i he vist de tot... I evidentment és cert que hi ha camioners que no vigilen res, però no em puc oblidar dels cotxes que he vist avançant en revolt i continua, el que em vaig trobar de cara, el que vaig veure adelantant un cotxe que n'adalantava a un altre, els que m'han arribat a apretar i no se m'han emportat a cada frenada de miracle,... I llavors què fem? Prohibim també l'entrada a l'eix dels cotxes? El que s'ha de fer és aprendre tots a conduir, que no anem sols en la nostra bombolla, i si no podem avançar (i això va per tots els cotxes) doncs paciència fins que es pugui. Ni uns són tan dolents ni els altres són tan bons...
I aprofito per donar el meu condol i recolzament a les famílies, tant a la del que ens ha deixat com a la del que està ferit, de les que tothom s'ha oblidat i que deuen passar uns moments molt durs.
+14
-3
Crònica
Catalana, 10/11/2010 a les 16:32
Jo, ahir conjuntament amb 46 persones més transitava per l'Eix primer en direcció cap a l'Empordanet i després en direcció Vic. Tot anant, el xofer del meu autobús, va fer un avançament que ens va posar els pèls de punta i tornant, en ser prop, d'un radar va frenar de tal manera que tots ens en vam adonar que frenava de sobte. És un conductor professional avesat a portar gent d'un cantó a l'altre, i em pregunto: és de veres un "professional" qui condueix així? Passant pel lloc de l'accident vàrem veure una brigada que netejava de fils i altra brossa les vores de la carretera... Al vespre en arribar a casa em varen dir que a l'Eix hi havia hagut un accident greu amb resultat de mort i ferit greu.
El meu condol als familiars del difunt i desitjo de tot cor que el ferit greu pugui sortir del seu estat greu.
Fins quan Srs del 3% no assumireu la CULPA d'haver traçat una carretera MORTAL?
+9
-0
Quina ironía...
Marta, 13/11/2010 a les 19:57
Ahir divendres a casa vam comprar el diari de la vostra competència. Bàsicament per dos motius; un perque el nostre fill va visitar l'esmentat diari amb el seu col·legi i voliem veure'n la foto de grup que els van fer, i l'altre per poder saber EXACTEMENT com havia ocorregut el trist accident que va llevar la vida al meu cunyat.
A dia d'avui encara no sabem ben bé quina és la versió real. Sembla ser que la descriu el diari és la correcta. Però no ho sabem del cert. Haurem d'esperar el resulta de la investigació policial.
Les 4 hores que vam viure els familiars de l'Antoni a l'Hospital general no les desitjo a ningú! El dispositiu que es desplega quan hi ha un accident d'aquestes característiques està molt ben trenat; es té en compte tot, absolutament tot, EXCEPTE EL TRACTE QUE HAN DE REBRE ELS FAMILIARS. Ens vam trobar a les portes de l'Hospital, rebent a tots aquells familiars directes queanavem adreçant allí, per poder estar a prop de la família i de l'Antoni. No vam tenir més remei que plorar davant de tots aquells usuaris de l'Hospital, de la gent que arribava i marxava, ja que no hi ha cap lloc assignat per tal d'acollir a les persones lligades a les víctimes mortals d'un accident.
La duresa de la situació va ser extrema. La nostra pena va ser pública. No vam poder tenir intimitat. Hi hauria d'haver ni que fos un cubícul, un quartet, on es podessin acollir aquestes persones que, d'una manera traumàtica, han perdut un ésser estimat.
La ironia de la vida ha fet que la portada del Diari en qüestió fos ocupada alhora per la notícia de l'accident de l'eix, i la foto dels candidats a governar-nos amb el fons menys apropiat; L'EIX.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Les eleccions a Osona, al minut
Enquesta
La campanya electoral influirà en el teu vot?
      Vots emesos: 126
Edicions locals

Consum

Què és la Junta Arbitral de Consum de Catalunya?

La Junta Arbitral de Consum de Catalunya és un òrgan administratiu al servei dels consumidors i empresaris, i que depèn de l’Agència Catalana del Consum. Aquest òrgan ofereix als establiments la possibilitat d’adherir-se a la Junta per solucionar possibles conflictes que es puguin derivar de la relació amb els seus clients.
Bloc de fotos
Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: