Dimarts, 16 de novembre de 2010 | 19:32
Vostè es troba a: Inici > Economia >

Un 83% dels usuaris de l'Aeroport de Girona el qualifiquen com a bo o molt bo

Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
Segons l'informe d’estiu de 2010 de Nivells de Qualitat Percebuda
Un 83% dels usuaris de l'Aeroport de Girona el qualifiquen com a bo o molt bo
Economia 16/11/2010 14:04
L'Aeroport de Girona-Costa Brava ha obtingut una puntuació de 3,95 sobre 5 dels seus passatgers. Un 83% dels usuaris el qualifiquen com a molt bo o bo. Concretament, un 17% van qualificar la infraestructura com a molt bona, un 66% com a bona i un 16% com a normal.
Aeropuerto de Girona
Segons recull l’informe de Nivells de Qualitat Percebuda corresponent a l’onada d’estiu de 2010, una puntuació 0,11 punts per sobre de l’obtinguda en el mateix període de l’any passat i un 0,36 superior a l’obtinguda el 2008. L’índex general de qualitat (IGC) és un índex ponderat de valoració sobre els serveis que ofereix l’aeroport. Per dur a terme l’estudi, es va enquestar a 693 usuaris de l’aeroport, entre passatgers i acompanyants, entre els dies 6 i 10 de setembre.

En relació a l’índex de qualitat de seguretat, durant el darrer estiu es va obtenir una puntuació de 3,90, confirmant la tendència a l’alça en aquest camp. Durant l’onada estival de l’any anterior l’índex obtingut va ser de 3,84 i el corresponent al mateix període de 2008 va ser de 3,73.

Els aspectes més valorats per part dels usuaris de l’aeroport gironí són el servei d’assistència a persones de mobilitat reduïda (4,89), la senyalització i ubicació dels mostradors de vehicles de lloguer (4,77), el temps d’espera de la recollida d’equipatge (4,58), la senyalització de la cinta d’equipatge (4,51) i el temps a la cua del filtre de control de passaports del desembarcament (4,43). Els cinc atributs, a més, van ser valorats amb un índex superior a l’obtingut a l’estiu de 2009.

Per àrees de servei, la millor valorada és el desembarcament i recollida d’equipatge, amb un índex de 4,40, i el confort de l’aeroport, amb una puntuació de 4,07 punts. Totes dues puntuacions superen les de l’estiu de 2009 amb un increment corresponent a 0,51 i 0,24 punts respectivament. En quant als aspectes qualitatius millor considerats per part dels passatgers i acompanyants de l’aeroport de Girona – Costa Brava destaquen la neteja, la rapidesa i les dimensions de la infraestructura que la converteixen en un espai senzill i pràctic.
Envia'ns el teu comentari
*
*
Has de copiar en el camp de text els 6 caracters, del 0 al 9 i de la A a la F

* Camps obligatoris
CatalunyaPress - Ronda Universitat 12, 7ª Planta -08007 Barcelona - Tlf (34) 93 301 05 12 - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1