Dimarts, 16 de novembre de 2010 | 19:31
Vostè es troba a: Inici > Entrevistes >

"Hi ha gent que va a un concert si o si i una altra que necessita certa comoditat"

Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
José Luis Martínez. Director de First Golden Tiquet
"Hi ha gent que va a un concert si o si i una altra que necessita certa comoditat"
10/11/2010 13:01
José Luis Martínez, Director de First Golden Tiquet
P. Alegre.- En els últims anys han anat apareixent en els grans concerts zones reservades per a VIPS, normalment a les primeres files. José Luís Martínez dirigeix una empresa que es dedica a proveir aquest servei a les persones interessades i en alguns casos, també l'opció de saludar i intercanviar unes paraules amb l'artista.
--A què es dedica concretament la teva empresa?
--Dins de Live Nation –promotora de concerts- hi ha diferents àrees de negoci. Una d'elles és el tema de les entrades Premium o Golden Tiquet, que en això és on aparec jo amb la meva empresa que es diu First Golden Tiquet.

Tot el que són les entrades Premium de Live Nation i d'altres promotors les portem nosaltres, que som una empresa especialitzada en la promoció, comercialització i implementació d'entrades Premium o paquets VIP, jo prefereixo anomenar-les entrades Premium.

--D'on ha sortit la idea d'oferir aquestes entrades Premium?
--Ve de fires internacionals a les quals he assistit, on promotors d'altres països, sobretot d'UK, ja en els seus recintes, oferien aquest tipus de tiquet, de Golden Premium per a certs concerts. Hi ha gent que va a un concert si o si i una altra que necessita certa comoditat, dit d'una altra manera, si no té uns serveis que l'hi facin més còmode, més especial, no es planteja anar al concert. Al final es tracta de convertir una activitat d'oci, un concert, que podria ser substitut d'anar al cinema i a sopar, donar-li un punt d'ocasió especial.
"És l'aniversari de la meva dona o el nostre aniversari. Per avui faré alguna cosa diferent, no faré una activitat d'oci. Faré un sopar especial". Hi ha molta gent que quan ve cert artista, per exemple Elthon John: "És que segueixo a Elton Jonh des dels 70 i l'adoro. Doncs jo per veure'l no vull simplement una activitat d'oci, sinó una nit especial". És en aquest punt on tu vas a buscar les entrades i et trobes que hi ha unes especials que et permeten sense fer cua, tenir una barra lliure, un sopar, que hi hagi un fotògraf que immortalitza el moment perquè tinguis un record, tenir el seients més prop de l'escenari, etc.

--Entre els beneficis de les entrades Premium es troba el gaudir d'una breu estona en companyia de l'artista. Els artistes es mostren predisposats a aquest tipus de situacions o com se'ls convenç?
--Depèn totalment de l'artista. Moltes vegades ja hi ha artistes que en la seva gira mundial ja proposen aquesta opció. No és l'habitual. El passat divendres 29, a Barcelona, al concert de Sting, va haver-hi un Meet&Greet (Coneix i saluda) amb l'artista, després de les proves de so, abans del concert, a la zona de camerinos l'artista va saludar a 20 persones per xerrar amb ells, fer-se una foto amb ells, i, en aquest cas, això venia de la gira i és només per a clients d'American Express.

--Durant els concerts, teniu temps de gaudir de l'actuació?
--No, estàs pendent de la gent que acudeix al concert.

--La gent que compra les entrades Premium té moltes peticions?
--Acostumen a gaudir del moment, passant-ho bé, relaxats. Acostumen a ser sempre gent que celebra alguna cosa. El marit que li regala a la dona les entrades per l'aniversari o el senyor que les hi regala a la seva mare perquè li encanta un artista. O les amigues que conviden a l'amiga perquè es casa, o qualsevol cosa d'aquestes. Sol ser un ambient bastant relaxat, ocupen els seus seients i es poden prendre un Gin-tonic, però relaxats.
Sting a Barcelona--Recordes algun artista que hagi destacat per la seva simpatia o proximitat amb els fans?
--En general, els artistes, quan estàs en el Meet&Greet, saben estar i comportar-se. Acostumen a ser artistes que porten molts anys i estan a gust amb els seus fans. Tots, per norma general, són propers i senzills.

--Participant en l'organització de tants concerts, hi ha algun que destacaries per ser més espectacular o diferent?
--Al final, cada concert, cada artista, té el seu signe presencial. Per això cadascun té els seus seguidors. Per dir, el xou d'Aerosmith se centra més en les seves cançons i les guitarres i hi ha artistes com Alicia Keys en els quals la posada en escena és més visual. O per exemple, Elton John, Peter Gabriel o Sting, que va venir a Espanya a finals d'octubre, que poden tocar amb una orquestra simfònica. Impressiona veure a 60 persones damunt d'un escenari. Els violins, els violoncels, els contrabaixos, les trompetes i tota l'orquestra allí, tocant. Cada concert té el seu factor especial, però per això cadascun té el seu públic.
Envia'ns el teu comentari
*
*
Has de copiar en el camp de text els 6 caracters, del 0 al 9 i de la A a la F

* Camps obligatoris
CatalunyaPress - Ronda Universitat 12, 7ª Planta -08007 Barcelona - Tlf (34) 93 301 05 12 - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1