Dimarts, 7 de desembre de 2010 | 19:17
Vostè es troba a: Inici > Comunicació >

'Tiempo de Juego' duplica la seva audiència i  Buruaga punxa a la COPE

Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter

Carrusel Deportivo acusa la marxa de Paco González i Pepe Domingo

'Tiempo de Juego' duplica la seva audiència i  Buruaga punxa a la COPE

Comunicació 02/12/2010 10:55

Catalunyapress.- Aquest dijous s'han fet públics les dades del tercer EGM de l'any i aquests confirmen que "Carrusel Deportivo" ha perdut 213.500 oïents des de la marxa de Paco González i Pepe Domingo Castaño a la Cope, mentre 'Tiempo de Juego' duplica la seva audiència i aconsegueix els 890.000 oïents.

paco gonzalez
Mentre Ernesto Saenz de Buruaga, només ha pogut aconseguir 801.000 oïentss diaris, un 10,7% menys que els aconseguits a l'estiu per Nacho Villa. Lluny queden els 1,5 milions d'oïdors que va arribar a reunir Federico Jiménez Losantos.

Per la seva banda el programa matinal "Hoy por Hoy" de la Ser segueix liderant els matins informatius amb 2.429.000 oïents, encara que en aquesta ocasió registra una caiguda de 231.000 seguidors en relació a juliol (-8,7%) i de 287.000 (-10,6%) enfront de desembre.

Carlos Herrera en Onda Cero manté el segon lloc amb 1.690.000 oïdors, encara que aixó respresenta una caiguda de 130.000 oïents en relació  a l'estiu (-7,1%) i 92.000 seguidors menys en relació a desembre de 2009 (-5,2%).

En tercer lloc dels matins es consolida Juan Ramón Lucas de RNE amb 1.096.000 oïdors, 66.000 menys que a l'estiu, però 127.000 oïdors més que fa un any amb un alça del 13,1%.

Mentre que Protagonistes de Luis del Olmo s'estanca en els 338.000 seguidors, un 7% menys que a l'estiu i un 4% menys que al desembre de 2009.

Un altre dels programes que ha tingut pèssims resultats ha estat 'La Talaia' presentat per César Lumbreras i que té un horari diari entre setmana de 16:00 a 19:00 hores. Comparat amb l'últim EGM, La Talaia ha baixat més d'un 20% i passa dels 215.00 als 170.000 oïents.

El programa que presenta Juan Pablo Colmenarejo, 'La Linterna' ha estat una de les sorpreses positives de la cadena ja que ha pujat un 19,5% passant dels 364.000 a 435.000 oïents.

La decisió de la COPE de canviar a Cristina López Schlinchitng als caps de setmana (dissabtes i diumenges de 10:00 a 14:00 hores) ha estat positiva per a l'emissora ja que el seu programa 'Dos días contigo' ha guanyat un 26,5% d'audiència aconseguint els 401.000 seguidors enfront dels 317.000 amb els quals contava al juliol de 2010 quan el conduïa Rafa Sánchez.

El Larguero, per la seva banda, també perd audiència pel que fa a l'últim registre de juliol. La caiguda del programa dirigit per José Ramón de la Morena és de 328.000 oïents. Malgrat tot, De la Morena segueix liderant les nits esportives de la ràdio espanyola. El presentador aglutina en total a 1.035.000 oïdors, enfront dels 1.363.000 de l'última onada.

'El Partido de las 12', dirigit pels ex de la SER, Juan Antonio Alcalá i Joseba Larrañaga, obté 440.000 oïents pujant pel que fa a juliol, quan a 'El Tirachinas', dirigit per José Antonio Abellán, el seguien 299.000 oïents.

També cau La Ventana que baixa als 680.000 oïdors enfront dels 828.000 de juliol, perdent 148.000 oïents..

RNE, la cadena que més creix en 2010

Radio Nacional tanca 2010 com la cadena de ràdio generalista que més creix i manté la tercera posició en el rànquing anual segons l'Estudi General de Mitjans (EGM).

Amb 1.578.000 oïents, la ràdio pública ha estat aquest any l'emissora radiofònica generalista que més ha pujat, amb un increment de 226.000 oïdors. D'aquesta manera, se situa en el tercer lloc de la llista de ràdios més escoltades.

'En Días Como Hoy', dirigit i presentat per Juan Ramón Lucas, puja un 13,1%, la qual cosa es tradueix en 127.000 oïdors més. En total compta amb 1.096.000.

El magazín vespertí de Toni Garrido, 'Asuntos Propios', creix un 40%, la qual cosa suposa 66.000 oïdors més. Té en total 231.000.

Carrusel Deportivo acusa la marxa de Paco González i Pepe Domingo

La demanda interposada per la Cadena Ser a la Cope per haver-li copiat suposadament el format de 'Carrusel Deportivo" en 'Tiempo de juego" s'ha vist en la tercera onada de l'Estudi General de Mitjans que no és només una qüestió de propietat intel·lectual, sinó d'oïents i finalment de publicitat.

'Carrusel Deportivo' ha perdut 213.500 oïents segons aquest estudi, es queda els dissabtes en 1.567.000 oïentsi els diumenges en 1.718.000. Mentre que 'Tiempo de Juego' duplica la seva audiència i s'aconsegueix la xifra rècord per al programa de la Cope de 890.000 oïents.
Envia'ns el teu comentari
*
*
Has de copiar en el camp de text els 6 caracters, del 0 al 9 i de la A a la F

* Camps obligatoris
CatalunyaPress - Ronda Universitat 12, 7ª Planta -08007 Barcelona - Tlf (34) 93 301 05 12 - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1