Catalunya
2010 2009 2008 2007
2006 2005 2004 2003
2002 2001 2000 1999
1998 1997 1996 1995
1994 1993 1992 1991
1990 1989
Europa
Eleccions Europees

A més de la possibilitat de descarregar els resultats d’aquests sondeigs en format pdf, les bases de dades corresponents també es poden adquirir per a un tractament estadístic lliure.

Consulteu les tarifes a l’imprès de sol·licitud.
 
Imprès de sol·licitud



Sondeig d’opinió Catalunya 2010

Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2010, 127 pàg.

FITXA TÈCNICA

Tècnica d’investigació, entrevistes personals al domicili
Àmbit geogràfic, Catalunya
Univers, població de 18 i més anys empadronats al municipi on es fa l’entrevista
Dimensió de la mostra, 2000 entrevistes

Tipus de mostreig, afixació no proporcional de 800 entrevistes a la província de Barcelona i 400 a la resta de circumscripcions catalanes. Dins de cada circumscripció, s’estratificà la mostra en dues etapes. En primer lloc, distribució de les entrevistes en funció de la distribució real de població segons la dimensió municipi, seleccionant-los aleatòriament dins de cada tram. La selecció de domicilis dins de cada municipi es va fer de forma aleatòria i la selecció d´individus es féu segons quotes reals de sexe i edat en cadascun dels municipis. Per l’obtenció dels resultats les dades s’han ponderat d’acord al pes real de cadascuna de les províncies.

Error de la mostra, ±2,7 per al conjunt de Catalunya i per a un nivell de confiança del 95% i p=q=0,5. El marge d’error de la mostra de la demarcació de Barcelona és del ± 3,5% i de les de Girona, Lleida i Tarragona, del ± 4,9%.

Dates del treball de camp, entre el 3 i el 30 de setembre de 2010

Empresa responsable, GESOP

  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2009

Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2009, 125 pàgs.

FITXA TÈCNICA

Tècnica d’investigació: entrevistes personals al domicili.
Àmbit de l’estudi: Catalunya
Població objectiu: població de 18 i més anys empadronats al municipi on es fa l’entrevista.
Dimensió de la mostra: 1.200 entrevistes.
 
Tipus de mostreig: mostra estratificada per dimensió de municipi. La selecció de domicilis dins de cada municipi es realitza de forma aleatòria i la selecció d´individus es fa segons quotes reals de sexe i edat en cadascun dels municipis.
 
Marge d’error. ± 2,8% per un nivell de confiança del 95% i p=q=0,5
Treball de camp. S’ha dut a terme entre el 28 de setembre i el 19 d’octubre de 2009.
 
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2008

Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2008, 126 pàgs.

FITXA TÈCNICA
 
Tècnica d’investigació: entrevistes personals al domicili.
Àmbit de l’estudi: Catalunya
Població objectiu: població de 18 i més anys empadronats al municipi on es fa l’entrevista.
Dimensió de la mostra: 1.200 entrevistes.
 
Tipus de mostreig: mostra estratificada per dimensió de municipi. La selecció de domicilis dins de cada municipi es realitza de forma aleatòria i la selecció d´individus es fa segons quotes reals de sexe i edat en cadascun dels municipis.
 
Marge d’error: ± 2,8% per un nivell de confiança del 95% i p=q=0,5.
Treball de camp: s’ha dut a terme entre el 20 d’octubre i el 12 de novembre de 2008. Realitzat per GESOP.
 
 
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2007

Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2008, 92 pàgs.

FITXA TÈCNICA
 
Tècnica d’investigació: entrevistes personals al domicili.
Àmbit de l’estudi: Catalunya
Univers: població de 18 i més anys empadronats al municipi on es fa l’entrevista.
Dimensió de la mostra: 2.000 entrevistes.
 
Tipus de mostreig: Afixació no proporcional de 800 entrevistes a la província de Barcelona i 400 a la resta de circumscripcions catalanes. Dins de cada circumscripció, s’estratificà la mostra en dues etapes. En primer lloc, distribució de les entrevistes en funció de la distribució real de població segons la dimensió municipi, seleccionant-los aleatòriament dins de cada tram. La selecció de domicilis dins de cada municipi es va fer de forma aleatòria i la selecció d´individus es féu segons quotes reals de sexe i edat en cadascun dels municipis. Per l’obtenció dels resultats les dades s’han ponderat d’acord al pes real de cadascuna de les províncies.
 
Error de la mostra: ±2,7 per al conjunt de Catalunya i per a un nivell de confiança del 95% i p=q=0,5. El marge d’error de la mostra de la demarcació de Barcelona és del ±3,5% i de les de Girona, Lleida i Tarragona, del ±5,0%.
 
Dates del treball de camp: Entre el 5 de novembre i l’1 de desembre de 2007.
Empresa responsable GESOP.
 
 
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2006

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2007, 137 pàgs.

FITXA TÈCNICA 
 
Tècnica d’investigació: Entrevistes personals al domicili.
Àmbit geogràfic: Catalunya.
Univers: Població de 18 i més anys empadronats al municipi on es fa l’entrevista.
Dimensió de la mostra: 2000 entrevistes.

Tipus de mostreig: Afixació no proporcional de 800 entrevistes a la província de Barcelona i 400 a la resta de circumscripcions catalanes. Dins de cada circumscripció, s’estratificà la mostra en dues etapes. En primer lloc, distribució de les entrevistes en funció de la distribució real de població segons la dimensió municipi, seleccionant-los aleatòriament dins de cada tram. La selecció de domicilis dins de cada municipi es va fer de forma aleatòria i la selecció d´individus es féu segons quotes reals de sexe i edat en cadascun dels municipis. Per l’obtenció dels resultats les dades s’han ponderat d’acord al pes real de cadascuna de les províncies.

Error de la mostra: ±2,75 per al conjunt de Catalunya i per a un nivell de confiança del 95% i p=q=0,5. El marge d’error de la mostra en la demarcació de Barcelona és del ± 3,54 i de les de Girona, Lleida i Tarragona del ± 5,00. 
 
Dates del treball de camp: Entre el 12 de setembre i el 6 d’octubre de 2006
Empresa responsable: GESOP
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2005

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2006, 137 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre una població objectiu de persones de 18 i més anys residents a Catalunya. S’han realitzat un total de 1.200 entrevistes personals domiciliàries. El marge d’error associat al conjunt de l’enquesta és del ± 2,9%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha construït seguint un disseny aleatori estratificat en dues etapes. En primer lloc, les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis dins de cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria. Posteriorment, els domicilis han estat escollits aleatòriament i els individus a entrevistar s’han seleccionat segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població. El treball de camp ha estat realitzat entre el 13 d’octubre i el 7 de novembre de 2005 per l’empresa GESOP.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2004

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2005, 137 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre una població objectiu de persones de 18 i més anys residents a Catalunya. S’han realitzat un total de 1.201 entrevistes telefòniques assistides per ordinador. El marge d’error associat al conjunt de l’enquesta és del ± 2,9%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha construït seguint un disseny aleatori estratificat en dues etapes. En primer lloc, les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis dins de cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria. Posteriorment, els domicilis han estat escollits aleatòriament i els individus a entrevistar s’han seleccionat segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població. El treball de camp ha estat realitzat entre el 18 i el 25 d’octubre de 2004 per l’empresa Central de Campo, S.A.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2003

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2004, 137 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre una població objectiu de persones de 18 i més anys residents a Catalunya. S’han realitzat un total de 1.200 entrevistes telefòniques assistides per ordinador. El marge d’error associat al conjunt de l’enquesta és del ± 2,9%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha construït seguint un disseny aleatori estratificat en dues etapes. En primer lloc, les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis dins de cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria. Posteriorment, els domicilis han estat escollits aleatòriament i els individus a entrevistar s’han seleccionat segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població. El treball de camp ha estat realitzat entre el 15 i el 21 de desembre de 2003 per l’empresa Voxpublica, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2002

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2003, 135 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre una població objectiu de persones de 18 i més anys residents a Catalunya. S’han realitzat un total de 2.000 entrevistes domiciliàries. S’ha fixat un nombre concret d’entrevistes per a cadascuna de les circumscripcions catalanes. S’han realitzat 800 entrevistes a Barcelona i 400 a cadascuna de les tres circumscripcions restants. El marge d’error associat al conjunt de l’enquesta és del ± 2,8%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha construït seguint un disseny aleatori estratificat en dues etapes dins de cada circumscripció. En primer lloc, les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis dins de cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria. Posteriorment, els domicilis han estat escollits aleatòriament i els individus a entrevistar s’han seleccionat segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població. El treball de camp ha estat realitzat del 7 d’octubre a l’1 de novembre de 2002 per l’empresa Voxpublica, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2001

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2002, 135 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre una població objectiu de persones de 18 i més anys residents a Catalunya. S’han realitzat un total de 1.600 entrevistes domiciliàries. S’ha fixat un nombre concret d’entrevistes per a cadascuna de les circumscripcions catalanes (mostra no propocional). S’han realitzat 550 entrevistes a Barcelona i 350 a cadascuna de les tres circumscripcions restants. El marge d’error associat al conjunt de l’enquesta és del ± 3,3%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha construït seguint un disseny aleatori estratificat en dues etapes dins de cada circumscripció. En primer lloc, les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis dins de cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria. Posteriorment, els domicilis han estat escollits aleatòriament i els individus a entrevistar s’han seleccionat segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població. El treball de camp ha estat realitzat del 5 al 23 de novembre de 2001 per l’empresa Voxpublica, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 2000

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2001, 137 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre una població objectiu de persones majors de 18 anys residents a Catalunya. La mostra s’ha construït seguint un disseny aleatori estratificat en dues etapes. S’han realitzat un total de 1.200 entrevistes domiciliàries. Aquesta dimensió comporta un marge d’error, per als resultats globals referits a Catalunya, d’un ± 2,9%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. Les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població de Catalunya, segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis dins de cada tram s’ha realitzat de forma aleatòria. Els domicilis han estat escollits aleatòriament. Els individus a entrevistar han estat seleccionats segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població en cadascun dels trams de dimensió dels municipis. El treball de camp ha estat realitzat entre el 17 d’octubre i el 10 de novembre de 2000 per l’empresa Vox Pública, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1999

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2000, 137 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre un públic objectiu de persones majors de 18 anys residents a Catalunya. La mostra s’ha construït seguint un disseny aleatori estratificat en dues etapes. S’han realitzat un total de 1.800 entrevistes domiciliàries. Aquesta dimensió comporta un marge d’error, per als resultats globals referits a Catalunya, d’un ± 3,19%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. Les entrevistes s’han repartit entre les quatre províncies de la següent manera: 600 a Barcelona i 400 a cadascuna de les restants. La distribució de les entrevistes dins de cada província s’ha realitzat d’acord amb el nombre d’electors i s’ha estratificat per trams de dimensió del municipi. La selecció dels municipis dins de cada tram s’ha fet de forma aleatòria. Els domicilis han estat escollits aleatòriament. Els individus a entrevistar han estat seleccionats segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població en cadascun dels municipis escollits. El treball de camp ha estat realitzat entre el 27 d’octubre i el 16 de novembre de 1999 per l’empresa Central de Campo, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1998

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1999, 137 pàgs.

EXHAURIT
FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre un públic objectiu de persones majors de 18 anys residents a Catalunya. La mostra s’ha construït segons un disseny aleatori estratificat multi-etàpic. S’han realitzat un total de 2.000 entrevistes a domiciliàries. Aquesta dimensió comporta un marge d’error, per als resultats globlals, del ± 2,78%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. S’han realitzat 800 entrevistes a la província de Barcelona i 400 a cadascuna de les províncies de Girona, Lleida i Tarragona. Les entrevistes s’han repartit dins de cada província segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis dins de cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria igual que els domicilis dels entrevistats. Els individus a entrevistar han estat seleccionats segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real d’aquestes variables en la població de cadascun dels municipis escollits. El treball de camp ha estat efectuat dels dies 9 al 30 d’octubre de 1998 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de les dades per IMI, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1997

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1998, 137 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre un públic objectiu de persones majors de 18 anys residents a Catalunya. La mostra s’ha construït segons un disseny aleatori estratificat en dues etapes. S’han realitzat un total de 1.200 entrevistes a domicili. Aquesta dimensió comporta un marge d’error, per als resultats globals referits a Catalunya, del ± 2,89%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. Les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població de Catalunya, segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis en cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria. Els domicilis s’han escollit aleatòriament. Els individus entrevistats han estat seleccionats segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució d’aquestes variables en la població de cadascun dels municipis escollits. El treball de camp ha estat efectuat del dia 13 al 29 d’octubre de 1997 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de les dades per IMI, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1996

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1997, 139 pàgs.

EXHAURIT
FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre un públic objectiu de persones majors de 18 anys residents a Catalunya. La mostra s’ha realitzat segons un disseny aleatori estratificat en dues etapes. S’han realitzat un total de 1.200 entrevistes a domicili. Aquesta dimensió de mostra comporta un marge d’error, per als resultats globals referits a Catalunya, del ± 2,89%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. Les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població de Catalunya, segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis en cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria. Els domicilis s’han escollit aleatòriament. Els individus entrevistats han estat seleccionats segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població en cadascun dels municipis escollits. El treball de camp ha estat efectuat del dia 15 al 30 d’octubre de 1996 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de les dades per IMI, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1995

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1996, 139 pàgs.

EXHAURIT
FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre un públic objectiu de persones majors de 18 anys residents a Catalunya. La mostra s’ha realitzat segons una estratificació multietàpica. S’han realitzat un total de 1.800 entrevistes. Aquesta dimensió de mostra comporta un marge d’error, per als resultats globals referits a Catalunya, del ± 3,21%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La distribució d’entrevistes en cada província s’ha fet proporcionalment al nombre d’electors i estatrificada per trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis en cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria i la selecció de l’individu del domicili d’acord amb les quotes de sexe i edat en funció de la distribució real de la població en cadascun dels municipis. El treball de camp ha estat efectuat entre el 19 de setembre i el 4 d’octubre de 1995 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de l’enquesta per ICB, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1994

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1996, 135 pàgs.

EXHAURIT
FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre un públic objectiu de persones majors de 18 anys residents a Catalunya. S’han realitzat un total de 1.200 entrevistes. Aquesta dimensió de mostra comporta un marge d’error, per als resultats globals referits a Catalunya, del ± 2,89%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha fet segons un disseny aleatori estratificat en dues etapes. Les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població de Catalunya, segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis de cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria. Els domicilis també s’han escollit aleatòriament. Els individus entrevistats han estat seleccionats segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població en cadascun dels municipis escollits. El treball de camp ha estat efectuat del dia 26 de setembre al 13 d’octubre de 1994 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de l’enquesta per ICB, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1993

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1996, 131 pàgs.

EXHAURIT
FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat entre un públic objectiu de persones majors de 18 anys residents a Catalunya. La mostra s’ha fet segons un disseny aleatori estratificat en dues etapes. S’han realitzat un total de 1.200 entrevistes. Aquesta dimensió de mostra comporta un marge d’error, per als resultats globals referits a Catalunya, del ± 2,89%, per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. Les entrevistes s’han repartit en funció de la distribució de la població de Catalunya, segons trams de dimensió de municipi. La selecció dels municipis de cada tram s’ha realitzat de manera aleatòria. Els domicilis s’han escollit aleatòriament. Els individus entrevistats han estat seleccionats segons quotes de sexe i edat, en funció de la distribució real de la població en cadascun dels municipis escollits.
El treball de camp ha estat efectuat del dia 2 al 17 de novembre de 1993 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de l’enquesta per ICB, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1992

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1994, 135 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat al domicili de 2.000 persones de 18 i més anys residents a Catalunya. La dimensió de la mostra comporta un marge d’error per als resultats globals de Catalunya del ± 3,41% per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha construït segons una estratificació multietàpica. Els individus entrevistats han estat escollits de manera aleatòria, tot respectant la distribució per sexe i edat de la població, de cadascun dels municipis eleccionats. El treball de camp ha estat efectuat la segona quinzena de novembre de 1992 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de l’enquesta per ICB, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1991

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1994, 123 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat al domicili de 1.999 persones de 18 i més anys residents a Catalunya. La dimensió de la mostra comporta un marge d’error per als resultats globals de Catalunya del ± 2,81% per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha construït segons una estratificació multietàpica. Els individus entrevistats han estat escollits de manera aleatòria, tot respectant la distribució per sexe i edat de la població, de cadascun dels municipis seleccionats. El treball de camp ha estat efectuat la primera quinzena de novembre de 1991 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de l’enquesta per ICB, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1990

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1994, 87 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat al domicili de 2.050 persones de 18 i més anys residents a Catalunya. La dimensió de la mostra comporta un marge d’error per als resultats globals de Catalunya del ± 2,2% per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha construït segons una estratificació multietàpica. Els individus entrevistats han estat escollits de manera aleatòria, tot respectant la distribució per sexe i edat de la població de cadascun dels municipis seleccionats. El treball de camp ha estat efectuat la segona quinzena de novembre de 1990 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de l’enquesta per ICB, s.a.
  Descarregar PDF


Sondeig d’opinió Catalunya 1989

Barcelona, Institut de Ciències Polítiques i Socials, 1993, 89 pàgs.

FITXA TÈCNICA

El sondeig ha estat realitzat al domicili de 2.000 persones de 18 i més anys residents a Catalunya. La dimensió de la mostra comporta un marge d’error per als resultats globals de Catalunya del ± 2,1% per a un nivell de confiança del 95% amb p=q=0,5. La mostra s’ha construït segons una estratificació multietàpica. Els individus entrevistats han estat escollits de manera aleatòria, tot respectant la distribució per sexe i edat de la població de cadascun dels municipis seleccionats. El treball de camp ha estat efectuat entre el 2 i el 24 de novembre de 1989 per l’empresa Central de Campo, s.a. i l’explotació de l’enquesta per ICB, s.a.
  Descarregar PDF