|
|
investigació sobre el consum |
El consum és una pràctica social que va més enllà del simple fet d'apropiar-se o adquirir un servei o producte, va estretament lligat al sistema de valors i interpretacions simbòliques d'una societat determinada. Això implica que les empreses necessiten conèixer als seus clients a fons per poder explotar al màxim les seves oportunitats de negoci. |
Segmentació i tipologia dels consumidors |
El mercat està integrat per multitud de persones amb necessitats i gustos distints. Per tant, és de vital importància per les empreses, profunditzar en el coneixement del mercat, adaptar-hi la seva oferta i estratègies de marketing.
Els nostres estudis de segmentació divideixen el mercat en segments o grups homogenis entre ells amb l'objectiu d'identificar i escollir els més idonis per comercialitzar l'oferta dels clients.
|
Satisfacció i fidelització de clients |
Conèixer els clients, saber com són, com valoren els productes, què n'esperen, quines coses rebutgen, les raons per les quals compren uns determinats serveis, etc., és fonamental per fidelitzar-los i aconseguir-ne de nous. Així doncs, la quantificació del grau de satisfacció dels clients en relació als serveis oferts és una eina molt potent i útil per les empreses. |
Usos, actituds i factors de consum |
És de vital importància conèixer les necessitats dels consumidors, els seus hàbits de consum i altres variables que influeixen en el seu comportament, amb l'objectiu de poder ampliar l'oferta de serveis i consolidar els productes ja comercialitzats. |
Anàlisi sobre el procés de raonament de compra |
Es tracta d'identificar, donar compte i analitzar el protocol de raonaments que efectua un consumidor/usuari davant de la situació de compra d'un producte/servei. La finalitat és conèixer les principals característiques dels raonaments que s'efectuen per prendre la decisió d'adquirir o no determinats productes amb la finalitat de poder-los fer més atractius i ampliar, consolidar o detallar el target al qual van dirigit. |
Elaboració del briefing de pre-campanya |
Per elaborar o tirar endavant una campanya comercial i/o publicitària és molt important definir prèviament una sèrie d'items que marcaran el seu desenvolupament i jugaran un paper important en el seu èxit. Cal analitzar i estudiar a quin target ens volem o podem adreçar i perquè, els mecanismes més adients que cal utilitzar per adreçar-s'hi, els llocs estratègics d'emplaçament on hem de concentrar més esforços i les formes més efectives i eficients que disposem per donar a conèixer i vendre els productes. |
Informe de dades, indicadors de consum i intenció de compra |
Aquest és un servei que recopila, gestiona, filtra i analitza dades secundàries que provenen de fonts d'informació reconegudes (sempre i quan existeixin dades al respecte) relacionades amb el consum i la compra de diversos sectors d'activitat. L'anàlisi depurat i acurat que oferim d'aquestes informacions pot proporcionar a les empreses coneixements quantitatius molt valuosos sobre: l'evolució del mercat, la competència, la sortida que tenen determinats productes pel que fa al seu consum i les potencialitats que en aquell mercat tenen alguns serveis. |
|
|