Regió 7
     FÒRUMS
  El teu embaràs
Explica'ns com va ser el teu embaràs. La teva experiència pot ajudar a altres dones.
En aquest fòrum es publicaran tots els missatges que s'ajustin al tema proposat, excepte els considerats ofensius i els quals incloguin publicitat comercial o autopromoció
Llistar per Data: descendent ascendent
1 comentaris
El teu embaràs  (Creat el 14-03-2010)
Ana
22-09-2010 22:48
UN MOMENT MÀGIC
Durant l"embaràs hi ha moments de tot però cal tenir il.lusió i cuidar-se molt perquè tot vagi bé. Demanar dubtes i sobretot disfrutar cada moment del creixement de la panxeta i dels moviments que poc a poc es van produint. Tot un món a descubrir!!! Nou mesos poden pasar molt ràpid o molt lents segons com ens ho prenguem. Jo vaig ser molt positiva i potser el més lent van ser els tres primers mesos perquè no et veus la panxa tot i que és increible les primeres ecografies com una coseta tan petita ja batega i creix dintre nostre. El més important del part és anar amb tota la il·lusió del món, amb el cor ple d"alegria sabent que en poques hores tindras en els teus braços el teu petit/a. No cal escoltar a ningú, cada experiència és única i irrepetible i el pitjor que es pot fer és anar amb por i nervis. Jo vaig estar rient, disfrutant cada moment i finalment apretant i zas... ja tenia el meu petit amb mi!!! Dóno les gràcies al ginecòelg que em va atendre, a la llevadora i les infermeres. Un encant tot l"equip!!! Confieu en aquest moment tan màgic, és un veritable miracle!!!