Redacció osona.com | Actualitzat el 06/03/2011 a les 06:11h
«Al pot petit hi ha la bona confitura»
La Universitat de Vic llença una nova campanya promocional.
La Universitat de Vic està a punt de llançar una nova campanya promocional que portarà per lema “Al pot petit hi ha la bona confitura”. La iniciativa vol posar de manifest tots els avantatges que, pel fet de ser petita, la Universitat de Vic pot oferir als seus estudiants, a diferència de les grans universitats metropolitanes. El tret de sortida de la nova campanya l’ha donat la tanca publicitària de la C-17, que ja llueix el nou lema.
Amb l’arribada de la primavera la Universitat de Vic posa en marxa tota la seva maquinària promocional. A més d’organitzar la Jornada de Portes Obertes, de visitar molts dels instituts catalans i balears i de ser present al Saló de l’Ensenyament, enguany es reforça amb un nou lema que substitueix l’anterior “Exit”, que ha estat vigent durant tres anys.
En un moment de canvis, en què totes les universitats catalanes han hagut de redefinir-se per adaptar-se a la normativa europea, ha tornat el moment de reivindicar els elements que diferencien la Universitat de Vic i que van lligats, justament, al fet que sigui una universitat de dimensions reduïdes. És gràcies a aquest fet que la UVic pot oferir un tracte més personalitzat -que vol dir millor qualitat docent-; beques i ajuts; un accés fàcil als equipaments , als platós, als laboratoris, a les sales d’ordinadors; estades a l’estranger garantides o una alta inserció laboral. Tot plegat en una ciutat universitària a la mesura humana, que esdevé un entorn immillorable per poder compaginar estudi i lleure.