La Generalitat de Catalunya posa a la vostra disposició diferents canals d'atenció ciutadana per sol·licitar informació, fer arribar suggeriments o opinions i formular queixes.
Oficines d'Atenció Ciutadana, serveis territorials i oficines de registre d'entrada i sortida de documents.
Oficines d'Atenció Ciutadana
Informen la ciutadania i les entitats sobre els serveis i l'organització del Departament de Justícia.
Oficines d'atenció ciutadana de l'
Administració de justícia a Catalunya.
Serveis territorials
Representen al Departament de Justícia en el seu àmbit territorial.
Oficines de registre d'entrada i sortida de documents del Departament de Justícia
Proporcionen un sistema de control i de garantia dels documents que es presenten a la Generalitat de Catalunya o que s'envien a altres òrgans o particulars.
-
justicia@gencat.cat
Sol·liciteu informació, feu-nos arribar els vostres suggeriments i opinions o formuleu les vostres queixes sobre qualsevol qüestió que sigui competència del Departament de Justícia.
-
Administració de justícia a Catalunya
Bústies de correus de les oficines d'atenció al ciutadà de l'Administració de justícia a Catalunya.