Màster en Gestió de Continguts Digitals
Preinscripció i admissió al Màster per al curs 2011-2012
Darrera actualització (dijous, 10 de febrer de 2011 15:50)
Períodes de preinscripció: |
| ||||||
Estudis previs necessaris: | L'accés al màster és obert a les persones que posseeixin alguna de les titulacions següents: títol de grau; títol de llicenciat o un d' equivalent; diplomatura de Biblioteconomia i Documentació; enginyeria tècnica de Telecomunicacions; enginyeria tècnica d'Informàtica de Gestió; o enginyeria tècnica d'Informàtica de Sistemes. En cas que el nombre de candidats superi el nombre de places disponibles, tindran preferència els que disposin d'algun dels títols de grau vinculats a les àrees d'Informació i Documentació, Informàtica, Telecomunicacions o Comunicació Audiovisual que s'estableixin a partir del desenvolupament del reial decret 1393/2007, o que disposin d'algun dels títols vigents següents: llicenciatura de Documentació, diplomatura de Biblioteconomia i Documentació, llicenciatura de Comunicació Audiovisual, enginyeria de Telecomunicació o enginyeria d'Informàtica. Així mateix, tindran preferència en l'accés al màster els candidats que tinguin coneixements i habilitats en gestió de continguts digitals acreditats mitjançant la pràctica professional i la formació no universitària. | ||||||
Documents necessaris: | Per formalitzar la preinscripció caldrà presentar a la Secretaria en funció de la procedència:
Així mateix cal que presentis, o enviïs per correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la el teu currículum vitae. | ||||||
Selecció de candidats: | En el procés de selecció de l'alumnat, es pot ser convocat a una entrevista personal amb el coordinador del màster. La relació d'alumnes acceptats al 1r període de preinscripció es farà pública a finals d'abril i la del 2n període a mitjans juliol. Per tal de tenir la plaça en el màster, els alumnes acceptats hauran de realitzar un pagament a compte de la matrícula de 150 euros. | ||||||
Per a més informació: |
|
Quins serveis oferim?
A més dels serveis generals de la Universitat, els alumnes de la Facultat tenen a la seva disposició els serveis específics següents:
Biblioteca: la biblioteca de la Facultat té un fons especialitzat de més de 22.000 volums i 440 revistes vives. La Biblioteca de la Universitat de Barcelona ofereix els seus serveis i fons a distància (http://www.bib.ub.edu).
Aules informàtiques: disposen de 95 PC connectats a Internet i amb programes informàtics d'aplicacions bibliotecàries, documentals, d'arxius, d'edició electrònica i d'ofimàtica. El servei és obert tretze hores diàries de dilluns a divendres.
Servei d'Informació d'Ofertes de Feina (SIOF): té l'objectiu de difondre gratuïtament entre els diplomats i llicenciats de la Facultat que ho sol·licitin les ofertes de feina i beques que arriben a la Facultat. Les ofertes es distribueixen setmanalment per mitjà del correu electrònic.
Suport a l'estudi i oportunitats de formació
Beques: els alumnes del màster poden gaudir de les beques i préstecs per a la matrícula que ofereixen els organismes oficials de l'Estat i la Generalitat de Catalunya, i algunes entitats privades. A més, hi ha acords amb altres universitats europees que permeten participar en el programa d'intercanvi Erasmus. Els estudiants de nacionalitat no espanyola poden gaudir de beques que ofereixen l'Estat (beques MAE-AECI), la Unió Europea (Programa Alban) i altres organismes com la Fundación Carolina.
Convenis de cooperació educativa: els alumnes de la Facultat disposen de moltes oportunitats per portar a terme pràctiques remunerades en empreses i institucions, i per vincular el treball de fi d'estudis a un projecte real desenvolupat en aquestes empreses i institucions. Sovint aquesta és una via d'inserció laboral per a un nombre significatiu d'estudiants una vegada graduats.