Màster en Gestió de Continguts Digitals

Preinscripció i admissió al màster per al curs 2011-2012

Atenció: s'obre en una nova finestra. ImprimeixCorreu electrònic

  

Fins el proper 21 d'abril restarà obert el 1r període de preinscripció al màster de Gestió de Continguts Digitals.

Feu clic a «Llegiu-ne més» per visualitzar tota la informació referent als períodes de preincripció, estudis previs necessaris, documents que cal presentar i procediment de selecció de candidats.

 

 

Períodes de preinscripció:
  • 1r període de preinscripció: del 14 de febrer al 21 d'abril al formulari en línia
  • 2n període de preinscripció: del 2 de maig al 8 de juliol
  • 3r període de preinscripció per cobrir les vacants disponibles: del 5 al 9 de setembre
Estudis previs necessaris:
 

L'accés al màster és obert a les persones que posseeixin alguna de les titulacions següents: títol de grau; títol de llicenciat o un d' equivalent; diplomatura de Biblioteconomia i Documentació; enginyeria tècnica de Telecomunicacions; enginyeria tècnica d'Informàtica de Gestió; o enginyeria tècnica d'Informàtica de Sistemes.

En cas que el nombre de candidats superi el nombre de places disponibles, tindran preferència els que disposin d'algun dels títols de grau vinculats a les àrees d'Informació i Documentació, Informàtica, Telecomunicacions o Comunicació Audiovisual que s'estableixin a partir del desenvolupament del reial decret 1393/2007, o que disposin d'algun dels títols vigents següents: llicenciatura de Documentació, diplomatura de Biblioteconomia i Documentació, llicenciatura de Comunicació Audiovisual, enginyeria de Telecomunicació o enginyeria d'Informàtica. Així mateix, tindran preferència en l'accés al màster els candidats que tinguin coneixements i habilitats en gestió de continguts digitals acreditats mitjançant la pràctica professional i la formació no universitària.

Documents necessaris:

Per formalitzar la preinscripció caldrà presentar a la Secretaria en funció de la procedència:

- Títol oficial espanyol de només primer cicle, de primer i segon cicle i de només segon cicle
(diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, llicenciat, enginyer i arquitecte)

  • Original i fotocòpia del títol, o del certificat substitutori i del certificat acadèmic on hi constin tots els crèdits superats. En el cas de titulats UB serà suficient un expedient acadèmic
- Títol estranger homologat al corresponent títol espanyol de nivell de diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, llicenciat, enginyer i arquitecte
  • Original i fotocòpia de la credencial d'homologació emesa pel Ministeri d'Educació i Ciència i del certificat acadèmic on hi constin tots els crèdits superats.
- Títol estranger no homologat al corresponent títol espanyol de nivell de diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, llicenciat, enginyer i arquitecte
  • Còpia autentificada del títol de llicenciat o l'equivalent (traduït i legalitzat per la via diplomàtica).

Un cop admès:

  • Sol·licitud d'autorització d'accés degudament emplenada i pagament de la taxa per Estudi d’equivalència de títol d'estudis estrangers no homologats, per a l’accés als estudis de màster.

Així mateix cal que presentis, o enviïs per correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la el teu currículum vitae.questa adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Selecció de candidats:

En el procés de selecció de l'alumnat, es pot ser convocat a una entrevista personal amb el coordinador del màster. La relació d'alumnes acceptats al 1r període de preinscripció es farà pública a finals d'abril i la del 2n període a mitjans juliol.

Per tal de tenir la plaça en el màster, els alumnes acceptats hauran de realitzar un pagament a compte de la matrícula de 150 euros.

 
Per a més informació:
  • Envieu un missatge a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la o truqueu als telèfons 934 035 770/1. Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la
  • També podeu sol·licitar una entrevista personal amb els coordinadors del màster, enviant un missatge a Miquel Térmens ( Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la ) o trucant als telèfons 934 035 770/1. Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Quins serveis oferim?

A més dels serveis generals de la Universitat, els alumnes de la Facultat tenen a la seva disposició els serveis específics següents:

Biblioteca: la biblioteca de la Facultat té un fons especialitzat de més de 22.000 volums i 440 revistes vives. La Biblioteca de la Universitat de Barcelona ofereix els seus serveis i fons a distància (http://www.bib.ub.edu).

Aules informàtiques: disposen de 95 PC connectats a Internet i amb programes informàtics d'aplicacions bibliotecàries, documentals, d'arxius, d'edició electrònica i d'ofimàtica. El servei és obert tretze hores diàries de dilluns a divendres.

Servei d'Informació d'Ofertes de Feina (SIOF): té l'objectiu de difondre gratuïtament entre els diplomats i llicenciats de la Facultat que ho sol·licitin les ofertes de feina i beques que arriben a la Facultat. Les ofertes es distribueixen setmanalment per mitjà del correu electrònic.

Suport a l'estudi i oportunitats de formació

Beques: els alumnes del màster poden gaudir de les beques i préstecs per a la matrícula que ofereixen els organismes oficials de l'Estat i la Generalitat de Catalunya, i algunes entitats privades. A més, hi ha acords amb altres universitats europees que permeten participar en el programa d'intercanvi Erasmus. Els estudiants de nacionalitat no espanyola poden gaudir de beques que ofereixen l'Estat (beques MAE-AECI), la Unió Europea (Programa Alban) i altres organismes com la Fundación Carolina.

Convenis de cooperació educativa: els alumnes de la Facultat disposen de moltes oportunitats per portar a terme pràctiques remunerades en empreses i institucions, i per vincular el treball de fi d'estudis a un projecte real desenvolupat en aquestes empreses i institucions. Sovint aquesta és una via d'inserció laboral per a un nombre significatiu d'estudiants una vegada graduats.


© Universitat de Barcelona Edició: Facultat de Biblioteconomia i Documentació