Fòrum Pobles

TEMA: Montesquiu
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  

Montesquiu29/07/2006 - 13:49:28
Nom:

Fòrum Pobles - Montesquiu

Respondre  


Re: Montesquiu02/08/2010 - 15:27:16
Nom: cuca

perill guarderia!!!!!!!!!!!!!!!
deien que volien tancar la guarderia, però no m'extranya gens,, 10 nens apuntats i 2 mes en previsió, pero senyors,nomès pagaven 5 nens,, i això????? ens podem preguntar tots!! dons pregunteu a aquesta gent que crisa tant i es volen menjar el mon i nomes es tiren que floretes, que potser veureu que no son aigua clara, i que un nen que no paga presisament es un d'ells!!!!! tela marinera!!!!! refleccioneu gent d'aquest poble, no penseu que venen uns quants de fora(que per molta gent ja estaven be alla on eren)i es fiquen a tot arreu i es pensen que la gent d'aquest poble son dropos!!! i resulta que els dropos son ells!!!

Respondre  


Re: Montesquiu05/08/2010 - 20:02:37
Nom: peu

si, si, alguna cosa ja s'ensuma ja!!!!! aqui a montes en els ultims anys ha vingut molt mala gent!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Respondre  


Re: Montesquiu05/02/2011 - 14:05:18
Nom: Llum

Vergonya us hauria de fer parlar així de la gent, gràcies a la qual, el vostre poble, ara el nostre també, pot mirar endavant amb uns euros de més que entre tots hem aportat, amb les activitats que hem creat, amb la vida que els petits "de fora" hi estan donant...

Si no fos per gent com nosaltres, gent de tot arreu, aquest seria un poble trist i sense gairebé activitat; us heu preguntat quanta de la gent que viu a Montesquiu és nascuda aquí? Quants de vosaltres, Montesquiuencs de pedigree feu coses pel poble? Participeu en les activitats que es fan? Doneu vida a totes les botigues d'aquí? Passegeu pel carrer? Ompliu els parcs de criatures? Gaudiu de Montesquiu???

Fa poc temps que visc aquí però pel què he vist considero que teniu poca feina i que segurament, ni us relacioneu amb els de fora, critiqueu per omplir el vostre cap d'erronies informacions, bé per negar l'evidència del bé que fem per Montesquiu o bé malinfluenciats per alguns que creuen ser els salvadors d'una terra que ells mateixos han destruït...

Tema guarderia: Una escola de 15 nens ocupada per 12... No és mala mitja tenint en compte que hi ha molts més nens al poble que hi podrien assistir i no ho fan; no us heu preguntat perquè? Els 220 euros de quota mensual no us dieun res? L'estructura "de camió" a la qual es va fer menció un dia no la delata? La filtració d'informacions des de l'Ajuntament respecte al pagament o no de les quotes per part dels pares no fa pudor de sucarrim???

Abans de parlar, cal estar informat!

Respondre  


Re: Montesquiu06/02/2011 - 17:39:45
Nom: Nando

Tranquilitat, que tots podem viure en pau i harmonia en aquest poble...
Només es tracta de col.laborar, parlar i actuar tots per les mateixes causes que afecten al poble.
Les causes de país no es poden barrejar amb les del poble perqué si no ens convertim en sectaris i ens arraconem solets.

Respondre  


Re: Montesquiu25/02/2011 - 08:16:17
Nom: des de l´oposició

El problema és que n´hi ha uns que no volen escoltar perque els hi va el sou de l´ajuntament

Respondre  


Re: Montesquiu25/03/2011 - 21:12:47
Nom: Josep Bonfill

Avui, m'acabo d'enterar que aquest poble tindrà l'alcadessa més guapa i preparada de la comarca amb un equip de primera. Eli, pit i pebrots, estic molt content que facis el passet. Una abraçada a tot el grup.

Respondre  


Re: Montesquiu29/03/2011 - 15:12:13
Nom: CARLOS

BON DIA

Soc nascut a Barcelona, portem tan jo com la meva familia a la vora de mig segle convivin amb els nostres veins i amics de Montesquiu, segurament el poble mes entranyable i acollidor de Catalunya.

Mai, es a dir mai, hem tingut la sensació del que ses menysprei als de fora , el comentari es de totes totes improcedent i fora de lloc.

Visca Montesquiu i visca la gent d'aquest poble!!

Respondre  


Carlos.01/04/2011 - 00:28:34
Nom: Josep Bonfill

Carles, una abraçada, amic. Saps molt bé que això no és veritat i m'agrada que ho facis palès. Estic molt content de llegir-te. Molts records a la mare i als nanos. Arriba la primavera i la sang altera, sobretot si és en època electoral. Salutacions.

Respondre  


Re: Montesquiu03/04/2011 - 19:06:45
Nom: Carlos

Hola Pep

M'en alegro molt de tenir noticies teves, una forta abrassada amic meu.


Respondre  


1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: