Fòrum Pobles

TEMA: Taradell
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  

Taradell29/07/2006 - 13:54:00
Nom:

Fòrum Pobles - Taradell

Respondre  


Re: Taradell25/02/2010 - 10:42:27
Nom: juan

aquest dia a bar can Tuneu un grup de gent estaba discutin sobres els diners que l'ajuntament vol invertit a la picina del parc d'esports,ronda als 50 milions de les antigues pesetes,com es que una entitat privada tal com es la picina es gastin els diners del poble,que quant i an agut ganancies us an donat diners,perque quant guanyaven tans diners no procuraban a arreglar la picina per tenir-la sempre a punt,com es que al poble sempre i an coses de mes prioritat per arreglarles i sempre es gasten pels mateixos de sempre,nosaltres creiem que l'ajuntament a perdut el Nord des de fa molt de temps no mes serveix per fer ñaps al poble pagan sempre els mateixos,ja s'ha vist amb la picina nova que esta aturada es veu per culpa de començarla mesos abans de les eleccions per donar una imatge al Poble per guanyar les eleccions i ara resulta segons informacions benignes que hem perdut un milio d'euros total unes 37.000 mil pesetes de les antigues pesetes que costara a cada habitant del poble,que fa el poble dons mut i a la gabia,pagar i callar com sempre,visca la ineficacia de l'ajuntament per molt anys,gracies Munmany per deixar-nos el `poble tan ven arreglat pero a la sombra com sempre,aquest poble d'aixo en diem fer el submarino.

Respondre  


wifi a tot el poble28/02/2010 - 11:25:32
Nom: Mathew

algú sap quan tindrem wifi a tot el poble? està previst que hi hagi?

gracies a tots

Respondre  


Re: Taradell23/03/2010 - 12:21:10
Nom: ANNA

Juan teniu tota la raó respecte el tema de la piscina del Parc D'esports. Jo espero a l'estiu a veure quin preu cobren per l'entrada. I els socis que hi diran si pot entrar tothom ? crec que hem d'esperar com evolucionen les coses , però ja ho sabem, sempre és més del mateix i pels mateixos...

Respondre  


Re: Taradell25/03/2010 - 12:42:40
Nom: Carme

Vaig asistir a la Reunio als baixos l'Ajuntament, per la firma dels Col-legis nous que es faran a la Rectoria i a baix el Camp de Futbol,estaba la sala plena de Gent,a mes amb totes les autoritats del Poble i Eclesiastiques,el que voldria sapiguer es perque el Rector del Poble estaba amb el Public i al seu lloc a la Tau-la i estaba un senyor que crec que es mecanic i no Rector,que potser ara estudia per Rector,demano resposta sius-pla,jo tinc nens que van al Col-legi.

Respondre  


Re: Taradell25/03/2010 - 13:50:39
Nom: anonim

si et refereises a en TONI ROVIRA,ell es el representant del bisbat a la fundació privada del col.legi sant genis i sta agnes

Respondre  


Re: Taradell30/06/2010 - 10:31:34
Nom: taradellenca

Diumenge la tarde vaig anar amb els meus fills al concurst de Grills,Granotes i Cargols,malgrat el temps tot ve anar força be,faig una crida al Poble perque baixi a la Font Gran,i veura el desmenec de l'ajuntament que i t'he un dels simbols del Poble,l'aigua raja per tot arreu menos les aixetas el terra esta moll fangos i brut,quant durara aixo de tant desmenec rejidor ledesma.

Respondre  


Re: Taradell06/07/2010 - 16:27:40
Nom: Josep

El lipdup que ès farà a Taradell serà per antena 3 i si hi ha algun comentari, haurà de ser en castellà.
La nostre identitat com ha poble té un preu: 30.000 euros, 5 euros per habitant.
Despres serem el poble més independentista de Catalunya, pero a les espanyes serem un "pueblo de España".

Respondre  


Re: Taradell13/07/2010 - 11:53:44
Nom: Maria

Molts taradallencs han anat a la manifestació independentista i despres molts taradallencs participarant en un pograma en castellà a antena 3, i segons he llegit, en una competició entre "pueblos de españa".
Algú m'ho pot explicar?

Respondre  


Re: Taradell14/07/2010 - 22:24:15
Nom: tardellenca

El pitjo de tot es l enrenou que es fara a molts carrers durant tres dies, ja que no si podra aparcart ni circular, com si el poble anesim sobrats d espai,seria bo que algu expliques de qui ha estat l idea i quins beneficis en treuren la gent de taradell

Respondre  


1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: