Fòrum Pobles

TEMA: Espinelves
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  

Espinelves29/07/2006 - 13:48:07
Nom:

Fòrum Pobles - Espinelves

Respondre  


Re: Espinelves12/01/2010 - 20:40:10
Nom: Pregunta

Heu perdut el Telecinco amb els canvis a la falsa TDT?

Respondre  


Re: Espinelves13/01/2010 - 10:19:17
Nom: 1

si

Respondre  


Re: Espinelves14/01/2010 - 11:21:08
Nom: Matalaranya

Hola.

El problema no està en la que hem perdut Tele5, una tele espanyolista i anticatalana, sinó en els gairebé 30 canals que no veiem gràcies al nul esforç del nostre ínclit alcalde i el seu equip de desgovern.

Com deia la Carmen Sevilla als anys 50: la televisión, pronto llegará. tralaralara tralaralara.....

Respondre  


Re: Espinelves14/01/2010 - 20:49:00
Nom: Carmen Sevilla

Si no es veu Telecinco, no ès veurà el G-20!! Però no patiu, l'ínclit alcalde i el seu equip de desgovern (com diu matalaranya)ja està pensant en fer un canal propí. Li diràn "La Cero" i rodaràn els programes a la Quadra. Per veure els altres canals, tiraràn un cable (tipus internet ajuntament) fins a Viladrau, per robar-lis la senyal TDT (També Dirigeixen Totxos) i han programat un viatge espaial al sol..però hi aniràn de nit....

Respondre  


Re: Espinelves15/01/2010 - 09:43:51
Nom: pregunta

que vol dir,que tambe dirixeixen totxos de l'ajuntament de Viladrau?

Respondre  


Re: Espinelves17/01/2010 - 18:04:27
Nom: Montse

No se com teniu la vergonya de parlar del nostre alcalde així! El problema de la TDT no es pot solucionar desde l'ajuntament! De fet segur q aniria be una bona temporada sense tele, així potse podeu tornar a fer servir una mica el cap..

Salut!

Respondre  


Re: espinelves18/01/2010 - 21:13:16
Nom: Ripolles

La TDT a espinelves!! Si, busqueu la tdt, busqueula, pero cuan la tingueu, ja hos quejareu tambe... Jo al meu poble ja li tinc, i cuan fa un tro ho un llampec, sha acabat la tele... Ho sea, SIN SEÑAL!! I no es veu cap canal!! I ARA TOTHOM ES QUEXA? Ja hos quexareu ja... Podeu estar molt contents de continuar amb la senyal que tenieu fins ara, I QUE DURI!! Perque aixo de la TDT es una bona m...!!! En fi, hos anire llegint!! Tambe dirli a la montse, que tranquila, no thi escarrassis amb aquesta gent... Ja es quexaven cuan deien que espinelves quedaria sense veure la tele, ara es quexen perque la veuen, i cuan tinguin la TDT, es quexaran perque la tenen...! I soposo que ja saps qui son aquests quatre que es quexen, i soposo que ja saps hon ho fan de quexarse i criticar tot...! Pero, fan algo aquests quatre....? Pobre gent...nomes al bar... Jajaja! Doncs no hi ha res mes a dir, no val la pena perdre temps amb aquests comentaris! Desde meva segona residencia a espinelves, Salud espinelves i endavant!!!

Respondre  


Re: Espinelves19/01/2010 - 20:35:12
Nom: La vaca cega

Hola Montse, et diré perquè no tinc vergonya de parlar així del nostre ínclit alcalde.
En primer lloc perquè som en una democràcia i, malgrat alguns enviïn a cardar al camp els que no pensen igual, tenim el dret a criticar.
En segon lloc perquè pago els meus impostos a Espinelves i exigeixo que l’Ajuntament em doni uns bons serveis, cosa que no fa.

Dius que el problema de la TDT no es pot solucionar des de l’Ajuntament, anem per pams. És cert que l’apagada analògica i l’arribada del senyal digital no és competència del consistori, però l’Ajuntament està obligat a cedir un espai per a la instal·lació del repetidor. Ho sabien de fa més d’un any (sols cal revisar els actes penjades a la web de l’ajuntament) i hores d’ara, encara NO saben on anirà el repetidor, si al lloc de l’actual o a tocar de l’Eix.

Pel que fa al teu desig de que quedem una bona temporada sense tele pots demanar que els hi semblaria a la gent gran quedar-se'n sense, quan en molts casos és l’única distracció que tenen durant l’hivern al poble.

Per a l’amic “Ripolles”. Dius que no val la pena perdre el temps amb aquests comentaris, però hi dediques vuit línies, unes dues-centes paraules, caram noi, si arriba a valer la pena hi dediques tres planes!!!
Et diré que gràcies a la insistència d’aquests quatre que són tot el dia al bar criticant, finalment s’urbanitzarà el carrer de sant Hilari, que gràcies a una idea que varen fer al fòrum hi ha baranes als llocs perillosos del poble, i que gràcies a la crítica que venen fent impedeixen que es facin més disbarats.

Un consell a tots els que us agradi la lectura, si el voleu acceptar és clar, us recomano el llibre Olor de Colònia, de na Sílvia Alacantara, senzillament excel·lent.

Adéu


Respondre  


Re: Espinelves20/01/2010 - 13:01:24
Nom: Càstul

A mi no em fa vergonya parlar de l'alcalde; A MI EM FA VERGONYA TENIR AQUEST ALCALDE!!!!!!

Respondre  


1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: