Fòrum Pobles

TEMA: Vilanova de Sau
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  

Vilanova de Sau29/07/2006 - 13:55:08
Nom:

Fòrum Pobles - Vilanova de Sau

Respondre  


Re: Vilanova de Sau05/01/2010 - 09:25:08
Nom: turista nacional

que callados estais,los foro forofos de aquí.
¿puede ser que como se acercan los reyes magos,querais pasar por buenecitos,para que os de jen muchos muchos regalos?
bueno adios.
yo me ire a dormir muy muy pronto,para coger los mejores regalos.

Respondre  


Re: Vilanova de Sau05/01/2010 - 14:20:46
Nom: apasiau

Si els reis valoressin l'estupidesa dels comentaris de la gent a l'hora de portar regals segur que no et llevaries pas aviat, energumen nacional..

Respondre  


Festes amb l'orgull ferit.08/01/2010 - 13:21:21
Nom: JO

Bones any nou! Esperem que la dita "any de neus any de bens." sigui certa.

He llegit un missatges amb un to d'orgull ferit i d'enfadat.
Si són per alguna de les meves respostes, crec que no voleu millorar Vilanova, si no veure penjat públicament un escrit vostre pensant que era la veritat absoluta. Al respondre amb la meva opinió una cosa contrària al que pensàveu, us heu adonat que la vostra veritat no era tan absoluta. La decepció l'he traduit en estar moletos amb mi. Tranquils, de veritat si aixó us serveix doncs seguiu que per aixó són els veïns, per ajudar.

Intentar encasellar a algú amb una etiqueta política, segons la meva opinió és de ser poc intel·ligent o vagància ja que al creure saber com és una persona per haver-li penjat un cartell per 4 missatges en un fòrum d'un poble es treure conclusions d'on no es poden treure.

Fem gran Vilanova i escrivim realment per millorar-la.

PD Si aquests missatges no són per mi, em podeu tatxar d'egocèntric de veritat, ho acceptaré encantat.

Respondre  


Re: Festes amb l'orgull ferit10/01/2010 - 09:41:50
Nom: Un de nou

S'hauria de buscar alguna paraula al diccionari que combines el fet de ser egocèntric amb el de ser curt d'enteniment per definirte. Perquè lo de pensarte que ets el messies i salvador de Vilanova perquè fas escrits aquí passa de taca d'oli.. Deus estar un pel boig..

Si realment vols fer algo positiu pel poble, deixa d'escriure animalades.

Salut!

Respondre  


De nou? Dubto que siguis nou.11/01/2010 - 10:47:59
Nom: JO

Senyor de nou, intentar definir una persona per 4 escrits en un fòrum de poble és de gent que jutja a la gent per la façana, gent, com diu el teu escrit curta.

Mesies? mai he dit què s'ha de fer o què s'ha de deixar de fer per fer de Vilanova un poble millor, només he opinat sobre altres escrits que si deien el que s'havia de fer. Mira el diccionari per aclarir-te el que vol dir mesies

Bé dono el tema per tancat ja que és la segona vegada que escric intentant que esteneu els quie esteu enfadats que no hi ha cap mala intenció en les meves opinions contràries a les vostres.

Ja està dit de dues maneres, qui no ho entengui que no s'hi capfiqui que d'on no n'hi ha no hi raja.

Respondre  


A TOTS EL FORISTES...15/01/2010 - 09:58:48
Nom: CINTETA

BEN MIRAT, DE QUÈ PARLEU? SOU BEN SURRELISTES TOTS PLEGATS.

Respondre  


Neteja15/01/2010 - 11:11:31
Nom: Joan Pi

Veig que els administradors d'aixó han fet neteja. Be per ells, ja que estava ple de merda. A veure doncs si el nou any us treu l'amargor i feu comentaris constructius o almenys sense faltar el respecte a la gent.

Salut i Bon any!

Respondre  


Vilanova de Sau16/01/2010 - 10:47:48
Nom: JO

Hola Cinteta. Aquesta conversa ve de lluny, de fet no és una conversa si no un intent d'intercanvi d'opinions sobre problemes que hi ha a Vilanova i com creiem que es poden solucionar.
El fet és que ens ha portat a aquesta situació absurda i sense cap sentit per que hi ha vegades que alguna gent no accepta que no tothom estigui d'acord amb el que ells pensen.


Respondre  


Re: a jo16/01/2010 - 15:04:48
Nom: NO FOTIS !!!!

pero tambe has de saber que per que tu tingis una visio diferent la teva es la bona que amb part d´algun escrit de aqui ja ho diu .QUE NO ETSEN NOSTRADAMOS COMPANY

Respondre  


1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: