Fòrum Pobles

TEMA: Folgueroles
1  2  

Folgueroles29/07/2006 - 13:48:16
Nom:

Fòrum Pobles - Folgueroles

Respondre  


Re: Folgueroles09/01/2010 - 22:23:40
Nom: VERDAGUER

El Senyor Baro com tu dius, es un faxenda de Barsalona, si teniu oportunitat comproveu el seu passat.

Respondre  


Re: Folgueroles13/01/2010 - 18:22:33
Nom: Jo mateix

Ostres! què ha passat aquí? on són la resta de missatges?

Respondre  


Re: Folgueroles06/03/2010 - 11:15:32
Nom: ther

hola estic buscant un terny per fer una casa petita, algú em pot informar de quina persona té terrenys al poble per vendre

Respondre  


Re: Folgueroles25/05/2010 - 12:43:23
Nom: fol

ostres!!!! segur que deus ser politic, tot el dia menjant-se uns als altres, pero res que valgui la pena!!!! de veritat que aixo es lo mes importont per tu, segu que no ets de sempre de folgue, que nomes puguis parlar de l'alcalde!!!!! canvia els valors!!!!! si pots escla!!!

Respondre  


Re: Folgueroles19/06/2010 - 10:51:34
Nom: ther

que passa amb la gent d'aquet forum que no diu res?
i no sé que dius no 'enten res


Respondre  


Re: Folgueroles26/06/2010 - 18:16:34
Nom: om

¡Hola vil.lans!
Vieg que nou gaire vida social. Que esteu adormits?
El cilensi es perque els responsables del forum fan net de tant en tant. Per tal de que no hi hagi foc. Ja seveu ha arribat l'estiu i es perillòs.
Salut

Respondre  


Re: Folgueroles25/07/2010 - 21:02:52
Nom: vOltOr

no busquem excuses amb els responsables del forum.
som senzillament nosaltres que creiem que val molt
poc la pena escriure sobre el que pensem, creiem,
volem i a més tenim molta mandra, almenys jo.

Respondre  


Qui ens representarà?21/01/2011 - 09:03:54
Nom: Preocupat

Benvolguts Folguerolencs algú sap si en les properes eleccions hi haurà algun cap de llista que sigui nascut a Folgueroles?
De moment es presenten 2 nascuts a "barsalona" en Baronet (el piju de Pedralbes) i en Xevi (el hippye neorural)de les altres formacions no sé qui és el cap de llista, alguna pista?

Respondre  


Re: Folgueroles19/02/2011 - 20:36:31
Nom: vOltOr

Torrent de Folgueroles, Treballs de recuperació del torrent "amb una presa que atorga un valor ecològic i paisatgìstic molt elevat al fer-la amb fusta i elements vegetals" fins aquí la memoria del projecte que per la descripció sembla una obra única al món. Avui matí entre els troncs que
fan de calaix de la presa hi han abocat camionat de groses pedres i que encara n'esperen més.-.En la memoria de l'adecuadament no surten en cap lloc
les pedres ja que tot es vegetal.-. Espero fagin el que hagin de fer sense fardar tant i al acabar poguem veure que el cost de l'obra 105.740€ ha volgut la pena. Vagi per endavant que son molts calers. No sé el perqué pero em recorda els milions que va costar una firma de Verdaguer una mica més amunt. Som medalla d'or en fardar i gastar. El que més m'agradaria seria haver d'aplaudir, rectificant lo dit, per una feina ben feta.

Respondre  


1  2  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: