Fòrum Pobles

TEMA: Perafita
1  2  

Perafita29/07/2006 - 13:50:17
Nom: Redacció Girona

Fòrum Pobles - Perafita

Respondre  


Re: Perafita05/08/2006 - 12:18:40
Nom: turista

Me estoi quedando alucinado con este pueblo, me pregunto que hace el ayuntamiento?, permitiendo cortar una calle para cenar y despues poder hacer el hobby de consumo de drogas, la calle mayor no tienen que tener miedo de que huela a cloacas ya huele a marihuana, no se que es peor, señores del consistorio tienen que tener un poco mas de seriedad con su pueblo ya que es muy bonito para los visitantes, pero esas cosas decepcionan bastante.

Respondre  


Re: Perafita10/08/2006 - 09:40:36
Nom:

Cliqueu aquí per veure tots els missatges publicats abans del 31 de juliol de 2006
http://www.osona.com/arxiuforumpobles/index2ea8.html?accio=veure&id=19


Respondre  


Re: Perafita31/10/2006 - 11:36:45
Nom: Contra la pudor... proposa una solució!!

Amics internautes!!!!Cal la mobilització a nivell del Lluçanès, proposeu mobilitzacions en contra la planta de compostatge Fumanya(eslògans, accions rehivindicatives...) Ànims escrivim i fem la rebolta que necessita el nostre territori.

Respondre  


Re: Perafita13/12/2006 - 10:59:40
Nom: del poble

Ostres, greu em sap no haver vist abans el missatge d'aquest simpàtic turista!!Imagino que ets de Barcelona i que per a tu deu ser del tot estrany tallar un carrer per fer un sopar...però bé sabràs que el volum de trànsit no és el mateix i que tallar un carrer de Perafit a les 11h de la nit no suposa inconvenient per els veïns, encara que no és pas un fet habitual...tret d'algunes nits d'agost.Pel què fa al consum de drogues...cap comentari tret de una petita referència a la llibertat individual que en altres casos bé deus utilitzar eh!Doncs res, per acabar, dir-te que no som un aparador, que ja podeu venir a visitar-nos i comentar posteriorment l'ho pagesos que arribem a ser però aquest és el nostre poble, el lloc on vivim i on hi passem la majoria d'hores i ni molt menys el vostre complex hoteler.

Respondre  


Re: Perafita10/01/2007 - 10:47:22
Nom: poble veí

Em vaig sentir molt decepcionat, en veure els responsables del bar com cubes, un jugant a fora i l´altre cantant a dintre, i els clients fent de camarers, es normal això? on em arribat! VISCA EL CAFE DEL MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!

Respondre  


Re: Perafita12/01/2007 - 20:15:01
Nom: La fera

ai,estimada turista, tu que vens al nostre poble per gaudir de la calma i la natura del lluçanès, tu que vens a gudir del mon rural......també podriem dir, aquella noia que un dia va marxar a la ciutat comtal per estudiar, ara ens ha tornat al poble, per estiuejar i aportar i aportar i aportar...que!!!????? RES.Jo et proposo fer una llei del civisme com a barcelona, ok.P.D: a mes a mes ets de ciutadans, je je, pobre bestia.

Respondre  


Re: Perafita18/06/2007 - 15:05:51
Nom: Festa-la

Festa Major 2007Dissabte 23 de juny a la Plaça St.Antoni:CAMINADA PER LES FONTS, recorregut per conscienciar-nos de l'estat de les fonts del poble.cal portar esmorzarDijous 28 de juny a la es 21H REVETLLA DE SANT PERE, soparet per celebrar la revetlla al voltant de la foguera. I després BITLLES CATALANES.divendres 29 de junya les 9 a la plaça:CONCENTRACIÓ PER ANAR A ARREGLAR LA FONT NOVA.i quan tinguem gana esmorzar per tothoma les 5 de la tarda a les golfes de la biblioteca: TARDA DE POR AMB LA PELI "LAS COLINAS TIENEN OJOS"a les 8 del vespre al pavellò:Partit de futbol juvenil PERAFITA-SANT BOIa les 9 del vespre:24H DE FUTBOL SALA, XIV TORNEIG DE SANT PEREa les 12 a la plaça sant antoni:NIT DE ROCKMAJOR ARCANA(rock del poble)ZUMBIDO LLAMPEC(rock catxondo)INSERSHOW(versions punk)Dissabte 30 de junya les 11 del matí a l'era de la pista: CIRCUIT BMXa les 5 de la tarda:CAMPIONAT DE FUTBOLINA 2/4 DE 6:ESPECTACLE INFANTIL amb LA CREMALLERA.A les 8 al pavelló.FINAL DE LES 24H DE FUTBOL SALA.A 2/4 de 10 a la plaça st.Antoni:SOPAR DE FESTA MAJOR.A LES 11:PREGÓ DE FESTA MAJOR.I DEPRESBALL DE FESTA MAJOR AMB AURA I PUNXADISCOS.Diumenge 1 de juliol2/4 d'11 del mati:MISSA A HONOR A SANT PERE.Cantada pel cor del grau+ concert del cor del grau.a 2/4 de 7 de la tarda a la plaça de l'església:LLUNES MEDITERRÀNIES cants, muúsiques i poemes dels pobles mediterranis(veu:Giselle vacca, piano:josep.m Cols)ROM CREMATexposicions:X EXPOSICIÓ D'ARTISTES LOCALSLLOC:El niuexposicio"BANDERINS DEL MON" a càrrec de Pere Gallés.Lloc:bibliotecaV EXPOSICIÓ DE MOTOS ANTIGUESLLOC:plaça sant antoni el diumenge dia 1BONA FESTA MAJOR

Respondre  


Re: Perafita05/08/2007 - 11:12:18
Nom: rocas, petitas

Consecuencias de la vida, R.I.P al pobre bar de mitg.

Respondre  


Re: Perafita24/09/2007 - 11:52:46
Nom: Ramon

Estimat turista (per dir alguna cosa),POtser jo no sóc la persona més adient per dir això, de fet no sóc fill de Perafita, sinó que la meva xicota és de Perafita i aquesta és la meva relació amb aquest bonic poble.Les teves crítiques denoten més enveja que res més, enveja del que realment és fer vida de poble, poder parlar cada dia amb els teus veïns, que et saludin pel carrer, que t'hi puguis parar a parlar o poder fer un sopar al mig del carrer si els habitants ho volen.A mi m'encanta aquest poble i de fet no tinc cap queixa de ningú, tot el jovent és molt simpàtic i obert a la gent, i llavors que el que cadascú faci no és problema de ningú més que d'ell mateix.Mira, el que passa és que a Perafita com a tot arreu, és que la gent treballa, es guanya la vida...i no pateixis que si no pots o no vols venir, el poble no ho trobarà a faltar, seguirà despertant-se cada matí per anar a treballar, portar la canalla a escola...vaja que la vida continuarà igualment, m'entens?Aprofito per saludar a tots el veins del poble i a l'alcalde, també.Per cert, com m'agradaria venir a viure en un futur al poble, llàstima que el tema immobiliari estigui com estigui. Espero ser en un futur, veí del poble

Respondre  


1  2  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: