Inici > Informa't > Notícies

Notícies



19.05.2011

Candini es compromet en acabar amb l'impost del temps sobre els emprenedors calellencs

La manca de diligència i complicitat municipal amb les tramitacions per a l'obertura d'establiments llastra greument l'economia


Aquest matí Montserrat Candini, alcaldable de Convergència i Unió, en la presentació les línies bàsiques del programa econòmic, s'ha compromés fermament “a acabar amb l'impost del temps que grava les iniciatives emprenedores a la nostra ciutat. Les dificultats i la lentitud en la tramitació administrativa per part de l'Ajuntament suposa un impost que encara dificulta més la recuperació econòmica de la ciutat. Serem una ciutat amiga de les persones amb empenta, facilitarem l'obertura de nous negocis i comerços a Calella; volem més feina i més llocs de treball”.
La cap de llista de CiU ha volgut especial esment que “la nostra fita és reduir l'atur i la nostra prioritat és la reactivació econòmica de la ciutat, el comerç i el turisme”. Acompanyada de diversos membres de la candidatura, Candini ha destacat que “l'orientació econòmica impregna tots els àmbits del nostre programa i serà l'eix vertebrador del nostre govern. Volem una economia de ciutat amb més oportunitats per a les persones, que generi més ocupació i riquesa”.

En una promoció econòmica basada en el comerç i el turisme, Candini ha apuntat algunes de les propostes dinamitzadores d'aquests àmbits. L'estímul del comerç es basarà en “la seva promoció, la millora de l'aparcament, i la mobilitat en general, i afavorint la seguretat”. En aquest mateix àmbit, la candidata ha assegurat que vetllarem per “pel compliment de la normativa que regula l'activitat comercial i farem front a la competència deslleial”

Pel que fa al Turisme, Montserrat Candini ha anunciat la creació d'una agència de promoció turística de Calella, de participació pública i privada, amb gestió professionalitzada que “serà el motor de la transformació de la indústria turística de la ciutat cap a un model de major qualitat, més sostenible i competitiva” Tanmateix “la millora de la qualitat i la desestacionalització turístiques – ha afirmat – aniran lligades a la col·laboració amb els empresaris del sector i el desenvolupament de plans de Turisme Familiar, Esportiu, de Salut, d'Esdeveniments i de Proximitat”.