Fòrum Pobles

TEMA: Les Masies de Roda

Les Masies de Roda29/07/2006 - 13:48:44
Nom:

Fòrum Pobles - Les Masies de Roda

Respondre  


Re: Les Masies de Roda10/06/2010 - 14:57:20
Nom: Jordi

L'Ajuntament de les Masies ha pujat l'IBI un 8,5% aquest any. Sí un 8,5%. Cada any que passa pitjor.
Potser que administrem els diners que serveixen per pagar sopar populars, curses BTT i aprimem l'administració de l'ajuntament.

Respondre  


Re: Les Masies de Roda21/06/2010 - 13:03:43
Nom: hooligan 2

Hola Jordi, voldria contestar a la teva ignorància
Jo quan ho vaig veure també en vaig esgarrifar, però vaig indagar sobre el tema i resulta que des de l’Ajuntament nomes regulen , que en una revisió de cadastre es quan ens podria venir una puja considerable, com ha passat a molts pobles, així que lo que els hem es d’estar agraïts. Referent als actes que preparen des de l’ajuntament, veig que segueix la teva ignorància, saps que l’equip que hi ha treballa moltísim perquè no ens costi un duro, subvencions, etc.
A per cert Jordi si ets qui en sembla treballa una mica mes, anirà be per la teva esquena que ja li comença a mancar elasticitat,


Respondre  


Re: Les Masies de Roda22/06/2010 - 17:22:15
Nom: montse

una revissió de cadastre crec que unicament la pot demanar l'ajuntament, perque aquest tal holigan diu tantes mentides?
Si han apujat l'IBI es perque l'ajuntament ha volgut. no enganyem al poble.
El que passa es que tenen que pagat l'ajuntament nou, tots els dispendies, per exemple l'equip de futbol de les Masies entre altres.
Aixó si, no patiu l'any que be inauguren la guarderia i sera gratis per tots els MASIENCS........


Respondre  


Re: Les Masies de Roda22/06/2010 - 17:23:33
Nom: Josep

Aquest tal Holigan ,com pot dir tantes mentides, darrera d'aquest seudónim segur que s'amaga algun personatge de l'ajuntament.

Respondre  


DEIXALLES22/06/2010 - 23:24:20
Nom: UN D ´AQUI

Us heu fixat que des que han tret l´abocador del costat de "can Puignero", els contenidors del costat de la farmacia de les Cases Noves estan a vessar.

Respondre  


Re: Les Masies de Roda28/06/2010 - 15:07:37
Nom: Rosa

Ei hooligan gràs, l'ajuntamet ha pujat de manera exagerada els rebuts de l'IBI dels ultims anys.
L'ajuntament és qui determina el percentatge que s'aplica. No ens prenguis el pèl hooligan gràs.Les Masies de Roda no és Hollywood. O potser si?

Respondre  


ESCOMBRARIES12/08/2010 - 14:11:33
Nom: Pepita

Qui serà l´encarregat de vigilar els contenidors i cobrar els 600 euros , a les persones forasteres que tiren les deixalles?

Respondre  


Votans de C. I .U.22/04/2011 - 14:57:19
Nom: Autòcton

Heu pensat si una persona que viu fora del municipi pot representar els intesessos de vostre poble?

Respondre  


Re: Les Masies de Roda23/05/2011 - 16:22:34
Nom: Explicacions

Ha arribat el moment que IMR-AM doni explicacions de les mentides que ha fet servir durant la campanya!!!!

Respondre  




- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: