Fòrum Pobles

TEMA: Sant Martí d'Albars
1  2  3  

Sant Martí d'Albars29/07/2006 - 13:51:42
Nom: Redacció Girona

Fòrum Pobles - Sant Martí d'Albars

Respondre  


Re: Sant Martí d'Albars07/08/2006 - 14:18:35
Nom: tax

com era la web de sant marti?? es que vaig perdre el paperet si la seveu digeumela!!!! si us plau

Respondre  


Re: Sant Martí d'Albars09/08/2006 - 18:04:41
Nom: interactiva

Vols dir aquesta?:
http://perso.wanadoo.es/albanell/blava/


Respondre  


Re: Sant Martí d'Albars10/08/2006 - 09:45:31
Nom:

Cliqueu aquí per veure tots els missatges publicats abans del 31 de juliol de 2006
http://www.osona.com/arxiuforumpobles/index8768.html?accio=veure&id=28


Respondre  


Re: Sant Martí d'Albars25/08/2006 - 10:18:14
Nom: tax

si moltes gracies

Respondre  


Re: Sant Martí d'Albars23/10/2006 - 22:24:04
Nom: silvia

Carta des de l'hospital:Des de molt petita, m'han ensenyat a donar les gràcies per tot, escric això des de l'hospital general mentre cuido a la meva mare diagnosticada des de fa poc d'una neoplàsia de pit. Potser recordareu el meu nom ja que per desgràcia escrivim forces cartes tant jo, com la meva mare..el drac de Fumanya ataca de nou amb el seu alè fastigós i pudent ens està enverinant a tots . Ningú fa res, les malalties estan a la guaita de qui pesquen desprevingut , per això sols em queda donar les gràcies a tots els qui ho permeten : a medi ambient que sempre tenen excuses però nosaltres anar aguantant; al consell comarcal d'Osona que sembla s'adormen; als polítics que moltes promeses i paraules però a l'hora de la veritat són de la llarga...; a l'ajuntament de Sant Martí d'Albars que sembla ser és l'únic que té la paella pel mànec i s'excusa dient que té tots els permisos en regla per poder actuar...Jo pensava que la democràcia portaria benestar i alegria per la llibertat de les persones, veig que anava mal encaminada perquè aquesta llibertat ha permès de limitar els nostres drets fonamentals com el dret a respirar, el dret a la vida, això no és llibertat. L'angoixa de viure així ens afecta psicològicament i no sóc cap experta en la matèria, anímicament i moralment estem destroçats. Potser amb aquesta carta algú s'ofendrà, però s'han posat a la nostra pell? El calvari que suposa obrir la porta per deixar entrar la "dama negra silenciosa" que va fent de les seves dia darrera dia, i encara que no li obrim la porta...entra igual. El neguit que patim pel futur dels nostres fills i perquè no de les futures generacions? Qui ens dirà mai la veritat al que hem estat exposats durant aquests anys i que se'ls hi ha escapat de les mans?Diuen que amb raó o sense raó, el pobre a la presó...no voleu dir que ja tenim una bona penitència havent aguantat tot això? El llop disfraçat de xai va rient, mentre afirma que tot ho arreglarà, però va tallant l'herba per sota rient-se de tothom amb una prepotència total de superman de cap a caiguda, el poder pot alçar o baixar a les persones, qui tot o vol, tot ho perd, és una dita popular catalana de tota la vida, qui la va escriure deuria ser una persona molt entenimentada. La vida dona moltes voltes, no sabem mai on anirem a espetegar, sols desitjo que qui li dona suport tingui cinc minuts de consciencia i se n'adoni del mal que estan fent.No sé si estic malalta, però l'angoixa de viure així m'està matant poc a poc, una lenta agonia no desitjada per ningú, un neguit tortuós pels meus tres fills, per la vida que els espera condemnats pel fet de viure aquí., un lloc tranquil, agradable,on tots som com una gran família, coneguts de tota la vida i que sense demanar-nos els vist i plau ens pengin aquesta creu al coll tant difícil de portar!!Aquesta carta l'escriu una persona que no té carrera ni cultura, però si un cor, i amb aquest cor a la ma i traient la ràbia que porta a dins per aquesta situació que ens ha tocat viure i sols ho pot fer expressant-t'ho amb un boli i un paper. Potser no tingui raó, però és el que pensa.... Silvia Orriols , Santa Creu de Jutglars 18/10/06

Respondre  


Re: Sant Martí d'Albars31/10/2006 - 11:40:01
Nom: Contra la pudor ...una solució!!!!

Amics internautes!!!!Cal la mobilització a nivell del Lluçanès, proposeu mobilitzacions en contra la planta de compostatge Fumanya(eslògans, accions rehivindicatives...) Ànims escrivim i fem la rebolta que necessita el nostre territori.

Respondre  


Re: Sant Martí d'Albars31/10/2006 - 15:17:57
Nom: jo

a aqkest element l'haurien d tankr, es un perill públik, fa anys ke amarga a ts i enkara volta,krnus, ets kom el ke tractes.

Respondre  


Re: Sant Martí d'Albars20/11/2006 - 22:00:42
Nom: dolors

Cada dia fa mes pudor, que espera l'ajuntament a fer alguna cosa? a santa creu no es respira i si no tanquen fumanya no repirarem mai mes.Hem de tornar a fer mobilitzacions.a que esperen els de sos?

Respondre  


Re: Sant Martí d'Albars22/11/2006 - 16:47:43
Nom: qk

No esperem, estem fent el que podem mentre ens asfixiem, però potser algú més hi podria fer alguna cosa, no espereu que nosaltres sols solucionem la papeleta, si tant us molesta ja sabeu on és l'ajuntament.

Respondre  


1  2  3  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: