Fòrum Pobles

TEMA: Vic
1  2  3  4  5  6  7  8  

Vic29/07/2006 - 13:54:45
Nom:

Fòrum Pobles - Vic

Respondre  


Re: Vic13/01/2010 - 17:51:30
Nom: vigata

tot el rebombori del empadronament no servirá`per amagar altres coses que no conve que sen parli com per exemple la disbauxa del auditori?

Respondre  


Re: Vic15/01/2010 - 22:15:31
Nom: Joan

Jo crec que hem de donar valor al nostre Consistori, ja que a les poperes eleccions municipals ja podria estar a punt el nou partit polític que preparen els islamistes, i és faran amb amb el poder de l'Ajuntament. Pobres de nosaltres. Haurem de demanar que torni Don Pelayo a començar la reconquesta.

Respondre  


Re: Vic24/01/2010 - 20:27:03
Nom: Gentil

Jo felicito a l'ajuntament de Vic per desenmascarar aquesta falsa llei de la immigració, falsa i contradictòria. Zapatero i El Tripartit molt bla, bla, bla per quedar bé davant els quatre progres de torn, però no han sabut governar de cara a la immigració. Se'ls ha anat de les mans i, això si, renyar, i castigar als que es troben amb el cotarro dia a dia.
Com es pot admetre, podeu llegir-ho a la premsa, que enviint autocars plens d'immigrans a Barcelona dient que des de Barcelons és més fàcil repatriar-los?. com es pot entendre que envien mils d'immigrans i no envien els recursos per atnedre'ls?.
Som els que hem nascut i viscut a Osona que hem pagat tot el que això comporta, sanitat, escoles, ajuts etc. i els serveis pels que som d'aquí els ham d'anar a buscar fora?
Això és de bojos i demostra una total incompetència per part dels que ens governen, en aquest cas: Zapatero PSC-PSOE, i el Tripartit PSC-PSOE + IVC.verds + ERC.

Respondre  


Re: Vic01/04/2010 - 18:29:58
Nom: lector

Trobo que aquest forum no te gaire vida he repasat forums d' altres popbles i trobo que son molt mes actius, pude als popbles petits la gent s'interessa mes per les coses locals

Respondre  


Re: Vic04/06/2010 - 00:26:38
Nom: LAURA

Joan: Et trobo carregat de raó. Les autoritats no son valentes per defensar-nos davant l'invasió del Islam. Jo que era d'esquerra i votant de tota la vida de l'Esquerra, a les properes ho faré al partit que em defensi millor, i es comprometi a parar els peus a tots aquests islamistes que no s'integraran mai ni ens repectaran mai, malgrat sigui al Sr. Anglada.

Respondre  


Re: Vic11/07/2010 - 00:32:36
Nom: EMPRENYADISIM

hOLA.... si es que algu te la paciencia de mirar aquest forum de Vic....
Estic fart dels balls qu es fan CADA CAP DE SETMANA DURANT TOT L'ESTIU AL CASAL GUITERES, COM POT UN AJUNTAMENT AUTORITZAR UNA ACTIVITAT COM AQUESTA, CONDEMNANT AL VEINS A SOPORTAR TOTS ELS DISABTES A LA NIT I ELS DIUMENGES A LA TARDA DURANT TOT L'ESTIU AQUESTA MENA DE SOROLL, SI PERQUE COM TOQUEN TAN FORT, EL SO REBOTA I PER SI FOS POC, SENTIM LES CANÇONS DUES VEGADES A LA VEGADA, CUAN LA TOCAN I DE SEGUIDA EL SEU REBOT, ES INSOPORTABLE.... I ELS MUNICIPALS NO PODEN FER RES, NO TENIM CAP LLEI QUE ENS AMPARI ???
NOMES FALTA QUE FAGUIS SOROLL I MOLESTIS ALS TEUS VEINS QUE LLAVORS SI QUE VINDRAN LES DENUNCIES I LES MULTES....
NO MULTEN A LES MOTOS PER ELS SOROLLS ?, DONS NO PODEN NI MIRAR A QUIN VOLUM FAN EL BALL, PERQUE ESTA AUTORITZAT PER L'AJUNTAMENT

Respondre  


Re: Vic13/07/2010 - 22:46:00
Nom: LUCÍA

Si; Laura; Jo també em sento obligada a cambiar el vot per un que no cedeixi tant, a les masses islamiques, que no els dongui tantes fecilitats. Volen fins i tot donar-lis el dret a vot, sense calibrar que mai, mai donaran el vot a un infiel. Que prenguin per exemple a la població francesa de Rouaix, on ja l'Alcalde es mahometà i aviat hi regiran les lleis islamiques. Endevant el que ens defensi d'aquesta gent tan fanàtica, encara que el tatxin d'extrema dreta. Per ell anirà el meu vot, si aixó no canvia.

Respondre  


Re: Vic18/07/2010 - 19:04:48
Nom: Múria Vilaró

Visc a prop del Casal i opino que no n'hi ha per tant amb el soroll que se sent (bé, soroll, no, en tot cas so, música,...I de debò ni a mi ni a la meva família (parella, fills,...), no ens fan perdre la son. I als veins, amb els que en parlem del tema, tampoc.). Potser hauríem de pensar en el dia que nosaltres serem avis i àvies i ens agradarà tenir un espai a prop de casa i a la fresca per a gaudir del poc temps de vida que ens quedarà. Sigui de dia o de nit. El ball tampoc acaba taaaaaant tard (a les 12h. acaba, just quan comença a córrer el juvent que va direcció pubs, discoteques,...NO SÉ QUÈ ÉS PITJOR!) . No cal ser tan catastrofistes i potser aprendre i ensenyar als nostres fills a ser pascients. Calmem-nos tot plegats i no em fem d'un gra de sorra una muntanya.

Respondre  


Re: Vic20/07/2010 - 15:01:44
Nom: Realista total

Doncs jo visc més a prop encara del casal i SI se sent molt fort I RESSONA. A més també n'hem parlat amb els veins i també n'estan farts. No serà que vius un pelet lluny, gaudeixes d'un bon aparell d'aire acondicionat i no has d'obrir les finestres? aaah i potseeer no tens cap menut de mesos que no se't posa nerviós quan no aconsegueix dormir? No sé , a vegades els que volen donar lliçons veuen una visió parcial del què hi ha en realitat.

Respondre  


1  2  3  4  5  6  7  8  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: