Fòrum Pobles

TEMA: Malla
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  

Malla29/07/2006 - 13:49:11
Nom:

Fòrum Pobles - Malla

Respondre  


Re: Malla10/03/2010 - 08:10:49
Nom: CHAPEAU

un 10 i sobretot molt agraïment pel servei que ha donat l'Ajuntament de Malla netejant els camins després de la nevada.No tots els pobles ho poden dir.Gràcies.

Respondre  


Re: Malla11/03/2010 - 09:09:21
Nom: EFICIENCIA

ÉS BEN CERT EL QUE DIUS CHAPEAU: PERÒ AIXÒ TÉ UN NOM: JOAN AROLA, ÉS SUPEREFICIENT I TREBALLADOR. LA PERSONA QUE EL VA LLOGAR PER TREBALLAR A L'AJUNTAMENT LA VA BEN ENCERTAR. JA CAL QUE EL CONSERVEM, PERQUÈ ÉS ÚNIC I VAL UN IMPERI.GRÀCIES JOAN PER SER COM ETS.

Respondre  


Re:res eficient27/03/2010 - 16:41:00
Nom: observador

Tot el contrari de la eficiència es com han deixat o destrossat la Casa uns masovers que han marxat per ordre judicial, no poso el nom de la casa perque la majoria ja el sabeu,
Demano al Sr. Muntal alcalde si la Unió de Pagesos i ell com alcalde aprova aquets comportaments.

Moltes gracies, espero que Osona.com la publiqui

Respondre  


A Joan Redorta27/03/2010 - 20:45:43
Nom: mallenc preocupat


Desitjo una aviat recuperació d'en Joan Redorta, ex alcalde d'aquest poble, que està ingressat en estat preocupant a l'Hospital de Vic.
Joan et volem aviat a Malla, en perfectes condicions.

Respondre  


Re: Malla08/04/2010 - 14:13:07
Nom: mallenca sorpresa

Tens tota la raó observador, jo que els conec als masovers m'ha vingut de nou, perquè no ho sembla que siguin així, sembla que mai han tencat cap plat i han demostrat que no tenen sentiments, perquè al cap i la fi ha sigut casa seva duirant molts anys.

Respondre  


Re: Malla12/04/2010 - 22:58:55
Nom: gens sorprés

Jo no em sorprenc de res, la generacions anteriors d'aquesta familia eren una cosa, l'actual es molt diferent, las seves reaccions han estat en aquesta trejectoria, la veritat es que no m'ha sorprés el que han fet,
"com que marxo que no quedi res sencer",
una llastima per les generaciuons anteriors.

Respondre  


Re: Malla17/04/2010 - 00:52:52
Nom: el menys preocupat


Estic satisfet de que en Joan de la Fabrica estigui millor i fora de perill, encara que fotut.

A veure si quan estigui bó, li fem un homenatge a Malla, hem estat a punt de perdre un dels mallencs més coneguts arreu i que habia treballat molt per Malla.
Llenço l'idea a veure si l'alcalde o els regidors, agafent el fil per fer-ho.
Jo no soc ningú per organitzar un acte public.
A veure que ferem..................

Respondre  


Re: A JOAN REDORTA22/04/2010 - 22:24:59
Nom: mallenc just


ANIMS JOAN, HAS GUANYAT UN ALTRE BATALLA, AQUESTA ES LA MÉS IMPORTANT DE LA TEVA VIDA, CUIDAT I RECUPERAT.

FINS AVIAT


Respondre  


Re: Malla08/07/2010 - 10:12:12
Nom: ??????

Quina sorpresa! Ahir al vespre veient la Crida de la Festa Major, de Vic, al 9 TV, vaig veure al Jutge de Pau i a la Regidora de Hisenda, llegint la crida.
M'agrada que siguem tan populars!!!!!i sobretot a la Regidora la trobes a tot arreu, fa de tot, i ben fet.




Respondre  


1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: