COMENTARIS
+
0
-
0
peiró+tatcher=dretabacus, 17/06/2011 a les 02:45
entenc_per_un-social-democrata/socialista/comunista
no_ho_pugui_entendre
per_ells_tot_hauria_de_ser_una_gran_sa_anomenada_estat.
són_així_de_mentiders....
dreta=-estat
esquerra=+estat
i_en_aquest_esquemma_mental_veig_en_peiró_prenent-el_cafè_amb_la-tatcher_planejant-com_carregar-se_l'estat...
simple_fàcil_directe=l'anarkisme_i_els_llibertaris_som_de_dretes.
+
0
-
0
objectiu_una_SA_en_24hbacus, 17/06/2011 a les 02:34
objectiu_amb_24h_poder_crear_una_sa....
per_exemple_per_vendre-bufandes_per-un_cert_esdeveniment....
es-farà_de-totes-maneres_la-qüestió_es-si_la-'república'...vol_que_es_fagi_amb-blanc_o_en_negre...
si_la_sa-que_tinc-pensada_és-per-sant_joan_del_2011_i_l'autorització_arriba_al_novembre-anem_malament.
notaris,advocats_i_paperassa_pagada_per_la-república.
+
0
-
0
l'exemple_és_el_que_segueix-la_gent.bacus, 17/06/2011 a les 02:28
l'estat,la_república_la-única_cosa_que_pot_fer-és-facilitar-ho_i_no-fotre-pals-a_les-rodes...
però_veient_certs-spin_doctors-bon_vivant_a-sou_del_estat-a-perpetiuitat-__-a_mi_també_m'agradaria....
quan_tots-siguem-funcionaris_haurem_de_buscar_una_altra-classe_treballadora-en-la_economia_real_per_explotar.
+
0
-
0
el_80%_volen_ser_funcionaris_tot_el_peix_venut_fregit_i_bullit-només-començalsbacus, 17/06/2011 a les 02:20
el_80%_volen_ser-funcionaris_i_el_10%-propis-amos_i-tirar_endavant_el_carro.
això,encara_és_més_brutal....
sinó_troben_feina_que_la_creein...
ai_no_arriscar_i_'treballar'_no-va_amb_ells.
+
7
-
1
Font i Paulus, heroi d'StalingradSeqüència històrica., 16/06/2011 a les 18:55
Benvolguts compatriotes:
Ara us hi farè una sèrie històrica de fets horrorosos pel nostre Pais i Nació.
1714: Felip Vè
Segle XIX: Guerres Carlines
1939: Francisco Franco Bahamonde Salgado Araújo.
1981: Cop d'Estat del Coronel Tejero i Loapa.
2010: Destrucció del nostre Estatut.
2011: Assalt per part del lumpen stalinista i apàtrida.
contra la nostra migrada democràcia per part dels degenerats.
2014: Desesgrament de les menst dels catalans i alliberament nacional i social.
+
3
-
2
Fèlix The CatSebastià, 16/06/2011 a les 18:08
Sr. Fèlix, la seva primera intervenció és per emmarcar i llegir cada dia al matí, per recordar on som i a què ens enfrontem. Jo també vaig votar en Mas i no podia sospitar que canviava la incompetència pel tremolor de cames.
He vist que el ximplet d'en Jordi Miralles diu que és "la senyora Thatcher del segle XXI". Tant de bo tingués raó! Però de moment no ho sembla. Sr. Mas, com vol ser recordat ? Com un Chamberlain o com un Churchill ?
+
7
-
5
Judici als brètols que han atemptat contra els nostres polítics escollits pell pobleAnònim, 16/06/2011 a les 16:46
Als bandarres que van atemptar contra els nostres diputats cal jutjar-los i que acabin a la presó si es demostra que han execit la violència contra els nostres representants. Ja hem aguantat massa l'ocupació de places i llocs públics a aquesta púrria formada per perdularis, dropos i brètols
+
7
-
3
caosLluis del Uruguai, 16/06/2011 a les 15:40
Llegeixo les notìcies que em venen dels diaris catalans i em pregunto, on es el seny? Lo que está passant com sempre per aquells llocs molt llunyants per mi la causa mès important es está al estat espanyol.
Si no es te una perspectiva histórica de Catalunya sempre us equivocareu.
+
15
-
3
Assaig general per si algun dia el Parlament...Assagista, 16/06/2011 a les 15:23
Ara mateix, la sensació que tinc és que això es part d'una ofensiva de descrèdit i deslegitimació del Parlament de Catalunya per si un dia arribés a proclamar la independència, o senzillament, per acabar de privar-lo de competències efectives.
+
9
-
7
NO SON DEUSAnònim, 16/06/2011 a les 14:51
Els diputats tenen la pell molt fina. Jo comdeno tot tipus de violéncia pero per igual la exercida contra un simple mortal com la exercida contra un representant del poble, jo prefereixo que agredeixin al meu representant que a mi mateix.Igual que aquell rei castellà que quan el seu embajador li va dir "majestad, me han dado una bofetada para usted" li va contestar amb tota la raó del món " aquí me las den todas"
+
12
-
4
Espanyols, que cutres, que tercermundistes, que miserablesAnònim, 16/06/2011 a les 14:47
Espanya es un pais tercermundista, africà, a on es parla una llengua propia dels miserables, que nomes tener el futur d'emigrar a LLOCS A ON PARLES LLENGUES NO AFRICANES COM L'ESPÀNYOL!!! Independencia i Espanya com el Congo!!! Prou Domund al Zapatero-Rajoy-España-Miseria
+
11
-
4
A Eduardo González PalomarSalvador Ferrer-Bonsoms, 16/06/2011 a les 13:25
Eduardo González Palomar, entiendo -y en gran parte comparto- tus ideas, vivencias y convicciones. Pero creo que Cataluña es un caso especial de etnia que se siente amenazada de extinción y que está a la defensiva. Para entender lo que sienten los catalanes, no hay más que observar lo que ha pasado en el Sur de Francia, en lo que fue Occitania, tierra de la "lengua de oc". Esta lengua, también conocida como provenzal, que tuvo un glorioso florecimiento literario -la poesía trovadoresca-, está ahora prácticamente extinguida y reducida a una curiosidad folklórica para turistas. ¿Motivo? Los occitanos se han integrado completamente en el Estado Francés, y este Estado tiene, como lengua vehicular común, la francesa. Los catalanes no quieren que su lengua corra la misma suerte que la occitana. No sé si conseguirán evitar ese triste destino, pero entiendo que quieran poner los medios para ello.
+
8
-
26
De rechupeteEduardo González Palomar (Manlleu), 16/06/2011 a les 12:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Con aserciones semejantes a las del señor Carod-Rovira sobre los “Indignados” en Catalunya, publicadas por Nació Digital, tan preñadas de patriotismo excluyente, quién trate de destacar el involucionismo que destila todo nacionalismo ve el cielo abierto. En lo que a mí respecta, sólo me limito a tomar parte en el asunto proporcionando mis credenciales ideológicas: acostumbro a anteponer la Razón al Sentimiento. A diferencia del nacionalista parcelario, me escudo en la Razón para salvaguardar lo que es mío: la Libertad. Mío no es el código lingüístico en el que por lo común me comunico, ni siquiera es mi patria un territorio determinado por más que haya nacido sobre él y en estos precisos momentos en él madure. Quizá por tan saludable inclinación doctrinal jamás colgó del balcón de mi casa bandera alguna, ¿y del suyo? Si alguien advierte sombra alguna de Nacionalismo en mi proceder es tanta como admite la concordancia con el mismo rigor argumental que me espolea a preferir Catalunya a la Tribu. Por consiguiente, es razonable que me sienta más español que catalán y prosiguiendo en este orden de razonamientos, más europeo que español, pero más cosmopolita que europeo. Es decir, que me tengo por lo que se da en llamar un internacionalista por antonomasia. No soy amigo de comulgar con nacionalistas al uso, mas no me duelen prendas si participamos de algún postulado. Antaño, mi abuelo materno fue recluido tres años en un campo de concentración franquista; hogaño, otros nacionalistas, desde instituciones públicas en Catalunya me conculcan derechos lingüísticos e ideológicos de modo totalitario; esto es, vulnerando el código legal vigente del que nos hemos dotado todos en Democracia. Rechazo de plano pasar de un extremo a otro; no obstante, entre mis preferencias no hallará doblar el espinazo o arar el mar. Por lo tanto, colaboro codo con codo con señalado partido político o deposito mi papeleta de voto en democrática urna aunque no comparta el ideario completo a pies juntillas. Vaya, que como me sé insignificante sólo trato de inclinar mínimamente la balanza programática de quienes nos gobiernan desde nuestras administraciones oficiales. Después de 43 años por estos parajes y algunos menos en uso de razón, aún no he tropezado con lengua o patria alguna que engendre seres humanos de sublime virtud. En último extremo, no soy individuo que ande arreglando discordancias a pedradas, conque de usted, que reside en suntuosa morada ideológica, sólo deseo apaciblemente que no me mire de través y santas pascuas.
+
8
-
9
COT, ...COTUn corbell, 16/06/2011 a les 12:40
S. Cot, segueixes en la mateixa línia de sempre. No creixes. Per tu no passa el temps. Només faltava veure't ahir, en mig del sarau, al costat d'en Joan Roure, l'Albert Elfa, la Isabel Galí, ..... Que no home, que no. Que ja no ets a la facultat de Bellaterra amb l'Ivan Tubau de profe. Tu, com jo, només tenim una neurona (som homes) però tu tens totes les dentrites fetes caldo. Acabaràs sent com la C. Villalobos o en Jon Juaristi.
+
10
-
5
Fluixet Cot, fluixetLord Halifax, 16/06/2011 a les 12:39
Sr. Cot, un miler de persones no poden impedir que els diputats elegits per milions de catalans es reuneixin al Parlament. Qui són ells per fer-ho? A qui coi representen?Tenen molta afició a posar l´etiqueta de "feixista" a tothom, però ells també ho són.
+
9
-
8
El 15 mEmprenyada, 16/06/2011 a les 12:05
Qui la viu la crisi?
Els indignats som gent de tota mena perquè encara que tinguem feina, alguns, tenim el sou per sota del nivell adquisitiu actual, només podem pagar la hipoteca i malviure del què queda. No podem ni pensar en les vacances i encara menys en el futur dels nostres fills de poc més de 20 anys.
Però pel què es veu i se sent, gent com la ex consellera Tura que diu que si treballés a Sanitat i tingués consulta privada es guanyaria més bé la vida que no pas amb la política; no va voler dir quan guanyava, programa "EL secret" de Catalunya Ràdio tarda del dia 15 m.
Vau veuere els cotxarros amb què marxaven els "diputats"?
Si algú diu que ahir uns quants van fer el préssec és que ho tenen tot resolt i encara més viuen del "cuento".
Patètic també el Sr. Ramon Rovira,periodista, amb les seves afirmacions ahir a la tarda també al programa de la Coppulo.
Quanta premsa avui analitza la situació d'ahir? Que algú m'ho expliqui. I El F. Puig, si el que va fotografiar-se amb el bat de bèisbol, què?
+
21
-
5
Es repeteix la històriaAnònim, 16/06/2011 a les 11:44
El juliol del 36 la violèmcia va venir dels incontrolats de la FAI, que com tothom sap eren anticatalans... Nosaltres som un poble civilitzat que no ens hauríem de contaminar amb la intransigència, el fanatisme i la violència dels espanyols.
+
12
-
5
S'acosta la dictaduraKarina, 16/06/2011 a les 11:42
El problema de tot plegat és que hi ha hagut una substitució de valors. Això del Parlament és només una avantsala del que ens espera. Sentor dir-ho, però els nous valors imperants ja no són compatibles amb la democràcia i per tant ens acostem a un nou període dictatorial.
+
6
-
5
Els quins pensan que la violència ve dels manifestants:Anònim, 16/06/2011 a les 11:35
Els de la cyu.tadela habetz crosta et pols al ulhs!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=YcmvzRvsf8g
AMONT, S'HA ACABAT LA COLLABORACION!
AUTO DETERMINACION!
+
19
-
6
Ull amb el deute ... no hi ha res de francFèlix The Cat, 16/06/2011 a les 11:18
La rendibilitat del bo espanyol a 10 anys toca màxims des de fa 11 anys: 5.65%. Com que els inversors institucionals perceben Espanya com un país arriscat on les possibilitats de poder recuperar els diners invertits és cada cop més insegura, demanen tipus d'interès més elevats a l'hora de prestar-nos diners. D'aquesta manera i cada vegada més, una fracció més important de la riquesa que generem amb el nostre treball l'hem de destinar a pagar els interessos del deute (monstruós) que tenim, i evidentment no ens resta cap altra alternativa que no sigui retallar en els serveis que ja no ens podem permetre. I ull ... si el bo espanyol cotitza al 5.65%, tingueu per segur que un hipotètic bo català estaria bastant pel damunt d'aquest 5.65%. Per què us penseu que la Generalitat emet "bons patriòtics" entre la població que freguen el 5%??? Us responc: Perquè ningú no vol deute català entre els inversors institucionals estrangers. Ningú amb un mínim de sentit comú ens deixaria diners a un tipus inferior al 8 o 9% (Portugal està per damunt de l'11% i Grècia flirteja amb el 25%). Aquesta és la trista realitat catalana.
2000 morts de gana fent l'imbècil pel carrer, amb absoluta passivitat i tolerància per part de les autoritats, no surten de franc. Aquestes bretolades es veuen a tot el món, i tot el món pensa "òstia! sí que estan fotuts a Catalunya! si volen els meus diners per a finançar-se no els els deixaré per menys d'un 10%!!!". Així de simple. Cada pedrada contra un policia o cada escopinada contra un polític és un punt bàsic més en el tipus d'interès exigit per a finançar un país que està al llindar de la fallida.
De res serveixen els road-shows del Sr. Mas-Colell entre inversors internacionals si al dia següent els telenotícies obren amb un Parlament assetjat i amb policies que s'ho miren. Si això no és Atenes ... "que baje Dios y lo vea".
Les bretolades de 2000 pollosos ens surten caríssimes a milions de catalans. Poca conya.
Ja sé que la gent està emprenyada. Jo també ho estic. Però tal com diu la lley de Murphy ... tot és susceptible d'empitjorar, sempre. Que l'emprenyamenta no ens faci perdre ni el sentit comú ni les formes. Ens hi juguem el futur. El nostre i el de vàries generacions. La darrera cosa que avui necessitem són aldarulls al carrer. No deixem que ens converteixin en Grècia. Ens hi juguem molt.
+
10
-
6
Violència policiala et nacional-expansionisme hispaniolAnònim, 16/06/2011 a les 11:11
Mentre parlam de la Cyutadela et de la violencia policiala (cf.
http://www.youtube.com/watch?v=YcmvzRvsf8g , non parlam de l'espoli fiscal de cada territori catalan sos control hispaniol.
LA NOSTRA COLONISACION ES PROGRAMADA PER LO COLONIALISME
LA NOSTRA COLONISACION ES GESTIONADA PER LOS COLLABORATORS
PPSOE = COLONISATORS
CYU, ESGUERRA = COLLABORATORS
QUÈ FASEM PER LA NOSTRA AUTO DETERMINACION?
+
6
-
8
dignitatAnònim, 16/06/2011 a les 10:59
Si és el circ del parlament sols calia veure en lopes tena amb l'alicia pp abraçats, no ens adonem que sols amb la unitat dels independentistes podrém avançar i no mirant qui és el més pur i desecraditant els demés ,on ens porta aixó que els espanyols cada cop són més forts a catalunya.
+
11
-
4
Ull amb el deute ... no hi ha res de francFèlix The Cat, 16/06/2011 a les 10:56
La rendibilitat del bo espanyol a 10 anys toca màxims des de fa 11 anys: 5.65%. Com que els inversors institucionals perceben Espanya com un país arriscat on les possibilitats de poder recuperar els diners invertits és cada cop més insegura, demanen tipus d'interès més elevats a l'hora de prestar-nos diners. D'aquesta manera i cada vegada més, una fracció més important de la riquesa que generem amb el nostre treball l'hem de destinar a pagar els interessos del deute (monstruós) que tenim, i evidentment no ens resta cap altra alternativa que no sigui retallar en els serveis que ja no ens podem permetre. I ull ... si el bo espanyol cotitza al 5.65%, tingueu per segur que un hipotètic bo català estaria bastant pel damunt d'aquest 5.65%. Per què us penseu que la Generalitat emet "bons patriòtics" entre la població que freguen el 5%??? Us responc: Perquè ningú no vol deute català entre els inversors institucionals estrangers. Ningú amb un mínim de sentit comú ens deixaria diners a un tipus inferior al 8 o 9% (Portugal està per damunt de l'11% i Grècia flirteja amb el 25%). Aquesta és la trista realitat catalana.
2000 morts de gana fent l'imbècil pel carrer, amb absoluta passivitat i tolerància per part de les autoritats, no surten de franc. Aquestes bretolades es veuen a tot el món, i tot el món pensa "òstia! sí que estan fotuts a Catalunya! si volen els meus diners per a finançar-se no els els deixaré per menys d'un 10%!!!". Així de simple. Cada pedrada contra un policia o cada escopinada contra un polític és un punt bàsic més en el tipus d'interès exigit per a finançar un país que està al llindar de la fallida.
De res serveixen els road-shows del Sr. Mas-Colell entre inversors internacionals si al dia següent els telenotícies obren amb un Parlament assetjat i amb policies que s'ho miren. Si això no és Atenes ... "que baje Dios y lo vea".
Les bretolades de 2000 pollosos ens surten caríssimes a milions de catalans. Poca conya.
Ja sé que la gent està emprenyada. Jo també ho estic. Però tal com diu la lley de Murphy ... tot és susceptible d'empitjorar, sempre. Que l'emprenyamenta no ens faci perdre ni el sentit comú ni les formes. Ens hi juguem el futur. El nostre i el de vàries generacions. La darrera cosa que avui necessitem són aldarulls al carrer. No deixem que ens converteixin en Grècia. Ens hi juguem molt.
+
14
-
16
país malaltAnònim, 16/06/2011 a les 10:29
un lloc on un imputat per robar diners públics (Sr. Prenafeta) diu que la seva detenció és "un atac a Catalunya" és un país malalt.
El patriotisme és l'últim amagatall dels miserables.
A mi, aquesta casta no em representa, no sé a vosaltres...
+
12
-
13
ja està bé...Anònim, 16/06/2011 a les 10:17
acusació del 3% en el parlament, informes sobre el abejarruco comú descarregats a internets i pagats a 12.ooo euros, palau de la música, cas pretoria...
Per algún lloc ha de petar...
+
12
-
10
helicopterantelm, 16/06/2011 a les 09:34
el Sr. Mas ha fet lo que no debia de fer, planti cara,(no recorde el Sr. Pujol cuand va baixar del coche i es va enfrentar a uns que li tiraven pedras? ), aquesta covardia ...ens permetra que voste ens porti a l, independencia ?
+
19
-
6
PETICIÓJosep Albà, 16/06/2011 a les 09:21
Declaro el meu acord amb l'article del Sr. Cot, amb el de la Grècia de l'oest i amb la majoria d'opinions d'avui. I demano que aquest diari i tots els demés deixin d'anomenar indignats a aquesta xusma anticatalana, antidemocràtica i violenta i, si és que n'hem de parlar, els anomenem pel que són: INDIGNES de ser considerats ciutadans d'un país que intenta ser honrat i lliure. Ja que les nostres autoritats no actuen i es deixen vexar i agredir sense resposta, actuem nosaltres!
+
15
-
5
A la plaça pública!Anònim, 16/06/2011 a les 09:20
Estic molt d'acord amb que la imatge que va donar ahir el pais va ser lamentable.
Per això cal un ajusticiament amb totes i cada una de les persones que van impedir/agredir els diputats. Cal una identificació (i parlo de bombo i plateret, passi de fotografies i expedientes per tots els mitjans) i un judici on quedi ben clar que per molt indignats, aturats i fracassats que estiguin, i ha un ordre superior que ha de prevaldre, i trencar aquest ordre social o coaccionar-lo de forma organitzada és el pitjor delicte que es pot cometre contra la col·lectivitat pacífica en la que la gran majoria vivim.
+
19
-
10
España, molta gana i poc cervell!Anònim, 16/06/2011 a les 08:19
El castella es la llengua dels sudamericans i els emigrants amb gana que van venir d'espanya, de colombia o que va exportar el Franco per que a Espanya es morien de gana; ESPÀNYOL, llengua dels miserables; Retorn ja, i que mengin pedres espanyoles!!! Espanya, pais de tercermundistes amb gana com el Rajoy-Zapatero; PROU DOMUND A ESPANYA!!!
+
11
-
40
ja n'hi prouAnònim, 16/06/2011 a les 08:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El ximple del dia: Alfons Lopez Tena, el valencià d'origen andalús que diu que no és espanyol es nega a parlar en castellà ja que és la llèngua "dels que l'han insultat", i diu què, com parlen en castellà, són "de fora".
Senyor Lopestena, el castellà és la llèngua de la majoria dels catalans, surti al carrer.
Benvingut a Catalunya-Bienvenido a Cataluña.
+
5
-
6
Per la Grècia de l'oestAnònim, 16/06/2011 a les 08:12
Totalment d'acord amb tu, molt bon comentari.
+
25
-
8
Graffiti la closca pelada del cretiAnònim, 16/06/2011 a les 08:04
La unica cosa que em va agradar ahir va ser el graffiti que li van fer al Boada al clatell. T'agraden els anti-sistema, Boada? Doncs aqui els tens!
+
5
-
5
Quan no hi ha direccióMarcel, 16/06/2011 a les 07:46
Quan no hi ha cap, organització ni direcció passa el que varem viure ahir: que l'oligarquia del poder a la qual teòricament es vol denunciar acaba reforçada. Llàstima d'oportunitat perduda. Llegiu
http://perabonspatricis.blogspot.com
+
18
-
6
parlament indigneAnònim, 16/06/2011 a les 06:40
Ecspanya te el mateix atur o mes que nosaltres, pero que els indignats del Sol provin de tancar el parlament espanyol i no haureu vist mai a la vida tants cops de porra (el mateix que hagues passat a Fransa, UK o qualsevol altre lloc). El que passa es que tenim un parlament de fireta amb uns paralmentaris tambe de fireta, oportunistes i ignorants. Qeu nomes serveixen per per politiques de vol gallinaci i enllustrar les votes de l'amo
+
21
-
3
La fi d'alguna cosa.L'inici d'una altra ?Saa, 16/06/2011 a les 02:30
Ahir 15 de Juny molts catalans van ser conscients de la degradació social,econòmica,cultural i política de la nostra nació.
Som al llindar del precipici i el dia que morim, llavors ens combregaran aquells que van ajudar a la nostra mort.
O som conscients d'on som o no en serem del lloc on podem arribar.
I mentrestant uns indignats indignant i uns honorables sense honor.
+
13
-
10
Mas indignatAnònim, 16/06/2011 a les 02:27
En Mas indignat amb 2 mil persones, però no s'indigna per els 22,000 millions que s'en van i no tornan.
Sr.Mas, si jo cobrés, a part del sou que cobra, els 22,000 euros/any per desplaçaments, tambe podria arrivar al treball en helicòpter.
+
13
-
5
...................adria, 16/06/2011 a les 01:16
oh-le-le
oh-la-la...
ser del barça és
el millor què hi ha.
in-de-pen
dèn-ci-a...
ser català és
el millor què hi ha.
+
24
-
3
ChurchillAnònim, 16/06/2011 a les 01:06
Molt malament aquest article,
Si identifica els vandals que hi havia al Parlament amb el gruix de la joventut que no troba feina, es que no ha entès res. La majoria, hijos de papà, malcriats, acostumats a no doblar l'espinada per treballar i delerosos de gaudir dels avantatges del capitalisme. Ni democracia real, ni histories barates. Una colla de pocavergonyes que no fugen davant la policia perquè estan avesats que els seus papàs els hi tolerin tot, i bloquegen el parlament com aquell qui fa una malifeta a classe de pàrvuls. Unes quantes carregues de Mossos sense compassió es el que necessitaven.
+
24
-
8
dignitatadria, 16/06/2011 a les 00:51
Felicitar a Nació Digital per destacar el fet diferencial del discurs de SI davant l'agressió dels indignats. Els demés tots han dit si fa no fa el mateix i s'han rebaixat a respondre en espanyol als mateixos que els acabaven d'insultar. SI és l'únic partit digne de l'arc parlamentari.
+
52
-
9
La Grècia de l'OestFèlix The Cat, 16/06/2011 a les 00:27
Jo ja no sé per què pago impostos. Dimiteixo d'aquest país. Han segrestat els meus representants polítics i el president del meu país (al qual confesso haver votat fa unes setmanes) es limita a "avisar" que potser els Mossos acabaran intervenint i ens demana "comprensió" si això acaba passant. Quina vergonya!! El compliment de la llei no requereix cap mena de "comprensió". En un estat democràtic, el compliment de la llei s'imposa, quan cal, amb la força. A cops de porra i amb bales de goma per part dels únics legitimats a utilitzar la força: la nostra policia. Som portada als telenotícies del món. Ens comparen amb Atenes. Si algú tenia una mínima esperança de que el deute de la Generalitat es pogués finançar a un cost mínimament assumible que se'n vagi oblidant. Ningú deixa diners a una nació enmig del caos. Jo tenia esperances de veure Catalunya convertida en una mena d'Holanda del Sud. Vaig errar ... som la Grècia de l'Oest. Les imatges d'ahir fan mal, fan molt de mal, ens costaran molts milions d'euros de finançament que ens denegaran i que imposaran noves retallades que patirem tots. Dos mil brètols posen contra les cordes una nació de 7 milions d'habitants. I el president de la Nació (a qui vaig votar i avui ja no votaria, per covard i per "cagat" -disculpeu-me-) es limita a parlar de línies vermelles i a demanar comprensió. Em sento trist. Catalunya ja no és millor que Madrid ni que Andalusia. Ans al contrari ... estem pitjor. I qui no ho vulgui veure, que no ho vegi.
+
26
-
13
Desafortunat, CotAnònim, 16/06/2011 a les 00:16
Aquest cop, Cop, trobo el teu article molt desafortunat. Res no justifica la violencia, ni l'atac a les nostres institucions. Has perdut l'ocasió d'anomenar als indignats pel seu nom: feixistes que cal aturar, com vam fer el 18 de juliol del 36.
+
14
-
28
ESCANDOLAnònim, 16/06/2011 a les 00:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.