Fletxa_component Respostes a les preguntes del ple ordinari de febrer

 

Resposta pregunta núm. 1

Com molt bé has pogut llegir, l'escrit adreçat a l'Ajuntament és una comunicació tant a l'Ajuntament com a la Policia Local de que el Sr. Andrés Pedreño García en representació de META MOTOR SL, autoritza a l'Associació Red Dragons Airsoft Squad/ Associació Lúdica Comando Asalto Tiger a practicar els jocs "Airsoft", en una part de la seva finca.

A l'Ajuntament no hi ha cap sol·licitud per part d'aquestes associacions per exercir aquesta activitat.

Tampoc ens consta que ja s'estigui fent aquesta activitat.

Els Serveis Tècnics tenen còpia de l'escrit del Sr. Andrés Pedreño García i l'estant tramitant. Quan sapiguem més detalls d'aquest assumpte o ens demanin la llicència municipal per realitzar aquesta activitat podrem contestar a totes les teves preguntes.

Resposta pregunta núm. 2

Tal i com vàrem dir l'any passat i li repetirem aquest any, en cap moment s'ha incomplert cap acord.

Es va arribar a un acord amb l'agent 105, que fa les inspeccions d'obres, que se li pagarien 150 euros per fer aquesta tasca, els quals anirien repartits 75 € per l'any 2008 i 75 € per l'any 2009; els primers 75 € se li varen posar a la nòmina l'any 2008 i els segons 75 € es varen pagar a través de gratificacions que reben tots els membres de la Policia Local per fer tasques d'especialitats. La sol.licitud que ha fet el vigilant és que els "segons" 75 € en comptes de ser pagats a través de gratificacions, es posin fixos en la nòmina , cosa que estem estudiant.

El vigilant continua fent la tasca d'inspecció d'obres per tot el municipi i està en la junta d'urbanisme  de l'Ajuntament. El que ell ha deixat de fer és la tramitació dels expedients sancionadors urbanístics, cosa que estava fent però no els podia signar. El vigilant considera que aquesta tasca és d'un grup superior al seu i que si l'ha de fer , se li hauria de reconèixer el nou grup , crear la plaça nova a l'organigrama de l'Ajuntament i evidentment dotar els recursos econòmics per la nova plaça.

L'Equip de Govern considera que la feina és una necessitat, però amb la crisi econòmica que patim i amb un pla de sanejament, ara no és el moment més idoni per assumir més despeses.

Resposta pregunta núm. 3

El dissabte 16/01/10 el Regidor de Castellar d'Índies es va personar en el carrer Xaloc, núm. 23 i va constatar el mal estat del carrer en aquell tros.

El dilluns 18 va ordenar a l'empresa Ruscalleda, encarregada de la neteja de la urbanització i del manteniment dels carrers sense asfaltar. Dos dies més tard el problema estava totalment resolt. El dia 25 es va contactar amb la veïna que havia realitzat la queixa que va manifestar sentir-se satisfeta de la reparació.

Resposta pregunta núm. 4.- Un cop més la queixa del mateix veí contra el Bar "Casi Ke No". Vàrem fer una reunió amb els propietaris del bar, en la que vàrem assistir l'alcalde i  l' enginyer municipal. Se'ls va fer saber que tenien que posar tacs a les cadires, als tamborets i a les taules, que havien de respectar l'horari de tancament, i que no es podien deixar obertes les finestres  ni la porta.

Els propietaris ens varen comunicar que ells anaven amb molta cura i que respectarien tot allò que se'ls hi havia dit.

A resultes d'aquesta última queixa , l'enginyer municipal va parlar amb el regidor de governació perquè la policia quan rebi una queixa per sorolls de qualsevol persona  hi vagi amb el sonòmetre i mesurin els decibels i així consti en acta, cosa que en aquests moments encara no s'ha fet.

També estem pendents de poder fer una reunió entre les parts implicades i l'Ajuntament per veure si trobem solució al problema.

Resposta 5.- En referència a la queixa per un arbre caigut a Can Palau:

En primer lloc dir que l'arbre no ha malmès la vorera atès que va caure en una zona verda. Des de l'Àrea de Medi Ambient s'han pres les mesures oportunes per solucionar aquest problema. S'ha esperat el tenir mes arbres per a fer-ho tot el mateix dia, aquest tema es resoldrà en els propers dies.

Resposta pregunta núm. 6

La pàgina web oficial de l'Ajuntament, el domini .cat el tenint fa gairebé tres anys.

L'accés a la web amb qualsevol dels dos dominis .net es de la Diputació es facilita  recolzament en la renovació dels continguts  i .cat es del nostre Ajuntament.

Cordialment

Pedro Vegas

Regidor de Comunicació

Resposta pregunta núm. 7

L'11 de gener el Secretari/Interventor va lliurar resposta a les preguntes de la Comissió Liquidadora, que va ser enviada d'immediat als seus membres. Per motius d'agenda, es va convocar una reunió en la sala de juntes de l'ajuntament a les 19 hores del divendres 29 de gener. Per part de l'ajuntament van assistir: Josep Lluis Portero i Ferran Reyero. Els membres de la Comissió van llegir detingudament la resposta del Secretari/Interventor, amb la que no estaven d'acord. Van creure necessari consultar amb els advocats de l'associació de parcel·listes de Catalunya per donar-nos una resposta definitiva. El Sr. Portero es va oferir a acompanyar-los a fer aquesta consulta. Restem a l'espera d'aquesta per prendre una decisió.

La Comissió Liquidadora no ha manifestat en cap moment que no s'avingui a retornar els diners, sinó que no està d'acord a fer-ho a l'ajuntament. Els representants d'aquesta pretenen mantenir el control sobre els diners, pagant directament als proveïdors les factures de les obres proposades per la Comissió de Treball i degudament aprovades per l'ajuntament.

Difícilment podem qualificar aquesta situació d'apropiació indeguda de béns.

Hem d'esperar la seva resposta per escrit i obrar en conseqüència.

Resposta pregunta núm. 8

El plafó d'anuncis va quedar totalment malmès i d'impossible recuperació. Volem utilitzar un plafó d'alumini amb potes i vidre idèntic al que hi ha davant de Los Arcos. El president de l'Associació de veïns de Castellar d'Índies, Josep Cases, ens ha proposat que membres d'aquesta revestiran de fusta el tan esmentat plafó.

També ens ha proposat i en això hi estem totalment d'acord, de situar-lo al costat de la bústia de correus, perquè d'aquesta manera aconseguirem fer-lo més visible i menys molest per als conductors.

Resposta pregunta núm. 9

Després de diverses gestions realitzades amb l'INCASOL estem esperant que aquest organisme es posi en contacte amb nosaltres a fi de concretar la forma de dur a terme la redacció del programa d'adequació de la urbanització de Castellar d'Índies.

Amb data de 18 de febrer del 2010 l'Alcalde ha fet un escrit adreçat al Sr. Josep Casas donant resposta a aquesta qüestió, de la qual acompanyo fotocopia.

Ref: fb/AN

Assumpte:  Contesta R. Entrada núm. 797/2010

El sotasignat, En Jaume Borrell i Puigvert, alcalde de l'Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta es complau en adreçar-se a Vostè en relació a la seva petició del 08-02-2010, enregistrada en aquest Ajuntament amb el núm. 797/2010, del 08-02-2010, per fer-li saber el següent:

1/ És cert que la Llei 3/2009, de 10 de març (de Regularització i millora d'urbanitzacions amb dèficits urbanístics), disposa en el seu article 15è, que l'Ajuntament ha de constituir una comissió de seguiment per a verificar el compliment dels programes d'adequació.

2/ És cert que l'Ajuntament de Sant Cebrià de Vallalta ha estat beneficiat amb la concessió de subvenció, per import de 300.000 euros, per tal de redactar el programa d'adequació de la urbanització de Castellar d'Índies. Resolució del 16-12-2009 del conseller de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya, dins de la corresponent convocatòria pública de concessió de subvencions: Ordre PTO/364/2009, de 23 de juliol.

Com Vostè mateix pot deduir una cosa és la redacció del programa d'adequació i una posterior és la seva execució. És per a l'execució que cal constituir la comissió de seguiment, però no així per a la redacció d'aquest instrument.

Sant Cebrià de Vallalta, 18 de febrer de 2010.

Jaume Borrell i Puigvert,

Alcalde de Sant Cebrià de Vallalta.

Resposta prenyta 10.- En referència a la instància denunciant esvorancs a Can Palau, al carrer de l'Ermita de l'Erola

Tinc que informar que l'esvoranc esta totalment arranjat.

DG 19/06/2011 | 12:10
Fons_fixed_agenda
Fons_fixed_articles
Fons_fixed_publications
  • Mesveure