COMENTARIS
+
1
-
0
I parlant de les ADF...Mònica Fargues Cabestany, 20/06/2011 a les 22:47
Ni un cèntim d'euro!
+
9
-
6
i més, i més...Anònim, 20/06/2011 a les 22:22
Menjeu-me la cigala nacionalistesdigitals
+
0
-
1
Amen!Anònim, 20/06/2011 a les 22:04
Amen!
+
6
-
1
I si comencem a sortir tots del getho?Anònim, 20/06/2011 a les 21:13
Per fer una bona anàlisi i argumentar com cal també cal dir que CiU mai ha volgut lluitar contra el PSOE-PSC (s'han repartit el territori?)i tampoc ho ha volgut fer ERC -en això ICV i les restes del PSUC eren diferents- han deixat que montesin la seva cacicada sense dir res. Tot el contrari encara rient-los les gràcies. Coses de pais vençut?. Ja va sent hora de perdre la por i començar a parlar clar i anar al getho. Més d'un ens hi està esperant malgrat el que molts podeu pensar. Us emportarieu moltes sorpreses. Alguns estan desitjant que cert elitisme català planti cara a la cacicada i els vagi a buscar i els digui que els seus fills i nets han de ser catalans. Hurieu de sortir del getho també i escoltar. Escoltarieu molts que et diuen uqe ells no poden però que els seus fills i nets són Independentistes. I ho diuen sense recança fins i tot amb un punt d'orgull. Per això persontages com en Duran que diuen coneixer la realitat de CAT són tan sumament sinistres.
+
5
-
0
Resulten decimononics !!Anònim, 20/06/2011 a les 20:53
Ostres no es pot dir més clar. Si necessités tirar d'hemeroteca en tenim proves de sobres per adjuntar per acabar d'omplir l'argumentació. El PSOE-PSC ha creat gethos que ara li han donat l'esquena, especialment els que s'han vist exclosos del seu proverbial enxufisme i als que no els hi han donat local ni subvenció millonaria per muntar la seva hermanda rociera. Ara esperen que ho farà el PP!. El seu sectarisme i espanyolisme al final els ha passat factura i han perdut la seva part catalanista i més progesista i veritablement multicutural i cosmopolita (la que sap que CAT és la nació i respectarà si és respectada i s'ha cansat de mirar al Nord d'Africa i Sudamerica per mirar cap a on hi ha la modernitat i el civisme. La modernitat els ha abandonat. Escoltar al Corbacho amenaçant per parlar d'Independència demostra que pensa del seu electoral getitzat i de l'estat ESP. És veuen i s'agraden cafres. Tot un simptoma que demostra que baix han caigut. Cafrerio per cafrerio voten PP o PxC o Ciudadanos. Ens varen voler fer creure que eren l'avanguardia i el progresisme i ha resultat que van tot el dia amb el botijo agafat i els seu palestinisme a ritme de Samba i africanisem Sudamericà. Ara certs artistes, molta premsa sectaria i alguns intelectuals que varen ser molt ben col.locats no resisteixen cap argumentació que puguin desmentir amb fets el seu conservadurisme caspos. La estafa de la transició ha acabat i encara no s'han adonat. Ells han fet l'estat ESP actual junt amb el PP. La nova Restauración. No miren al present van cap endarrera com els crancs.
+
3
-
4
Ull viu amb CyUJoan Pere, 20/06/2011 a les 20:35
Molt d'acord amb l'article.
Peró no oblideu que CyU s'ha passat una pila d'anys al poder subvencionant "ferias de abril" diverses. I el que es pitjor......, que us penseu que faran aquest any?
+
3
-
1
Gràcies!Anònim, 20/06/2011 a les 20:02
Per a l'Anònim, 20/06/2011 a les 19:04. Sàpiga que té tots els meus respectes. I gosaria dir que que també de milers i milers de catalans. Rebi una cordial salutació.
Francesc
+
7
-
0
MontillaAnònim, 20/06/2011 a les 19:45
D'en Montilla no n'esperis res de bo.
+
10
-
0
Gracies ?Anònim, 20/06/2011 a les 19:04
a Empestats, no apestats.
Gràcies per la teva correcció; no sé si ho dius amb bones intencions o potser vols posar de manifest que sóc un espanyol més infiltrat. Doncs sí, la meva llengua materna és el castellà i amb esforç i molta estima a la meva terra he assolit un nivell de català que considero no és del tot dolent, i que ja el voldrien molts dels "patriotes" que tant us agraden.
+
3
-
1
cot.....peret2, 20/06/2011 a les 19:01
d'acord !.
+
7
-
18
Vaya vaya...Indignat amb el feixisme, 20/06/2011 a les 17:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Huy huy huy... hacia tiempo que no leia proclamas tan fascistoides como la entrega e este Sr.!!! Vamos a ver, ¿Por el hecho de votar a unos determinados partidos, ya eres un totalitario españolista? O, por ello resulta que no tienes cultura política? Tal vez convenga recordar a este Sr. el origen de Convergencia, y de como triunfó y se implantió tan radicalmente en el territorio... Pues lo que hizo fue fichar a todo el aparato de mando municipal que habia en el tardofranquismo. O de tambien podria recordar que gracias a esos "obreros" paletos y sin cultura segun él, disfruta de la democracia actual, porque si llega a tener que ser por los nacionalistas...
+
14
-
2
caciquisme PSCAnònim, 20/06/2011 a les 17:49
La integracio dels inmigrants no ha estat mai una prioritat del PSC ells prefereixen mantenir-los en guetos, montant-los fires d'abril i fiestas regionales per mantenirse ells com a intermediaris amb el poder. El PSC ha estat l'encarregat de mantenir el caciquisme andalus i extremeny (del que fugien els inmigrants) a Catalunya.
+
0
-
1
SuposoAnònim, 20/06/2011 a les 17:39
que volies dir 'con el yugo y las flechas'...
+
5
-
4
PER LA INDEPENDÈNCIA CATALUNYA, PEL FUTUR DELS NOSTRES FILLS!!!PER AIXÒ ANIREM A LA MANIFESTACIÓ EL 9 DE JUNY, 20/06/2011 a les 17:31
EL 9 DE JULIOL TORNAREM A SORTIR AL CARRER PER RECLAMAR ELS DRETS NACIONALS DE CATALUNYA, L'EDUCACIÓ , LA SALUT, EL PROGRÉS DE CATALUNYA, KE NO ENS ROBIN MÉS ELS CALÉS: INDEPENDÈNCIA!!
VISCA CATALUNYA LLIURE !!*!!
http://www.facebook.com/9J2011
+
3
-
4
Empestats, no apestats.Anònim, 20/06/2011 a les 17:24
Anònim de les 13:03.
En català no és diu apestats, sinó empestats o empudegats, o això és un podrimener.
Gràcies per parlar millor el català.
+
22
-
3
La invasió que hem patitAnònim, 20/06/2011 a les 17:19
Catalunya ha rebut més de tres milions de persones en 50 anys, aproximadamente el 50% de la població. Cap país del món ha patit una invasió semblant. El sorprenent és que s'hagi pogut sobreviure amb la gran quantitat de malagraïts que han vingut i que han pretès i pretenen encara, que acceptem viure amb la seva llengua i els costums del seu poble. El poble per cert que no els va poder mantenir abans d'emigrar
+
5
-
20
Vaya vaya...Indignat amb el feixisme, 20/06/2011 a les 17:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Huy huy huy... hacia tiempo que no leia proclamas tan fascistoides como la entrega e este Sr.!!! Vamos a ver, ¿Por el hecho de votar a unos determinados partidos, ya eres un totalitario españolista? O, por ello resulta que no tienes cultura política? Tal vez convenga recordar a este Sr. el origen de Convergencia, y de como triunfó y se implantió tan radicalmente en el territorio... Pues lo que hizo fue fichar a todo el aparato de mando municipal que habia en el tardofranquismo. O de tambien podria recordar que gracias a esos "obreros" paletos y sin cultura segun él, disfruta de la democracia actual, porque si llega a tener que ser por los nacionalistas...
+
0
-
6
racisme a escala?Anònim, 20/06/2011 a les 16:59
Vergonya
+
9
-
2
De nacionalistes ho som totsAnònim, 20/06/2011 a les 16:51
Trobo que té força raó, senyor Cot. Però em fa l'efecte que a Barcelona la cosa ha estat diferent. Molts vots del PSC han anat a parar a CiU, cansats de la imatge d'una ciutat cosmopolita, "progre" amb el mal sentit de la paraula, preocupada en excés per la modernor, narcisista, desarrelada de l'entorn català, lliurada al turisme i als forasters i que no exerceix de capital de Catalunya.
Per a Fomentando, cal acabar d'una vegada per totes amb això del nacionalisme a seques. Hi ha un nacionalisme català i un nacionalisme espanyol/pancastellà, per exemple.
+
8
-
20
fomentando el odio visceralAnònim, 20/06/2011 a les 15:33
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Era cuestión de tiempo que pasarais del tema de la culturita a centraros en las categorías étnicas. No se puede ser un verdadero nacionalista, 100% efectivo, sin despreciar la sangre de tus enemigos: verlos como iguales te impide atentar adecuadamente contra ellos.
Por que sí; referirse al desarrollo social para definir clases es racista. En la Academia británica de las ciencias, pipa en mano, llegaron a la conclusión de que los negros eran una raza inferior; pues era clara su falta de evolución; dado que es el desarrollo cultural lo que agudiza la mente, con el paso de las generaciones. Y aquellos seguían con sus arcos y sus flechas, y sus primitivas costumbres... luego seres inferiores; por debajo en la escala evolutiva. La lógica evolucionista sin añadidos "políticamente correctos".
+
17
-
5
Prou de callarMontserrat , 20/06/2011 a les 15:26
Bon article. La veritat cou.
Pel bé de Catalunya s'hauria de parlar ben clar.
Mentre l'independentisme era residual...aquí no pasava res i que "bonita es Badalona", però quan ja està al centre del debat...ja es comença a moure.
Bé...ens caldrà saber..quina quantitat d'electors són anticatalans.
+
15
-
1
Siguem equanims,Anònim, 20/06/2011 a les 15:08
i reconeguem que tambe hi ha molts catalanoparlants que han votat PxC. Mes que jutjar-ho no hauriem d'amagar-ho i hauriem d'intentar analitzar-ho objectivament...
+
16
-
2
gràcies salvadordavid_co, 20/06/2011 a les 14:34
veritats com temples és el que dius salvador, gràcies per les teves opinions i per no ser políticament correcte, crec que el títol de l'article hauria de ser: Del pueblo a pxc i al pp, passant pel psoe-c
+
10
-
19
clasismeAnònim, 20/06/2011 a les 13:27
Molts catalans també som inmigrants, la meva família és de Lleida i van venir a Gavà, on vam arrelar. D'on va emigrar vostè, sr. Cot o ja va nèixer a la Bonanova?
+
8
-
21
RacistesAnònim, 20/06/2011 a les 13:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si aquésta és la nació que voleu construïr anem apanyats. Només us falta proposar aixecar un mur de 3 metres d'alçada que envolti tot el baix llobregat, així separareu els apestats espanyols dels bons catalans.
+
17
-
4
felicitats per l'article sr. CotAnònim, 20/06/2011 a les 12:13
la situació millor no es pot explicar
+
14
-
3
Aménondiatu, 20/06/2011 a les 11:19
Sr. Cot, amén i gràcies
+
12
-
5
Ves a parar!Marta Darder Roca (Figueres), 20/06/2011 a les 10:00
CiU nacionalista?
O pepé, o pepé, pactar amb el PP és el millor que hi hà!
O pepé, o pepé, pactar amb el PP és el millor que hi hà!
+
26
-
4
Cinturó Roig o Cinturó Espanyol?Pere Arenys, 20/06/2011 a les 09:51
Sí, és el que té el cinturó ESPANYOL, mal anomenat cinturó ROIG. Els seus habitants són majoritàriament espanyols i en funció d'això fan que el seu vot oscil·li entre el PP i el PSOE, mai entre els partits catalans (IC, CiU, ERC, CUP; etc)
+
32
-
6
OdiAliBay, 20/06/2011 a les 09:33
Els immigrants inadaptats de fa 40 anys han passat de l'odi al català, culpable únic segons ells (socialistes, sindicats i associacions de veïns) de la seva escassa progressió social i laboral, a l'odi a l'estranger, culpable juntament amb els catalans de la seva escassa progressió social i laboral.
Si no, fixeu-vos que el que més odien és un exoimmigrant que s'integri (que sigui català) abans i millor que els endoimmigrants. V.g. el Matthew Three, la Patrícia Gabancho e tutti quanti.
+
13
-
34
i van..Anònim, 20/06/2011 a les 07:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Dilluns, primera hora, Cot donant canya als incults i intolerants "espanyols" culpant de les desgràcies dels moràlments superiors catalans aris.
Un dia més, i van...
+
16
-
5
No és estranyAnònim, 20/06/2011 a les 07:35
Amb la mentalitat espanayola només hi ha dos partits, màxim tres, Pp, Psoe i Comunistes. I punt. És el que hi ha a la resta d'Espanya, tret del País Basc.
+
11
-
3
RewindedFestus, 20/06/2011 a les 06:54
Diuen que els feixismes van florir amb la crisi del 29, grans segments de la societat que eren "petit-burgeses" van ser empeses cap avall, i van caure en les provocacions d'uns demagogs tot sovint ex-socialistes i ex-comunistes, la recerca de l'enemic "interior" per motius ètnics va conquistar les masses desposseïdes...
El gran escarment quin va ser? La Guerra i la implantació a mitja Europa i mig món d'uns règims terrorífics. Però també, a l'altre mitja Europa i en altres països d'uns estats protectors que convencessin aquelles masses que no vivien en el terror, la llei del més fort, i s'oblidessin dels comunismes (Itàlia, França, Espanya, Portugal...). Aquells règims no feien la felicitat de ningú, però eren una alternativa al capitalisme: en qualsevol cas, expropiaven els capitalistes.
I els capitalistes tenien por que els comunistes dels seus països portessin a terme aquesta col.lectivització. Jo em penso que això va pesar en el "Welfare State", a Anglaterra des de 1946.
Sembla que la història, més o menys, es pot anar repetint. Estem ben arreglats.
+
10
-
32
On comença el catalanisme acaba la lógica. Anònim, 20/06/2011 a les 04:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ara la cultura política depén del grau de catalanisme: si et desvies del camí traçat per la tan vulgar ideologia del nacionalisme, vas perdent cultura política i 'seny'. Però si es nacionalisme espanyol, llavors es tot el contrari(superioritat étnica catalana).
I diu que la cultura local es la inclusiva... Que traduït per gent normal, vol dir que els nadius son els menys disposats a abandonar la seva cultura, amb raó o sense, per tal de conviure. Volguent-nos vendre la moto de que com més s'exigeixi l'abandó de la cultura dels nouvinguts; més generosos serem.
Si prohibin parlar en Castellà, serem molt generosos; doncs clarament estarem apostar per la germanor. HA HA.
Quan els espanyols o som a qualsevol indret de la Nostra Nació. Y quan existeix una cultura compartida per tots; y sobre la que técnicament es més fácil crear "inclusivitats".
+
10
-
13
CotAnònim, 20/06/2011 a les 01:40
Extrema esquerra? Pues yo tenia el Cot per un independentista de centredreta, vaja...
+
54
-
16
Encàrrec a naciodigital.catpepet grill, 20/06/2011 a les 01:09
Caldria saber, en les poblacions, on anglada ha tret molts vots, la quantitat d'immigrants de fora de la UE i immigrants xarnegos que hi ha.
En xifres absolutes i en percentatge...
Estic convençut que hi ha una relació directa.
No teniu cap becari? ja teniu el reportage.
+
41
-
11
Simplement perquè són Espanyols !Oriol (CH), 20/06/2011 a les 00:48
Sembla que fa por dir la veritat, explicar quina és la realitat.
Els Espanyols tenen els següents partits a qui votar:
PSOE
PP
PXC
ICV
I punt.
+
19
-
42
ExtremsAnònim, 20/06/2011 a les 00:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Típic comentari d'un independentista d'extrema esquerra.