Màster de Gestió de Continguts Digitals

Preinscripció i admissió al màster de Gestió de Continguts Digitals per al curs 2011-2012

Atenció: s'obre en una nova finestra. ImprimeixCorreu electrònic

 

Fins al 8 de juliol restarà obert el 2n període de preinscripció al màster de Gestió de Continguts Digitals.

En la següent taula disposeu de tota la informació referent als períodes de preincripció, estudis previs necessaris, documents que cal presentar i procediment de selecció de candidats:

 

Períodes de preinscripció:
  • 1r període de preinscripció: del 14 de febrer al 21 d'abril (veure llista d'admesos)
  • 2n període de preinscripció: del 2 de maig al 8 de juliol al formulari en línia
  • 3r període de preinscripció per cobrir les vacants disponibles: del 5 al 9 de setembre
Estudis previs necessaris:
 

L'accés al màster és obert a les persones que posseeixin alguna de les titulacions següents: títol de grau; títol de llicenciat o un d' equivalent; diplomatura de Biblioteconomia i Documentació; enginyeria tècnica de Telecomunicacions; enginyeria tècnica d'Informàtica de Gestió; o enginyeria tècnica d'Informàtica de Sistemes.

En cas que el nombre de candidats superi el nombre de places disponibles, tindran preferència els que disposin d'algun dels títols de grau vinculats a les àrees d'Informació i Documentació, Informàtica, Telecomunicacions o Comunicació Audiovisual que s'estableixin a partir del desenvolupament del reial decret 1393/2007, o que disposin d'algun dels títols vigents següents: llicenciatura de Documentació, diplomatura de Biblioteconomia i Documentació, llicenciatura de Comunicació Audiovisual, enginyeria de Telecomunicació o enginyeria d'Informàtica. Així mateix, tindran preferència en l'accés al màster els candidats que tinguin coneixements i habilitats en gestió de continguts digitals acreditats mitjançant la pràctica professional i la formació no universitària.

Documents necessaris:

Per formalitzar la preinscripció caldrà presentar a la Secretaria en funció de la procedència:

- Títol oficial espanyol de només primer cicle, de primer i segon cicle i de només segon cicle
(diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, llicenciat, enginyer i arquitecte)

  • Original i fotocòpia del títol, o del certificat substitutori i del certificat acadèmic on hi constin tots els crèdits superats. En el cas de titulats UB serà suficient un expedient acadèmic
- Títol estranger homologat al corresponent títol espanyol de nivell de diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, llicenciat, enginyer i arquitecte
  • Original i fotocòpia de la credencial d'homologació emesa pel Ministeri d'Educació i Ciència i del certificat acadèmic on hi constin tots els crèdits superats.
- Títol estranger no homologat al corresponent títol espanyol de nivell de diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, llicenciat, enginyer i arquitecte
  • Còpia autentificada del títol de llicenciat o l'equivalent (traduït i legalitzat per la via diplomàtica).

Un cop admès:

  • Sol·licitud d'autorització d'accés degudament emplenada i pagament de la taxa per Estudi d’equivalència de títol d'estudis estrangers no homologats, per a l’accés als estudis de màster.

Així mateix cal que presentis, o enviïs per correu electrònic a l'adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la el teu currículum vitae.questa adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Selecció de candidats:

En el procés de selecció de l'alumnat, es pot ser convocat a una entrevista personal amb el coordinador del màster. La relació d'alumnes acceptats al 1r període de preinscripció es farà pública a finals d'abril i la del 2n període a mitjans juliol.

Per tal de tenir la plaça en el màster, els alumnes acceptats hauran de realitzar un pagament a compte de la matrícula de 150 euros.

 
Per a més informació:
  • Envieu un missatge a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la o truqueu als telèfons 934 035 770/1. Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la
  • També podeu sol·licitar una entrevista personal amb els coordinadors del màster, enviant un missatge a Miquel Térmens ( Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la ) o trucant als telèfons 934 035 770/1. Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

Quins serveis oferim?

A més dels serveis generals de la Universitat, els alumnes de la Facultat tenen a la seva disposició els serveis específics següents:

Biblioteca: la biblioteca de la Facultat té un fons especialitzat de més de 22.000 volums i 440 revistes vives. La Biblioteca de la Universitat de Barcelona ofereix els seus serveis i fons a distància (http://www.bib.ub.edu).

Aules informàtiques: disposen de 95 PC connectats a Internet i amb programes informàtics d'aplicacions bibliotecàries, documentals, d'arxius, d'edició electrònica i d'ofimàtica. El servei és obert tretze hores diàries de dilluns a divendres.

Servei d'Informació d'Ofertes de Feina (SIOF): té l'objectiu de difondre gratuïtament entre els diplomats i llicenciats de la Facultat que ho sol·licitin les ofertes de feina i beques que arriben a la Facultat. Les ofertes es distribueixen setmanalment per mitjà del correu electrònic.

Suport a l'estudi i oportunitats de formació

Beques: els alumnes del màster poden gaudir de les beques i préstecs per a la matrícula que ofereixen els organismes oficials de l'Estat i la Generalitat de Catalunya, i algunes entitats privades. A més, hi ha acords amb altres universitats europees que permeten participar en el programa d'intercanvi Erasmus. Els estudiants de nacionalitat no espanyola poden gaudir de beques que ofereixen l'Estat (beques MAE-AECI), la Unió Europea (Programa Alban) i altres organismes com la Fundación Carolina.

Convenis de cooperació educativa: els alumnes de la Facultat disposen de moltes oportunitats per portar a terme pràctiques remunerades en empreses i institucions, i per vincular el treball de fi d'estudis a un projecte real desenvolupat en aquestes empreses i institucions. Sovint aquesta és una via d'inserció laboral per a un nombre significatiu d'estudiants una vegada graduats.


© Universitat de Barcelona Edició: Facultat de Biblioteconomia i Documentació