Laporta s'acomiada del club amb un deute de 326 milions d'euros
Pepsi ofereix 22 milions d'euros per temporada per la samarreta del Barça
Pepsi ha presentat una important oferta per publicitar-se a les samarretes del Barça. Segons Catalunya Informació, la marca del refresc de cola ofereix 22 milions d'euros per temporada per substituir a Unicef. Per altra banda, el club ha anunciat 11 milions d'euros de guanys.
Sandro Rosell, que estrena mandat aquest dijous al capdavant del Barça, haurà de valorar l'oferta de Pepsi, que ofereix un gran rendiment econòmic per esponsorizar la samarreta del club.
L'oferta és una de les més importants que ha rebut un equip esportiu i oferiria una important font d'ingressos.
Comptes del club
D'altra banda, el tresorer del FC Barcelona, Xavier Sala i Martín, s'ha acomiadat del club anunciant que el club tanca la temporada 2009-2010 amb un superàvit d'11 milions d'euros.
Aquest superàvit arriba després d'aconseguir uns ingressos, que suposen un rècord històric, de 445 milions d'euros, que Sala i Martín ha qualificat com "l'ingrés més gran de qualsevol club del món en qualsevol esport, incloent els de Estats Units". Aquests ingressos suposen un 16% més que la passada temporada i un 10% més del que s'havia pressupostat.
El deute net del club a 30 de juny de 2010 és de 326 milions d'euros, 124 més que fa un any. Sala i Martín ha explicat aquest important augment perquè s'han hagut de pagar a Hisenda 65 milions d'euros per impostos endarrerits d'anteriors juntes i per 60 milions dels fitxatges d'Ibrahimovic, Chygrynskiy i David Villa que encara no s'han pagat.