Quico Sallés | Actualitzat el 13/07/2011 a les 00:11h

Ximpleries independentistes

Aquests darrers dies s'ha pogut escoltar una nova demostració de la incansable i congènita incapacitat política dels catalans. Un grapat d'intel·lectuals i representants polítics han signat una mena de manifest - si ens donessin un euro per cada manifest que se signa a Catalunya no hi hauria dèficit fiscal- en què es defensa l'abstenció dels virtuals votants independentistes a les imminents eleccions espanyoles.

Es miri per on es miri, pura collonada. Una ximpleria més del conreu independentista més avesat a la paranoia i la palla mental que a la batalla política. Pagarem car el poc seminarisme i la poca olor de caserna que fa la casa indepe. La norma de la intel·ligència estratègica clama no desaprofitar mai els flancs oberts per l'enemic. De fet, seria com deixar els teus diners enmig del carrer sense tenir, com a mínim, dret a la queixa.

Una estratègia que es podria albirar en aquesta petició de no-intervenció, en cas de ser malpensats, seria beneficiar el candidat de CiU al congrés espanyol. Davant la dicotomia Chacón - Duran, i sense cap opció seriosa independentista, potser el votant amb més sensibilitat nacional es converteix en catòlic, en una conversió pròpia de Sant Pau, i decideix fer confiança al Darth Vader de la política catalana.

Ara bé, una altra cosa és com ha d'anar i què ha de fer a Madrid  un suposat front independentista. No ha d'anar a discutir mocions ni aprovar pressupostos; ans al contrari ha d'anar a sabotejar i boicotejar l'Estat, fer la guitza, la punyeta i tocar els collons. I oblidar la sobrera menció "d'independentisme democràtic català", són espanyols, no cal perdre el temps. Només falta un valent de debò que vulgui fer com el capità John Miller; sí, sí, el cap de l'escamot de Salveu el soldat Ryan. 

Navega per les etiquetes

espanyoles 2011

COMENTARIS

+1
-0
Els altres compten.
Anònim, 13/07/2011 a les 23:49
Els catalans solen ignorar els altres independentistes.
Sabeu que a Castella hi ha independentistes?
Una manera de obtenir la independencia ès incordiar,
ajudar an els altres independentistes i escampar
la intorelancia dels unionistes "espanyols".
Hi ha independentistes castellans que no volen esser
"espanyols".
+1
-2
Quins polítics tenim
Anònim Barcelona, 13/07/2011 a les 22:02
Quins polítics tenim per que vagin a fer una oposició a l'Estat Espanyol al Congrés de Diputats? Farien falta uns quants Tenes i Tardàs...Res de Ridaos...Si no tens
aquests polítics disposats, millor és llavors no presentar-se o presentar-se deixant l'escó sense ocupar.
+2
-4
Cot desgraciat
XavierBR, 13/07/2011 a les 21:37
"Es miri per on es miri, pura collonada. Una ximpleria més del conreu independentista més avesat a la paranoia i la palla mental que a la batalla política. Pagarem car el poc seminarisme i la poca olor de caserna que fa la casa indepe". Com pots parlar així de comparatiotes independentistas desgraciat fill de puta. Els catalans estem deixats de la ma de deu, totes les propostes son respectables collons.





+2
-9
NO A LA CENSURA
Anònim, 13/07/2011 a les 19:38
Si les "ximpleries" fóssin "exportables" Catalunya estaria al nivel de Luxemburg, ja què la nostra producció és força alta.
Només cal llegir aquest diari cada dia: Quant no és el Lopes-Pena és en Puig i l'Air Berlin, quan no doncs la Gabancho i quan no la Ferrusola. Estem sobrats de ximpleries a Catalunya.
Diuen que les relacciones Catalunya-Espanya no van bé, seria de ximples no reconèixer que desde CAtalunya ens esforcem força per què això sigui així.
+8
-6
D'acord amb l'articulista, amb matisos
Anònim, 13/07/2011 a les 18:33
Estic d'acord amb aquest article.

Però amb la condició que el partit o partits catalans que es presentin a les esmentades eleccions sigui independentista de debò.

En aquest sentit, jo voldria que es presentés un Reagrupament, una Solidaritat o fins i tot una CUP que, com bé diu l'articulista, anés a presentar batalla tothora, allà al Parlament d'ells, dels espanyols.

És a dir, no m'interessa un regionalisme o peix-al-covisme disfressat d'independentisme o sobiranisme, com els d'Esquerra (ex-ERC) o CiU.

Vull que independentistes de debò vagin allà a plantar cara, i a contribuir a que l'esquerda entre Catalunya i Espanya es faci més gran.
+7
-4
SI
Anònim, 13/07/2011 a les 17:47
Quico Sallés demana que SI vagi a Madrid a fer mal. Hehehe
+10
-4
No seria fer-li confiança...
Toni Arregui, 13/07/2011 a les 17:09
Que de'n Duran me'n refio menys que de'n ZP. Es tractaria de d'intentar 1. evitar la majoria absoluta del PP, i 2. obrir els ulls als catalans encegats per CyU, doncs aleshores ja no tindrien cap mena d'excusa.
+14
-3
M'agrada l'article...
olodelbages, 13/07/2011 a les 16:36
M'agrada l'article... tens tota la raó del món, quan sento a parlar de manifestos ja em poso nerviós, perquè al final, si que tot és fer bullir l'olla d'una manera o una altre, que ja està be, però es que estic cansat i una mica desesperat... quan fotrem alguna cosa de profit que ens acosti a la sobirania nacional?? quan veure'm clar que cal deixar enrera el llast espanyol d'una vegada per no degradar-nos més com a país?? diria que no estem tan lluny, quan els xarneguets inadaptats de l'àrea metropolitana vegin que els calers que ens foten també son seus, llavors començaré a tenir alguna esperança... però collons, si que els costa de veure això...

Salut i Independència!!!
+12
-7
ES UNA BONA OPCIÓ
Anònim, 13/07/2011 a les 14:55


Alguns comentaris de sota semblen fets per gent de CIU o de ERC. Jo personalment no voto mai a les espanyoles, perque veig que els "nostres" diputats (TOTS) col.laboren al desprestigi i la humullació de Catalunya. Cap ha tingut cullons de parlar català, tret d'alguna tonteria, si tinguesin dicnitat no abandonarien mai la llengua del poble que diuen representar, per molt reglaments que hi hagi. Si haguessin estat tossuts a mantenir el català, encara que els fessin callar, avui ja es parlaria la nostra llengua al Congreso.
En resum, per a que vagin quatre covarts a tirar de veta, per compte nostre jo no voto.

un altra cosa faria si hi hagués una candidatura unitaria independentista. Pero sinó tan hem fa Duran, la Camacho o la ministra de defensa: tots son iguals.
+7
-1
Que fa Duran amb el Herald Tribune si no sap anglès ?
(HOTEL PALACE MADRID *****) Duran living la vida loca, 13/07/2011 a les 14:43
+6
-11
Falten
Anònim, 13/07/2011 a les 14:09
Per signar el manifest deuen faltar Maria Lapiedra i Jimmy Jump, ja cauran...
+7
-18
anormalitat
Anònim, 13/07/2011 a les 13:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-18
anormalitat
Anònim, 13/07/2011 a les 13:40
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-6
Gracioset
Anònim, 13/07/2011 a les 13:39
Ui, sí, que gracioset! Un grup d'independentistes signen un paper per al debat, exposen arguments i raonen i ja tenim el xitxarel·lo de torn, bufat d'autocomplaença, que intenta desqualificar amb el penós hi-hi-ha-ha que s'ha instal·lat a la premsa catalana.
Amb quina intenció?
+8
-15
Falten
Anònim, 13/07/2011 a les 13:12
Per signar el manifest deuen faltar Maria Lapiedra i Jimmy Jump, ja cauran...
+17
-4
Intel•ligents
Anònim, 13/07/2011 a les 12:55
Clar, es que si aquests són els independentistes, com voleu que siguem independents???
+8
-0
QUÈ ESPERA LO PARLAMENT DE BARCELONA?
Anònim, 13/07/2011 a les 12:12
AI , ES CERT, ARA FARAN "VACANÇAS"...
+11
-5
Bon títol
Anònim, 13/07/2011 a les 11:37
És un bon títol. Resumeix perfectament el contingut de l'article.
+18
-11
No té sentit
Anònim, 13/07/2011 a les 11:22
Que estan amb el PP aquests indepe's????? Els hi facilitem que treguin més diputats per Catalunya? sembla que si... o ens queixem dels 25 diputats del PSC que no fan res per Catalunya, doncs com a premi encara els ajudarem a treuren més aquesta legislatura.
+16
-1
Posem-nos flamencs
Josep Brâut, 13/07/2011 a les 10:04
Mireu Bèlgica: el triomf independentista a les eleccions federals està portant l'estat belga a l'evaporació promoguda pel N-VA.
El governs de Flandes, Walònia i Brussel·les funcionen i van a la seua, igual que els ajuntaments. És el govern federal, que ha batut tots els rècords del Món: 294 dies sense govern.
Més info:
http://descans.blogspot.com/2011/07/del-10-al-9.html
+18
-8
John Carter
Jordi B, 13/07/2011 a les 09:51
Es un acte de sectarisme paranoic que qui sap que no traurà cap diputat faci una proposta així. Jo no soc partidari de presentar-nos a les "espanyoles", però si es presentes algú amb l'únic fi de DENUNCIAR a cada intervenció, les injustícies lingüístiques i econòmiques, el votaria.
I per a una feina així nomes confio en un home : Joan Carretero.
Candidatura única independentista. Peró per a tocar els pebrots, no per a participar del sistema.
+15
-4
Independencia
Rural, 13/07/2011 a les 09:34
Al Sindicat Vertical al varem fer caura,participant amb unas eleccions com sempre preperades per els franquistes,hi els traballadors venguts ha les empreses.
Si hara pregonem l'abstencio donarem pas als colabarecionistes de sempre hi nomes tindrem el dret ha la patadeta.
Qui no coneig el CABALL DE TROIA.
+4
-26
155
Anònim, 13/07/2011 a les 08:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-29
un negoci nou
Anònim, 13/07/2011 a les 08:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-29
què en són de graciosos
Anònim, 13/07/2011 a les 08:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+30
-5
Exacte
@LarssonRaco, 13/07/2011 a les 08:04
Tota la racó, Quico. Ja li ho vaig dir fa poc en una piulada a en Salvador Cot: A Espanya només s'hi ha d'anar a generar INestabilitat i a dedicar la pasta de cada escó a l'alliberament nacional.
+7
-28
Para el aullador 13/07/2011 a les 01:13
Anònim, 13/07/2011 a les 03:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-34
¿Colapsar Madrid?
Anònim, 13/07/2011 a les 02:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+43
-3
A Madrid Bildu català; o a casa em torno a quedar...
Analista, 13/07/2011 a les 01:52
S'ha d'entendre que els signants es troben en un cul-de-sac perquè no se'n surten amb la unitat independentista i creuen que predicant per l'abstenció això farà forat. Jo fa anys que m'abstinc de les espanyoles, però si es fa un Bildu independentista amb els valents a capa i espasa disposats a tensionar i col·lapsar Madrid; això és un èxit assegurat. JO LLAVORS SÍ QUE VOTO!
+29
-4
RES DE PRUDENCIA, BATALLA !!
S'HA D'ATACAR AMB CONTUNDENCIA, 13/07/2011 a les 01:13
EL QUE JO DIC, PURA CONTUNDENCIA. ELS CATALANS ENS ARRUGUEM QUAN MES ES NECESSITA UNA BONA OSTIA POLITICA CONTRA ESPANYA I POTSER LA DEFINITIVA. ENS ESTAFEM NOSALTRES MATEIXOS I DESPRES FOTEM LES CULPES A MADRIT. EL QUE S'HA DE FER ES NO JA PLANTAR CARA SINO -ATACAR-, ES L'UNICA DEFENSA QUE TENIM I LA PASTA ES QUEDA AQUI.
+42
-5
Un valent de debò?
Agustí Esparducer Segura, 13/07/2011 a les 01:03
Tot i que sembla que al menys un sector de Solidaritat és partidari de la abstenció, crec que l'Alfons López Tena és l'home, com a portaveu més que com a capità.

Les seues intervencions defensant la independència de Catalunya segur que sortirien a la premsa internacional (els corresponsals son a Madrid).

Xalaríem veient les reaccions d'en Duran i Lleida. Tenen molt a dir-se.

I lo de tocar els collons, assegurat i, a demés, "con fundamento".

+14
-5
respecte, please
Laia Estany, 13/07/2011 a les 01:00
Un únic paràgraf per defensar la teva opinió respecte a l'estratègia que ha de seguir l'independentisme. Estratègia amb la que amb matisos hi estic d'acord. Tres paràgrafs per vexar a qui no creu en l'estratègia que tu defenses. En resum, un article molt constructiu tot plegat.
+15
-6
respecte, please
Laia Estany, 13/07/2011 a les 00:57
Un únic paràgraf per defensar la teva opinió respecte a l'estratègia que ha de seguir l'independentisme. Estratègia amb la que amb matisos hi estic d'acord. Tres paràgrafs per vexar a qui no creu en l'estratègia que tu defenses. En resum, un article molt constructiu tot plegat.
+10
-44
:)
Anònim, 13/07/2011 a les 00:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+29
-5
mmm...
Anònim, 13/07/2011 a les 00:32
Cruel però més encertat del que voldríem.
+52
-6
jao
Anònim, 13/07/2011 a les 00:31
Jo hi enviaria al Lopes-Tena, a poder ser amb una vintena de diputats al darrera. El caos provocat podria acabar o en la nostra idependencia o en la disssolucio de les corts.
+14
-12
Eres cruel, Quico...
Anònim, 13/07/2011 a les 00:29

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: