L'Aeroport segueix millorant els seus serveis
Els passatgers d'El Prat donen un notable a la qualitat de l'aeroport
03/08/2011
11:59
EP.- Els passatgers d'El Prat han puntuat amb un notable alt, un 3,89 sobre cinc, la qualitat de l'Aeroport de Barcelona, una xifra similar a la de la primavera anterior (3,88), segons s'extreu de les prop d'1.150 Enquestes de Nivells de Qualitat Percebuda per Passatgers realitzades durant una setmana mostra de maig.
Segons ha informat l'Aeroport de Barcelona en un comunicat, la percepció del servei de connexió entre vols dels passatgers que realitzen escala a El Prat també ha millorat, ja que els usuaris han puntuat aquest servei amb un quatre sobre cinc, enfront del 3,93 de la primavera de 2010.
Altres serveis que han millorat la seva valoració són el de facturació, amb un 3,98 respecte al 3,93 de l'any passat, i la recollida d'equipatge, amb un 3,99 enfront del 3,75 de la primavera anterior.