Divendres, 12 de agost de 2011 | 15:34
Vostè es troba a: Inici > RSC >

Els passatgers d'El Prat donen un notable a la qualitat de l'aeroport

Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
L'Aeroport segueix millorant els seus serveis
Els passatgers d'El Prat donen un notable a la qualitat de l'aeroport
03/08/2011 11:59
Turistes en l'aeroport del Prat
EP.- Els passatgers d'El Prat han puntuat amb un notable alt, un 3,89 sobre cinc, la qualitat de l'Aeroport de Barcelona, una xifra similar a la de la primavera anterior (3,88), segons s'extreu de les prop d'1.150 Enquestes de Nivells de Qualitat Percebuda per Passatgers realitzades durant una setmana mostra de maig.
Segons ha informat l'Aeroport de Barcelona en un comunicat, la percepció del servei de connexió entre vols dels passatgers que realitzen escala a El Prat també ha millorat, ja que els usuaris han puntuat aquest servei amb un quatre sobre cinc, enfront del 3,93 de la primavera de 2010.

Altres serveis que han millorat la seva valoració són el de facturació, amb un 3,98 respecte al 3,93 de l'any passat, i la recollida d'equipatge, amb un 3,99 enfront del 3,75 de la primavera anterior.
Envia'ns el teu comentari
*
*
Has de copiar en el camp de text els 6 caracters, del 0 al 9 i de la A a la F

* Camps obligatoris
CatalunyaPress - Ronda Universitat 12, 7ª Planta -08007 Barcelona - Tlf (34) 93 301 05 12 - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1