COMENTARIS
+
22
-
26
ole!!!!JPK, 09/08/2011 a les 19:22
En absolut sóc simpatitzant de SI però em tinc de treure el barret davant aquesta decisió, almenys alguns polítics que escolten el poble o almenys intenten fer alguna cosa per solucionar el problema. Felicitats!!
+
20
-
24
siAnònim, 09/08/2011 a les 19:25
totalment d'acord amb aquesta proposta.. mentres hi hgin obres a l'eixu,prohibida la circulacio de camions.. alguna cosa s'ha de fer,ja n'hi ha PROU!!!
+
18
-
25
Per fi!!!Anònim, 09/08/2011 a les 19:44
Algú amb seny!!!
Fa temps que no agafo l'eix, però amb els recents accidents crec que donaré volta i passaré per Olot.
+
17
-
25
oleAnònim, 10/08/2011 a les 06:44
si senyor ja era hora, ara em de veure si els q manan tindran el q han de tenir per fer-ho
+
8
-
24
Molt boAnònim, 10/08/2011 a les 09:07
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Molt bona proposta, prescindint de qui hi dongui suport, la veritat és molt bona proposta.
Un cop estiguin acabades les obres 1 euro per camió que hi passi perquè quan hi hagi el doble carril cap pagarà l'autopista després serà un no parar de camions. Almenys que els camions espanyols i europeus paguin les carreteres o només les paguem els catalans?
+
29
-
14
millorNANI, 10/08/2011 a les 09:21
Posats a prohibir, perquè no prohibim el pas a tothom
+
7
-
27
osonencAnònim, 10/08/2011 a les 09:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Fantastica la idea de proposar suspendre el pas de camions per l'Eix. Els camions ja tornaran quan s'acabin les obres però si és continua com ara, és un autentic suicidi passar per la C-25. ¡¡¡Desperteu-vos ja inoperants polítics i pensseu amb el cap i no amb els peus!!!
+
14
-
24
Vinga ja!Emma, 10/08/2011 a les 12:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ja és hora que algú es posi a la pell dels que circulem per aquesta maleïda carretera fent propostes assenyades.
Molt bona la idea de fer pagar els camions, us heu fixat amb la majoria que hi circulen? Estrangers i Ejpaña la majoria, doncs QUE PAGUIN!! Que els catalans ja n'hi hem posat massa: inseguretat i calers, molts calers!!!
+
28
-
15
QUINA PENAAnònim, 10/08/2011 a les 13:12
Em costa entendre aquest tipus de persones, un camioner és tan català com un advocat, s'ha de fer amb civisme però tothom a de poder circular no? i els camions sòn els que porten les mercaderies per Catalunya, sembla que la gent que mès o menys tè la sort de poder treballar ara li posem pals a les rodes perquè no pugui, o per anar Girona i tardi 2 hores mès!!! És realment vergonyòs!!!!!
+
10
-
24
camions forafigo, 10/08/2011 a les 14:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Tardi dues hores mes? Que passin per l'autopista home si volen anar a Girona, tardaran la meitat que per l'Eix. Estic fart d'haver d'anar darrere de un camió que circula a 50 en trams de pujada, i en els de baixada frena i circula a 70, només porten que maldecaps, retards i nervis.
Ja va sent hora de que es prohibeixi la seva circulació, per un Eix més ràpid, eficient i segur, on els que hem d'anar casi diariament a Girona amb el nostre vehicle no ens haguem d'empassar la garreperia dels camioners que per no volguer pagar peatges es dediquen a fastiguejar amb la seva lentitud (a vegades injustificable per les caracteristiques de la via), col·lapsan un Eix en obres, amb un sol carril per sentit, gairebé sense trams on es pugui avançar, i al llarg de desenes de quilòmetres, ja n'hi ha prou.
+
24
-
9
jo el tallaria a tothomAnònim, 10/08/2011 a les 14:56
Si les obres poguesin anar mes depresa jo el tallaria a tothom avans no hi era i anabem a tot arreu i soc del Ripolles
+
7
-
25
S'haurà de controlar!Anònim, 10/08/2011 a les 16:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Prohibir la circulació de camions de pas per la C-25 és una molt bona idea, però s'hi haurà d'estar molt a sobre per fer-ho complir.
Passo sovint per l'eix Vic-Olot i ja començo a veure alguns camions sense el distintiu que els hi permet el pas i, si ningú ho veu...
+
13
-
20
CamionsAnònim, 10/08/2011 a les 16:41
Molt bona pensada això de prohibir els camions, això si, una cosa és el transport entre comarques, aqests sí; i un altra són els de transport internacional que simplement s'estalvien peatges, aquests han de passar per les autopistes, que per alguna cosa hi són.
Quan l'eix estigui acabat s'hauria de continuar fent això perquè com s'ha dit encara pot ser pitjor.
Això si,per mi el que haurien d'haver fet és l'eix ferroviari.
+
27
-
11
tothom té culpaAnònim, 10/08/2011 a les 17:49
Jo no penso que canvii massa si no es deixen passar camions. Faig un tros d'eix cada dia amb cotxe i no m'ha adelantat mai un camió en continua i encanvi si que m'han adelantat cotxes i furgonetes, total per quedar-se davant meu perquè més enllà hi ha més cua i no poden adelantar a tothom, molt sovint porto cotxes al darrera que van treient el morro per veure si poden passar.
Senyors, com tots sabem l'eix està en obres i no es pot adelantar en els llocs marcats en zona groga!!! Mentres això no ho entenguin els conductors que sempre tenen pressa, sempre hi haurà accidents!
+
7
-
23
Genial!!Anònim, 10/08/2011 a les 20:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Em sembla una molt bona proposta!!,.. ja està de bé d'aguantar a diari, quilometres i quilometres de camions a 40 per hora,.. no es pot circular d'aquesta manera, ja entenc que no es culpa d'ells, però dificulten molt la circulació a tots els ciutadans que per la feina l'hem de fer servir cada dia,.. "chapeau", pels de Solidaritat,.. a veure si algú els escolta.. ànims!! i sort!!
+
24
-
10
Un camioner catalàAnònim, 10/08/2011 a les 20:15
Cap problema, ara ens comencen a posar les ales als camions i ja passarem per sobre.
És ridícul prohibir els camions, els que fem la C-25 3 o 4 cops al dia, què hem de fer? Passar per autopista suposaria moltes més hores de conducció ja que anem a pobles de per aquí i no estan comunicats per autopista.
No tot és culpa dels camions, a més, n'hi ha que intentem fer les coses bé i amb prudència.
+
22
-
10
cotxesmiquel, 10/08/2011 a les 21:02
jo prohibiria tots els cotxes,tots aquells que despres de dinar fan la migdiada conduin,tots els que van de vacances etc.els camions si passan per alla,estan treballan,no de vacances,la c25 es va fer per millorar les comuniquecions i tambe les mercaderies. la carretera es el lloc de treball dels camions.
+
3
-
26
CargolAnònim, 10/08/2011 a les 21:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
17:49
No te'n enteres. No es pels que van massa rapit sinó pels que van a poc a poc. O un que no es mou i fa cua. Si no tens presa ves-hi apeu.
+
8
-
25
Pel que tothom té la culpaAnònim, 11/08/2011 a les 02:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Tens raó, hi ha molts imprudents però faig una petita reflexió: Potser és que avançen(imprudentment)perquè estàn farts de seguir corrues de camións, que quan hi ha una pujada van a 50 per hora i els pocs llocs on es pot avançar s'avançen els camions uns als altres, impedint poder deixar-los enrera(fins trobar-se una nova corrua)
+
25
-
2
mmmAnònim, 11/08/2011 a les 12:20
Realment el problema a part de la mala senyalització de la carretera, és un altre...penso jo...
I es diu "Educació Vial", lo que vivim a la carretera només és un reflex fidel del què es viu dia a dia a la societat, menys respecte i més "faig el que em surt dels ous", així anem, amb accidents cada dos per tres.
I no us equivoqueu la majoria són per infraccions o ús indegut de alguna cosa, o anar begut...pocs son per distraccions o mala sort. Si la gent tingués una mica més de consciència vial la meitat d'aquestes coses no passaria.
Avere quan entra en vigor el desdoblament i es desvia el trànsit internacional...
+
22
-
5
Quina penaCatalà, 11/08/2011 a les 13:03
Doncs per a mi és una pena de proposta. Estem en una crisi galopant i ara els senyors burgesos de SI volen circular per la C-25 com per una autopista!
M'agrada aquesta visió que teniu de Catalunya, Ens estem ensorrant a la misèria per no tenir un teixit industrial i de comunicacions adequat i quan es treballa per millorar-ho ara prohibirem que arribin les mercaderies a les poques empreses que treballen. Ah! i els camions que circulen de transport internacional també donen vida a la zona i si no pregunteu-els-hi per exemple a l'àrea de servei de Gurb i a altres de tota la zona. Estem arreglats amb aquests de SI que també es reuneixen amb Bildu com que fossin la mateixa cosa... Incongruents total!!!!
+
22
-
3
I si tots els que parlen tantAnònim, 11/08/2011 a les 16:52
Qui condueix a l'eix a 60? Els tràilers? Els camions? Les furgonetes? Els cotxes? Les motos? Qui?!! Perquè jo m'incorporo cada dia a l'eix i tinc feines a fer-ho per la velocitat a la que va tothom, i no perquè vagin a poc a poc! Intento incorporar-me a 70 (10 per sobre del màxim permès amb les obres) i tot i així he de vigilar que no m'envesteixin i faig frenar a qui vingui... CADA VEGADA!! A 70!!! I ni se m'acudís fer-ho a 60 o a menys!!! Potser si tothom respectés la velocitat i es posés tranquil, sense córrer, sense apretar, sense fer maniobres perilloses, potser i només potser (que SEGUR QUE SÍ) descendiria el nombre d'accidents!!! Que és una carretera dolenta? Sí! Que amb les obres és encara pitjor? Sí! Que tothom es passa les normes pel forro i ho empitjorem encara més? SÍ!!! Menys parlar i més actuar: bàsicament respectant les velocitats i les normes!!!!!! Que tot ho acabem prohibint enlloc de sol·lucionant (Ja sabem que ens és més fàcil que ens ho facin tot que haver de moure un ditet)! I això de justificar les imprudències (va per l'Anònim de les 02:13)... a tú t'haurien de posar a la carretera amb un cotxe de cara i llavors el justifiques! Que s'ha d'estar malament del cap per justificar-ho!! A la carretera tots hi anem per desplaçar-nos, ni per córrer ni per morir-hi, únicament per arribar a algun lloc, i això es fa amb paciència i respectant les normes de seguretat començant per la distància de seguretat, continuant per la velocitat màxima i acabant pels avançaments només on està permès i quan sigui possible sense posar a ningú en perill. I si no sabem mantenir els nervis al volant potser el problema és que no hauríem d'agafar el cotxe!!!
+
3
-
6
temps, era....peret2, 11/08/2011 a les 19:20
Protestar ara.?
Alguns tècnics, quan es va començar l'eix, ja deien que en poc temps quedaría estret, perqué era una llaminadura per als camions que s'estalviaven el peatge de l'AP-7.
I el govern d'aleshores, es va fer l'orni. Aixó si, el varen inaugurar a "trams", per dir que feien infraestructures pel futur.
Endevineu qui era el conseller del tema, aleshores.?
Qui no vol pols......
Que no els voti.
+
1
-
20
Per l'anònim de les 16:52Anònim de les 02:13, 11/08/2011 a les 20:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No he volgut justificar les imprudències, llegeix el parentesis, sinó fer un petit analisis(si es pot dir analisis :P) del que està passant.
Quan l'eix estava bé trigaves 1h a arribar a Girona, amb camions o sense i per sort o per desgracia mai he tingut un cotxe potent per avançar ni la intenció.
Una altra questió que llanço a l'aire és que quanta gent està disposada(i ho fa) a anar a 60 per hora en un trajecte de 60-100 km? Si si,posem radars i mutltes exemplars... els radars semblaràn màquines de filmar enlloc de fotografiar...
Crec que la realitat és que hauríen de gastar més amb seguretat i així permetre anar una mica més ràpid(80km/h, no cal una autopista), però clar això val més diners...
+
9
-
17
Prohibició SI, però no a tots.Miquel Comerma, 11/08/2011 a les 20:17
Srs., sres. Trobo coherent la proposta de SI sempre que hi hagi una excepció. Només bloquejar els camions que van de passada, o sigui, que només creuen Catalunya per anar cap a Espanya o Europa. Els camions que tenen el seu mercat al territori català que puguin operar normalment. M'explico. Si un sr. de Calaf té que portar un material a Viladrau té que poder passar per l'eix com ha fet sempre. Amb això reduiríem en un nombre molt important el trànsit de camions.
+
21
-
2
Per l'anònim de les 02:13Anònim, 12/08/2011 a les 08:24
Per mi l'únic anàlisis és que si no sabem conduir amb responsabilitat val més que ens quedem a casa, d'altra manera se'n pot dir suicidi o assassinat però no conducció (això ho aprens millor quan hi perds algú o quan t'hi trobes, cosa que evidentment a tú no t'ha passat). Jo estic en disposició de circul·lar a l'eix a 60 i de fet, la única vegada que l'he fet a la velocitat que tocava a tot arreu, va ser l'últim dia que el vaig fer tot fins a Girona (tal i com he dit l'agafo cada dia vàries vegades, però no el faig tot cada dia) i va ser l'únic dia que hi vaig anar amb tranquil·litat. I tardar una hora... en les penúltimes obres de manteniment jo havia arribat a tardar-hi 2 hores i mitja per la circul·lació alternativa, simplement marxava abans ja que llavors sí que el feia a diari! I d'anar a 80... estaria molt bé si la carretera estés en disposició de circul·lar-hi a aquesta velocitat, però no és així. Per tant s'ha de respectar les velocitats que hi han, que després de no sé quants morts i accidents crec que ja ens hauria d'haver quedat a tots clar que hi són per alguna cosa... Tal i com he dit, no plorem ni demanem quan no estem disposats ni a fer el mínim que hauríem de fer obligatòriament per llei ens agradés o no! I tant de bo comencin ja a posar radars i mossos a manta, a veure si així no m'he de jugar la vida cada vegada que m'incorpori a l'eix i hi circul·li perquè els conductors no són capaços de respectar les normes (que es veu que si no ens toquen la butxaca no ho sabem fer; això sí llavors a plorar tots)!!
+
1
-
1
Tens raóAnònim de les 02:13, 12/08/2011 a les 17:50
Em sembla que no m'he sabut explicar...
Comparteixo les teves ideies, estic totalment a favor, he vist moooltes imprudències a l'eix i a altres carreteres, i molts d'aquests es mereixen que els retirin el carnet per vida.
Però la realitat ens diu una altra cosa,mira la sinestralitat.
Que s'ha de posar ma dura,immediatament, però també s'ha de reconèxier que amb la carretera que han posat i amb una limitació exasperant tampoc m'extranya que passi això. No dic poder anar a 120 però unes velocitats més dignes crec que molta gent perdria menys els nervis-i això vol dir augmentant la seguretat de les obres, evitar talls(fer-los de nit), restringir camións internacionals, posar una bona senyalització,limitacións de velocitat coherents segons la perillositat del moment(si s'ha d'anar a 60 és perquè realment s'hi ha d'anar)...-
I obiament més controls per caçar els imprudents.
Demà pot ser que agafi l'eix, ara fa temps que no l'agafo, ja et diré com està, i espero no sortir a les noticies :( i no pas perquè m'enxampin avançant un camió :P
+
0
-
0
el eixramon, 13/08/2011 a les 09:28
EN SEMBLA QUE SERIA MILLOR DESVIAR EL TRANSIT DELS TURISMES PER BARCONS I DEIXA EL CAMIONS PER EL EIX, I DEIXEU DE PUÑETES QUE LA CULPA DE ACCIDENTS NO SON DELS CAMIONS SINO DE NOSALTRES MATEIXOS QUE ARRIBA UN MOMENT QUE PERS LA PACIENCIA I ES QUANT PASENT ACCIDENTS.