Registrar-se
Recorda contrasenya

fòrums -> Esports i oci

Xavi: 'Em toca els ous que em demanin triar entre la selecció catalana i l'espanyola'

2214 lectures   188 respostes

 

Xavi: 'Em toca els ous que em demanin triar entre la selecció catalana i l'espanyola'

 

El jugador del Barça Xavi Hernández s'ha mostrat 'indignat' per les acusacions que ha rebut sovint de falta de compromís amb la selecció espanyola, pel fet de ser català.

 


Xavi: 'Em toca els ous que em demanin triar entre la selecció catalana i l'espanyola'
16.08.2011 - 12:08 - Esports

Xavi Hernández ha manifestat en una entrevista a El Mundo el seu malestar pel tracte que reben tant ell com Carles Puyol a l'estat espanyol. Xavi es declara "indignat amb el tema polític". El de Terrassa es pregunta per què a ell o a Puyol els demanen sovint que triïn entre la selecció espanyola i la catalana, i en canvi no ho fan "amb Pedrosa o Gasol".

Xavi diu que "em toca els ous" que havent-hi tants esportistes catalans que competeixen amb la selecció espanyola, hagi de ser precisament a ell a qui li fan aquestes preguntes, i es queixa de les acusacions de manca de compromís, "quan he anat a un Mundial amb un trencament de cavall". Cal recordar que l'any 2007, Xavi va ser acusat de tapar la bandera espanyola de les mitgetes que llueix amb la selecció espanyola, quan simplement les col·locava en funció d'una rutina personal que segueix des que va començar a jugar a futbol.

 

http://www.cronica.cat/noticia/Xavi_Em_toca_els_ous_que_em_demanin_triar_entre_la_seleccio_catalana_i_lespanyola

 

millors comentaris