Dijous, 25 de agost de 2011 | 16:31
Vostè es troba a: Inici > Comunicació >

Facebook augmenta els seus controls de privadesa

Versió Mòbil Subscriu-te al butlletí Subscriu-te als rss Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter
Preguntarà als usuaris si volen ser etiquetats en una foto
Facebook augmenta els seus controls de privadesa
24/08/2011 09:55
Portatil amb Facebook en la pantalla9
EuropaPress.- Facebook està facilitant el control dels usuaris sobre qui pot veure la seva informació i donant més poder de decisió en les fotos publicades, en un moment en el qual la major xarxa social del món busca apaivagar les preocupacions sobre la privadesa.
Els canvis permetran que 750 milions d'usuaris de Facebook modifiquin els seus controls de privadesa cada vegada que comparteixin informació a la Xarxa, en lloc d'obligar-los a triar diverses opcions en seccions especialitzades de la pàgina.

Quan una persona puja una fotografia a Facebook i "etiqueta" als seus amics en ella, aquests tindran ara la possibilitat d'aprovar l'etiqueta abans que la imatge s'associï al seu perfil personal. Anteriorment, els usuaris només podien llevar l'etiqueta de les fotos que no volien una vegada pujades en el seu perfil.

La privadesa ha estat un desafiament continu per Facebook, que se sosté amb la publicitat i ha d'equilibrar l'interès comercial relacionat al fet que més gent comparteixi la seva vida amb la sensibilitat dels usuaris respecte a tenir el control sobre la seva informació personal.

Facebook recentment va incrementar els temors sobre la privadesa després d'expandir l'ús de la tecnologia de reconeixement facial, que identifica automàticament a la gent en les fotografies.

Els últims canvis arriben quan s'enfronta al seu competidor més significatiu en anys al mercat de les xarxes socials: Google+, el servei rival pertanyent a Google.

El nou servei, que va aconseguir 10 milions d'usuaris en les seves dues primeres setmanes, ha promocionat la seva capacitat de permetre que la gent organitzi als seus amics i contactes en grups diferents, oferint així un major control de la privadesa com a avantatge clau enfront de Facebook.

El vicepresident de productes de Facebook, Chris Coix, va dir que els canvis portaven mesos planificant-se i busquen satisfer diverses peticions sol·licitades des de fa molt temps pels usuaris, però que no sorgeixen per la competència amb el seu rival.

"Mentre la gent no consideri que aquesta part de l'eina és fantàstica, tenim treball per fer, independentment de Google o de qui sigui", va dir Coix.
Envia'ns el teu comentari
*
*
Has de copiar en el camp de text els 6 caracters, del 0 al 9 i de la A a la F

* Camps obligatoris
CatalunyaPress - Ronda Universitat 12, 7ª Planta -08007 Barcelona - Tlf (34) 93 301 05 12 - redaccio@catalunyapress.cat | www.catalunyapress.cat
RESERVATS TOTS ELS DRETS. EDITAT PER ORNA COMUNICACIÓN SL | Mapa Web
Inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al tom 39480, foli 12, full B347324, Inscripció 1