Salvador Cot | Actualitzat el 24/08/2011 a les 23:59h

#coñovivaespañacoño

Molt bé, doncs fora màscares. La Constitució del 78 es reforma en cinc minuts i sense necessitat de referèndum, només cal que el PSOE i el PP ho considerin convenient. Perquè ha arribat una ordre des de Berlin o perquè ja els va bé rebaixar el marge de decisió a les comunitats autònomes, sobretot ara que s'han adonat que el cafè per tothom els resulta massa car. El cas és que convé a Madrid i prou.

PP i PSOE reaccionen així sempre. Per interessos d'Estat, certament, però també en línia amb el que els reclamen les seves bases socials. Ahir mateix va quedar perfectament definit en una batalla incruenta a Twitter. Un tòpic totalment cívic -#jovullvotaradeuespanya- va ser contrarestat, immediatament, per un de racial: #vivaespaña. Probablement, veurem diverses variants del mateix missatge en els pròxims temps: #porcojones, #susvaisajoder i #coñovivaespañacoño. Espanya no és diferent, sempre és igual.

Com diu Jordi Pujol, els pròxims quatre anys són crucials. Vitals per a la supervivència de Catalunya com a subjecte polític. Necessàriament, el catalanisme haurà de prendre decisions arriscades. Era obligació de l'expresident expressar-ho a la societat catalana com ho és, tant o més, advertir-ho al seu partit... I als companys de coalició.

COMENTARIS

+1
-3
Al de las 23:07
Anònim, 26/08/2011 a les 13:42
No te mereces respuesta, por estúpido, falso y faltón. Pero sí habrá que decirte que te conviene y tienes derecho a amr a tu patria, pero ni te conviene ni tienes derecho a despotricar contra España.
La tontería de que estás en Granada se ve que es un montaje antitéticos intencionado y nada más.
La gente como tú da pena.
Que te cures pronto, amic i compatriota.
+3
-0
QU'EST-CE QUE C'EST CE MERDER?
Anònim, 25/08/2011 a les 23:55
Són els fürhers Merkel i Sarkozy que estan reformant el capitalisme. Dos païssos rics oprimint-ne més de 20. Liberté, fraternité, egalité com la Suissa volem ser: Euskadi, Catalogne i altres més...
+1
-13
tonteriaeta racial
Anònim, 25/08/2011 a les 23:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-2
puta granada
Anònim, 25/08/2011 a les 23:07
Doncs jo vaig nèixer a Catalunya, fill d´andalusos, i visc a Granada. Ací m´han imposat l´andalús, i sento fàstic per aquesta llengua andalusa imposada des de petit. Espero aviat tornar a Catalunya, la meva estimada Pàtria. El millor país del món, i no aquesta merda d´espanya que no serveix per res i que té un idioma de pobres com l´andalús.
+14
-2
...
Anònim, 25/08/2011 a les 21:26
Don't feed the troll.

El que volen es baixar el to de la discussió i portar-nos al seu nivell.

Els espanyols no son el problema no son ni pitjors ni millors que nosaltres. El problema és quan s'ajunten per manegar un país, un país que es diu Espanya i que ens va a la contra.

No perdeu el temps amb tonteries ètniques que és precisament el que els espanyols volen. Sigueu més llestos.

No descarto que el troll espanyol i els catalans que el contesten al seu nivell siguin la mateixa persona o pertanyin al mateix grup. L'objectiu és fer creure que tots els independentistes son tan descerebrats com els supremacistes espanyols.

Aquest és l'objectiu del hashtag #vivaespaña, baixar el nivell del debat fins a terra, donar veu als independentistes més fanàtics i idiotes per, tot seguit, dibuixar tot el moviment independentista com una colla d'etnicistes/feixistes.

No caigueu en la trampa: anem guanyant.
+4
-42
En contestación a la opinión de Carod
Anònim, 25/08/2011 a les 21:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-42
Jordi Pujol=Iberico puro
Anònim, 25/08/2011 a les 21:01
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-41
m33=autoodio onanista
Anònim, 25/08/2011 a les 20:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+61
-4
El troll xarnegot
m33, 25/08/2011 a les 20:16
Collons amb el troll xarnegot que hi ha.
Es un curtet de gambals de nassos. Te el típic coeficient intel·lectual xarnegot/ejpanyolot inandaptat e inculte.
Separar-se de gentusa així no farà cap pena.

Salut.
+48
-85
Josep Fourier, acomplejado.
Anònim, 25/08/2011 a les 20:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+21
-76
QUE VIVA
OSCAR CRUSATS, 25/08/2011 a les 20:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+43
-2
4 anys crucials
Anònim, 25/08/2011 a les 19:04
Però per què?? No poden proclamar la independència JA amb la majoria al Parlament que tenen ARA?

Per què hem de passar 4 anys de penúries?
+181
-160
Todo por Cataluña, pero sin los catalanes
Anònim, 25/08/2011 a les 18:13
El independentismo es minoritario en Cataluña, pero los líderes del país trabajan para transformar la sociedad y lograr la secesión. La independencia no es ningún clamor popular mayoritario de los catalanes, ahogado por una élite unionista, sino más bien lo contrario: la independencia es un deseo de los gobernantes catalanes quienes están ejecutando un proyecto de transformación social para que su deseo llegue a ser algún día la voluntad mayoritaria.

Jordi Pujol, Artur Mas, Xavier Trias, y toda la pandilla han votado a favor de la independencia y, con su ejemplo, han animado el voto de la parroquia, “normalizando” una opción que antes parecía ser defendida por frikis e inadaptados, y ahora se percibe como una opción de gente honorable.

Hoy no hay más independentistas que la semana pasada, no. Son los mismos de siempre. Pero hoy la independencia se percibe como algo políticamente correcto, que defienden Pujol, Mas, y todos los que mandan. Un nuevo paso para llegar a su objetivo.

Sin embargo, los nacionalistas no han tenido en cuenta que la demografía, la globalización y la geopolítica, plantean nuevos retos donde no tienen cabida las soluciones decimonónicas que defienden. Todos los que han ido contra la corriente de la historia, han sido arrollados, y el nacionalismo no serán ninguna excepción.
.
.


http://aragonanticatalanista.wordpress.com/


.
.
+19
-1
...i Ciu?
Anònim, 25/08/2011 a les 18:06
I el Duran Lleida fent-lis costat !!!
+26
-4
marxem!
Anònim, 25/08/2011 a les 17:30
Marxem d'hipanolàndia, deixem el tercer món, entrem a Europa com un país normal. Els catalans no som hispanoneanderthals!!
+3
-90
Arto de vuestras tonterias...
Anònim, 25/08/2011 a les 17:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+24
-3
letrinas a DOJO...
Anònim, 25/08/2011 a les 17:01
Els que vivim a Catalunya , no som altre cosa que el paper higiènic del govern de Madrid (ens fan servir per netejar la seva Merd..)i tot seguit,llençar-nos a la paperera.
Nota: Els de CIU , son L'escombreta!!! per si a Madrid quedant restàs per netejar.
+213
-187
Todo por Cataluña, pero sin los catalanes
Anònim, 25/08/2011 a les 16:43
El independentismo es minoritario en Cataluña, pero los líderes del país trabajan para transformar la sociedad y lograr la secesión. La independencia no es ningún clamor popular mayoritario de los catalanes, ahogado por una élite unionista, sino más bien lo contrario: la independencia es un deseo de los gobernantes catalanes quienes están ejecutando un proyecto de transformación social para que su deseo llegue a ser algún día la voluntad mayoritaria.

Jordi Pujol, Artur Mas, Xavier Trias, y toda la pandilla han votado a favor de la independencia y, con su ejemplo, han animado el voto de la parroquia, “normalizando” una opción que antes parecía ser defendida por frikis e inadaptados, y ahora se percibe como una opción de gente honorable.

Hoy no hay más independentistas que la semana pasada, no. Son los mismos de siempre. Pero hoy la independencia se percibe como algo políticamente correcto, que defienden Pujol, Mas, y todos los que mandan. Un nuevo paso para llegar a su objetivo.

Sin embargo, los nacionalistas no han tenido en cuenta que la demografía, la globalización y la geopolítica, plantean nuevos retos donde no tienen cabida las soluciones decimonónicas que defienden. Todos los que han ido contra la corriente de la historia, han sido arrollados, y el nacionalismo no serán ninguna excepción.
.
.

http://aragonanticatalanista.wordpress.com/

.
.
+6
-3
Primer pas
Gelet, 25/08/2011 a les 14:42
El primer pas i a més a més indispensable, és que el Barça perdi. la gent són així, si el Barça guanya,aguanta. Potser que ara amb el tema d'en Mou estàn dispostos a fer una cacicada més, la gent vegi que no pot ser ni a la lliga Espanyola. Per trist que sigui si ha de ser el detonant...Endevant!!
+7
-42
Se callen coño
Anònim, 25/08/2011 a les 12:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-10
Paulus, kamerade
Nou Estat confederat amb Alemanya., 25/08/2011 a les 12:17
Comencem a pensar en ser el proper Estat Lliure associat a la República Federal d'Alemanya, com l'Estat LLIURE DE BAVIERA, Katalonien Frei.Allà no hi hauria expoli fiscal.
+11
-3
A la Montserrat i el Josep
Anònim, 25/08/2011 a les 11:49
Teniu tota la raó del món!!! I així ho faig la majoria de vegades, però algun dia, gràcies a Mou, et ve de gust una mica de partidet, purament esportiu, per desentumir el cos i res més!
+18
-4
Don't feed the trolls
Josep Fourier, 25/08/2011 a les 11:46
Que no ho veieu que tota aquesta colla que beuen xampany per esmorzar són el nostre friki resident? El seu estil és inconfusible. No li respongueu que ell sol s'esvera.
+22
-5
Als de les 10.39
Anònim, 25/08/2011 a les 11:39
No m'estranya que estiguis a gust a Cartagena de Indias i Miami; saps per què? Perquè fa dos segles gairebé exactes que Colòmbia no és part de "vuestra España", i la Florida encara més. Doncs això és senzillament el que volem, costa tant d'entendre? I, desenganya't, avui en dia l'estat espanyol, dins d'Europa (et sonen els països PIGS: Portugal, Irlanda, Grècia i Espanya?) és molt "pequeñito".
+30
-6
No perdem ni un segon
Montserrat, 25/08/2011 a les 11:32
Si us plau no perdem ni un segon més en contestar a tots els nacionalistes espanyols que escupen el seu verí pels diaris catalans (que avorrida deu ser la seva premsa...que en tenim tants per aquí!!)
TOTES les nostres energies en convencer als catalans que encara tenen por a fer el camí de la independència. I sobretot unitat entre nosaltres. Ells ho tenen claríssim...
+29
-11
Al de la 1:57
M, 25/08/2011 a les 11:17
Te lo escibo en la lengua que tu mejor te expresas para que no digas que no lo has entendido. Yo tube que aprender el español por oligación y no tengo ningún problema en utilizarlo además de mi otra lengua materna (el catalán), lástima que no me enseñaran inglés, francés, alemán y ruso con la misma eficácia.
El derecho a decidir tu identidad es personal, si te sientes bien en la región, nación, provincia o pueblo (como quieras identificarlo) del que son originarios tus ancestros perfecto puedes volver allí, pero por favor no olvides llevarte a todos los que piensan como tu y deja aquí la gente que piensa de otra manera, que no insulta escudado en la virtualidad y es más comprensivo con el resto.

Sembla extrany que costi tan d'entendre que no volem obligar a res a la resta d'Espanya, tan sols volem ser lliures per decidir el nostre futur.
+20
-7
Mosca collonera
Josep Fourier, 25/08/2011 a les 11:11
I per 'Londres i Francia' també t'hi mous? Vols parar de dir rucades? Ja ho sabem que ets el mateix, no veus que el teu estil és inconfusible? El que aconsegueixes és que el nom d'espanya s'asocïi encara més amb la mentida casposa. I amb els teus deliris de grandesa virtual em recordes aquelles persones que estan contentes perquè en els Sims tenen una gran casa amb piscina.
+21
-6
JORDI PUJOL
Anònim, 25/08/2011 a les 10:52
Totalment d'acord amb l'article, però sembla que sempre s'oblidi que el Sr. Jordi Pujol i els senyors de CYU van gobernar més de vint anys pactant amb PP i PSOE. Està molt bé el que diu, però per què no ho aplicava quan gobernava? Potser per por? o potser per interès? Cadascú que pensi el que vulgui que això encara no ens ho poden prohibir.
+26
-6
Per a Anònim, 25/08/2011 a les 09:57 Anclats al passat
Ivan.N, 25/08/2011 a les 10:39
Clar, es que si a tu et segrestessin la filla, tu t'he n'oblidaries no?, tu no passaries dia rere dia lluitant per recuperar-la? tu no explicaries als teus altres fills que la seva germana va ser segrestada, i que han de fer tot el possible per trobar-la?
Doncs fa 300 anys Castella ens va segrestar el país, no nomes això, va matar milers de Catalans, la meitat del país va haver de fugir a l'estranger per por a les represalies (que certament van arribar, trencant els acords de rendició i matant milers de Catalans mes), va cremar els nostres camps, va enderrocar les nostres cases, ens va imposar la seva llengua per la força, ens va treure les nostres institucions centenàries, ens va robar els nostres calers.

Doncs igual que jo no oblidaria mai la filla que em van segrestar, mai oblidaré que Catalunya va ser una nació fora d'Espanya.
+12
-44
Me identifico con me parto 01:57
Anònim, 25/08/2011 a les 10:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-31
mecagoenlaindependencia.com
Anònim, 25/08/2011 a les 10:27
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-25
anclats al passat
Anònim, 25/08/2011 a les 09:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-36
Lamentable
Anònim, 25/08/2011 a les 09:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+27
-10
Españolistes
Anònim, 25/08/2011 a les 09:44
Els nacionalistes españols,esteo anclats al secla pasat,
tenio la mentalitat del PENSAMIENTO UNICO.dicese.Mosulini Hitler,Statilg,Franco,Pinochet,Varela,Tito,etc.etc.
+33
-10
Ho trobo molt bé
Josep Fourier, 25/08/2011 a les 08:59
Aquest xicot de les 01:57, que mai va aconseguir integrar-se en la nostra societat i que enyorava el seu "cuartel-cofradía" ha tornat a espanya i ara s'hi troba bé. Me n'alegro molt.
+32
-9
Encara resten molts mes
Anònim, 25/08/2011 a les 08:28
Quelcom de bo deuen estar fent els independentistes si han aconseguit que personatges com el malaltis individu de"jajaja me parto" hagin marxat de Catalunya...anem pel bon cami.
Endavant catalunya, encara hi ha esperança
+31
-8
Per al tros que en resti del de les 01:57
Anònim, 25/08/2011 a les 04:02
Acostumo a passar de respondre als desubicats que disfruten escrivint la seva versió de la Història o dels fets potser per a fotre, però, que ni amb això se'n surten. Només m'he llegit vuit ratlles del teu escrit i veient que no aporta res seriós, n'he passat de llarg. No som per a perdre el temps. Però avui m'has agafat amb un rei al cos i vull dir-te que Espanya "de la que solo hay una" segons tu dius, ahir va estar una cosa, avui ja n'és una altra i demà, us agradi o no, també en serà una altra i això no dependrà de vosaltres. La mostra del que dic, és aquesta que t'adjunto. Es prou coneguda però, no per això, menys racional d'acord amb allò que es pot inferir lògicament dels esdeveniments precedents. Se'n diu evolució paraula que potser se't fa estranya perquè ets dels que et va costar massa decidir-te a baixar dels arbres per a tocar de peus a terra.


http://img38.imageshack.us/img38/9038/imperiumfail.gif


Ah! i Granada molt maca. Hi tinc amics. Llàstima que gent com tu la embruti.
+14
-94
jajaja me parto
Anònim, 25/08/2011 a les 01:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+54
-6
Mira't el dret civil internacional
Anònim, 25/08/2011 a les 01:54
Anònim de la 1:39, mira't la legislació vigent internacional: el dret d'autodeterminació l'exerceix el poble que es vol (o no) independitzar, no la metròpoli de qui es vol (o no) independitzar. I la democràcia, arreu del món, és això!
+57
-9
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 25/08/2011 a les 01:49
Sort que quan Timor Oriental es va independitzar no van poder votar els 160 milions d'indonesis. Ja es veu ben clar, fins i tot els indonesis son mes democrates que els espanyols.
+71
-7
Això no és democràcia, Psss!
Anònim, 25/08/2011 a les 01:42
Escolta, quan vas marxar de casa teva vas demanar permís a ta mare?
+11
-83
psss 2
Anònim, 25/08/2011 a les 01:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+54
-9
Joe Caruana
Anònim, 25/08/2011 a les 01:33
HANDS OFF GIBRALTAR. FOREVER BRITISH AND FUCK SPAIN.
+47
-7
Al psss
Anònim, 25/08/2011 a les 01:29
Perdona, ppss, si t'he entès bé, estaràs d'acord si la majoria de Catalunya dóna suport a la independència, doncs?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: