Proves per aconseguir fans a Facebook
Coca-cola llança una campanya de llaunes personalizables
Coca-cola ha dissenyat una campanya de promoció innovadora i creativa per provar l'impacte a les xarxes socials, concretament a Facebook, amb la seva marca. El test l'està realitzant a Israel, on a través de la seva pàgina web convida als usuaris a personalitzar una llauna del seu refresc amb els seus colors preferits i la seva pròpia imatge.
Per tractar d'aconseguir més clics i motivar a l'usuari, Coca-cola ha col·locat la funció de Facebook Connect perquè els usuaris personalitzin la seva llauna de refresc amb la seva foto de perfil de Facebook des del mateix bàner, i provin així aquesta experiència innovadora.
Cara a poder crear un millor 'engagement' amb l'usuari i millorar la promoció, la marca ha col·locat publicitat i bàners en diferents llocs Web, on es convida als usuaris a donar clic i anar a la pàgina principal a personalitzar una de les llaunes.
L'any passat la marca ja va realitzar una de les primeres activitats de màrqueting digital utilitzant la tecnologia RFID, polseres que permeten realitzar un check-in mitjançant uns mòduls col·locats en un lloc físic, i que, en el moment d'apropar la polsera, actualitzen la pàgina de Facebook.