COMENTARIS
+
2
-
2
la caverna és previsibleinnisfree, 13/09/2011 a les 21:58
Permeteu-me que em citi a mi mateix:
"Això d'escriure 'Naranjito' amb 'g' respon a algun joc de paraules que se m'escapa?
Perquè, si no és així, donem arguments a la caverna."
Ho he dit a les 8 del matí, i ho confirmo a les 10 de la nit, després de llegir la merdarada del caragirat.
No es pot negar: la caverna és previsible.
+
2
-
3
LOS EXTREMOS SE TOCANAnònim, 13/09/2011 a les 21:57
Acabo de escuchar al facha Cesar Vidal en "es radio" que no es cierto que el "pa amb tomaquet" sea originario de Catalunya.
Vaya alucinadas de este impresentable, pero es que viendo las burradas que leo aquí llego a la conclusion que:
"LOS EXTREMOS SE TOCAN"
+
4
-
9
¿Ande está "NaranGito", ande? ¿Andandará, andandará?Joan Carasóc Espanyol, 13/09/2011 a les 19:55
Hombre, Cot, veo que ya ha corregido usted el nombre de la mascota del Mundial. Hasta tempranas horas de hoy ha permanecido rebautizado por vuecencia como: "Narangito". JAJAJAJAJAJAJAJAJA.
Si es que es lo que yo digo, que hay a quien le sale el título de Ciencias de la Información en una caja de cereales Kellogg's (o, también, que cualquiera puede dirigir un diario hoy en día, lo mismo me da).
:D
+
3
-
1
al de les 12.51peret2, 13/09/2011 a les 18:51
Perqué cremar l'estelada.?
Quan poden cremar la oficial.!
Hipòcrita, jo ho he vist..
I tambè és un bandera constitucional, i no he vist enlloc que els tribunals intervinguessin...
+
10
-
2
Aragó té una gran tradició marineraells ocupen la Costa Daurada, 13/09/2011 a les 17:05
Qui diu que Aragó no té tradició marinera? Veniu a Salou durant els mesos d'estiu, veureu tota Saragossa, amb les seves millors joies, estirada a la sorra de la Costa Daurada :-) Com si es tractés d'una immensa colònia de foques, milers d'aragoesos i aragoneses (megaguarnides), s'estenen al llarg de les mateixes platges des d'on va salpar el rei Jaume I a la conquesta de Mallorca.
+
9
-
4
Ah, i és evident que la ban dera espanyola s'origina en la bandera occitano-catalanaAnònim, 13/09/2011 a les 16:49
La bandera espanyola te els seus origens en la bandera catalana de les quatre barres, que és d'origens catalans i occitans, que es va estendre a Aragò pel fet de compartir l'autoritat real amb el comtat de Barcelona.
Si hagues tingut els seus origens a Aragò mai no hauria arribat a Occitania com així va ser pel fet de ser una bandera comuna entre occitans i catalans.
+
4
-
3
Actes positius donen la victoriaAnònim, 13/09/2011 a les 16:45
L'afirmació de la catalanitat ens portarà a la victoria. No cal fer servir per res la bandera espanyola, ni per lloar-la ni per denigrar-la. Tan sols cal mostrar a tothom quina és la bandera de la nostra nació, amb estel o sense, i la voluntad de ser un poble independent dels castellans.
+
13
-
3
LA GRAN TRADICIÓ MARINERA ARAGONESAArnau Estanyol, 13/09/2011 a les 16:11
Ostres, de veritat, al·lucino. He llegit per aquí "Marina rial Aragonesa". Si, es veritat: Aragó ha tingut una gran tradició marinera secular, com la que te actualment. Igual que la que ha tingut Madrid. I evidentment mes gran que Catalunya. De fet, esta demostrat científicament (per un científic castellà)que Catalunya no ha tingut mar fins fa uns cent anys i que per un miracle tectònic era de Saragossa d'on partien els vaixells per comerciar per la mediterrània. Us diré mes: Catalunya es un invent que te quatre dies.
+
19
-
6
es nostra i la podem cremarAlbert M, 13/09/2011 a les 13:32
no oblidem que els espanyols van adoptar la bandera de la marina catalana ja que ells no tenien cap bandera reconeguda i respectada internacionalment.
Per tant, com que es nostra en podem fer el que volguem, i si ens ve de gust, cremar-la.
+
10
-
7
ostres, quina agradable sorpresaAnònim, 13/09/2011 a les 13:15
un, 13/09/2011 a les 12:51:
Senyor, em trec el barret, no puc estar més d'acord amb vos.
+
11
-
30
menteixes...un, 13/09/2011 a les 12:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Com sempre, menteixes com un "bellacu", Cot. La bandera bicolor ha estat, i és, també, la bandera de la democràcia. Des de l'any 78, quan es va aprovar la Constitució, i fins al 2011, en el que estem, son treinta i escaig anys de democràcia, a Espanya. I que jo sàpiga, la bandera, en tot aquest periode, no ha canviat. Ni hem deixat de ser una democràcia (cosa que a vosaltres us fot, realment. Perque pel fet de ser-ho, precisament, s'ha anat barrant el pas a les vostres aspiracions separatistes, elecció rera elecció, amb els vots, no nomès dels espanyols, sinòs, i sobretot, amb el nostres, els dels propis catalans.
I si no respecteu els símbols dels altres, ja que no els considereu vostres, no espereu que els altres respectin els vostres, com la merda de l'esteladeta. La diferencia és que a Espanya, ningú es molesta en cremar una estelada. No us donen tanta importància, com volsaltres a ells. I Sí, tens raó, quan dius, "tan de nacionalisme cansa...". El VOSTRE, sobretot. No nomès cansa, esgota. Que Catalunya és molt més que el vostre feu, particular. És la nostra terra, també. La de tots. La dels que ens sentim espanyols. I que gràcies als vostres excessos, hem perdut la por a dir-ho ben ALT. I ben CLAR. I ben CATALÀ....
+
18
-
8
CADA COSA AL SEU LLOCPixapins, 13/09/2011 a les 12:19
Tot això ja ho sabem: Anònimus, 13/09/2011 a les 11:13:
L'has clavada, company. I que tothom sàpiga que la bandera de Sant Jordi és, de tota la vida, la de l'Estat Català i les seves institucions i organismes i la Bandera de les quatre barres és l'escut dels Comtes de Barcelona que, de fa segles, va passar als Trastamara, després als Austries i ara pertany als Borbons.
Per tant, quan recuperem l'Estat Català seria absurd fer-ho amb l'escut dels opresors com a bandera.
+
11
-
18
No en la I republicaAnònim, 13/09/2011 a les 12:13
LA tricolor fue SOLO durante la II republica.En la I republica la bandera de España era la actual. Al contrario de lo que dice el tal Cot que como siempre esta bastante mal informado o mas bien se trata de desinformar. . . .
+
3
-
14
cremar la bandre catalana.gat escaldat, 13/09/2011 a les 11:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Cremar l'espanyopla o denigrat-r-la és fer-hio a la catalana, que no veieu que l'espanyola és un troç de la nostra?
I posar la catalana és posar-ne vàries de les que usen indegudament els castellans. (Argument per als ajuntaments.)
De fet si protestem contra els castellans hem de protestar amb la bandera roja amb el castell.
Que és l'autèntica bandera castellana.
Una recomanació, al lleó deixeu-lo en pau.
+
11
-
24
¿Qué pasa con NARANJITO, Sr. Cot?XxX, 13/09/2011 a les 11:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Pase que no sepa que la bandera de España, es anterior a Franco, al igual que el himno nacional...
Seguramente usted solo vivió de 1939 a 1975...ya que, al igual que a su idolatrado (por lo mucho que lo nombra) Don Francisco Franco, tiende a confudir a España con Franquismo...
Por algo será...
Pero no le voy a consentir que diga que NARANJITO no fue aceptado...
Hala...dele a Facebook y verá a cuantos les gusta esa frutita futbolera...sí...a más de 264.000 personas...
Compárelo ahora con los seguidores de, por ejemplo, ND...y luego me habla de aceptaciones...
+
7
-
7
Tot això ja ho sabemAnònimus, 13/09/2011 a les 11:13
Pere Arenys, 13/09/2011 a les 10:33,tot això ja ho sabem, ara, crec que Carles lll fes la seva bandera similar a les de la marina Reial de la Corona d'Aragó,va ser una casualitat. Dir que la Bandera quatribarrada en aquell moment històric era catalana pot ser es manipular la història. Et faig memòria que la Bandera del General, Generalitat de Catalunya,era la de Sant Jordi i què jo sàpiga nomès el Rei podia donar permís defer servir la senyera reial i mai li va donar al Govern de Catalunya. Busca l'Ordenanza General,tratado IV, título I, on diu el perquè i com ha de ser la nova bandera. Ja veuràs que no hi diu res sobre la bandera de la marina reial Aragonesa.
+
10
-
1
i?Anònim, 13/09/2011 a les 11:13
Pere Arenys, 13/09/2011 a les 10:33
i tot això, vostè, ens ho explica per....?
+
14
-
3
Bandera Espanyola és d'origen Català! Pere Arenys, 13/09/2011 a les 10:33
La bandera espanyola és una bandera catalana de la Marina Catalana. Comença a ser hora que ho sàpiguen! La bandera espanyola bicolor és molt recent (finals del s. XVIII) i com que no en tenen cap de famosa l'extreuen de la Marina que els ha dat la glòria (primer catalana, després Hispànica però de matriu catalana). Era tan catalana que durant la República li van afegir el color morat castellà (Comuneros) per dotar-la d'una mica de castellanitat i fer-la més pròxima al poble castellà...
+
10
-
21
vaja vaja...Anònim, 13/09/2011 a les 10:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
dir que, possíblement, calgui una tercera hora de castellà en alguna escola és, segons el Sr. Cot:
"UN GENOCIDI CONTRA EL CATALA"
cremar la bandera de un país, és, segons el Sr. Cot:
"QUELCOM QUE QUALSEVOL HA DE COMPENDRE I PENDRE-S'HO AMB HUMOR"
Sr. Cot, si no fos tant sectari pot ser tindria quelcom de credibilitat.
+
20
-
4
No passa res que no hagi de passar...Analista, 13/09/2011 a les 10:07
La televisió sèrbio-iugoslava feia el mateix, sobretot amb els croates. L'únic que està passant, amic Cot, és que el preludi de la independència està a tombar d'un carrer. I els espanyols estan dels nervis: el tinglado d'España s'acaba i Catalunya reneix.
Ara a veure com ens organitzem des de Catalunya per aturar els estirabots dels quatre Arkans de torn que la voldran armar i com estem teixint les aliances europees. De moment, i això és molt important, amb Alemanya ho estem fent bé.
LLIBRE RECOMANAT: "La desintegració de Iugoslàvia" / Daniele Conversi / Editorial Afers-Universitat de València 2000
+
25
-
4
...Anònim, 13/09/2011 a les 09:32
Cremant banderes espanyoles no aconseguirem la independència. No hem d'antagonitzar els espanyols que viuen a Catalunya. N'hem de seduir uns quants. I dient que son imperialistes, feixistes i burros no ho aconseguirem. I menys si cremem la seva bandera.
La majoria de catalans estan ja decidits per la independència. I els que encara no ho estan son immunes a aquests discursos confrontadors.
Per vendre el producte independència als clients que encara no ens el compren cal persuadir-los parlant-los del futur, de com la independència farà que visquin millor, que el futur dels seus fills també serà millor. I que la Catalunya independent serà democràtica, amb eleccions cada quatre anys.
I que ningú els prohibirà parlar en castellà ni tindran menys drets pel fet de dir-se Rodríguez o Huan Xi. I que una persona amb passaport català pot ser fan de La Roja sense problemes. Ho se per experiència, he vist la selecció catalana per la tele.
En resum: hem de jugar el partit amb intel·ligència.
+
9
-
19
L'has clavada Reagrupat 08:35Anònim, 13/09/2011 a les 08:40
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Has definit perfectament la tasca de Cot i Nació Digital.
+
20
-
2
Les notícies que deformenReagrupat, 13/09/2011 a les 08:35
Es la manera de desemfocar la informació, i aprofitar-la per i radicalitzar el contrari contra un enemic extern (però a la vegada interior)que priva de raonar i tenir esperit crític.És l'estòmac i les vìsceres per sobre del cervell
+
9
-
8
Narangito?innisfree, 13/09/2011 a les 08:02
Això d'escriure "Naranjito" amb "g" respon a algun joc de paraules que se m'escapa?
Perquè, si no és així, donem arguments a la caverna.
+
13
-
2
salvame, RiosAnònim, 13/09/2011 a les 07:33
Buuuh, el Javier Rios y les seves i-nmudicies nomes son un "Salvame" de la politica, no els ho tingueu en compte.
+
45
-
5
no només a MadridLali, 13/09/2011 a les 04:54
El mitjà digital e-notícies encapçalava la seva portada amb la notícia de la crema de la bandera espanyola, tot plegat ocupant ben bé un terç de la pantalla. Que d'espanyols nacionalistes també en tenim nascuts a casa nostra i amb cognoms mil·lenaris, essent aquests els primers dels que ens caldria desempallegar-nos si volem assolir la llibertat.
+
16
-
31
Qué diu aquest?Anònim, 13/09/2011 a les 03:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
I els diarets catalanets no han tret la bandera cremada com a foto prototípica?