Salvador Cot | Actualitzat el 11/09/2011 a les 02:23h

Badalona no és negociable

Ahir, el president de la Generalitat va situar el conflicte en els seus paràmetres exactes: són 300 anys amb, com a molt, quatre dècades de democràcia. I ni tan sols durant aquests periodes ha estat possible que Catalunya fos respectada com a subjecte polític, més enllà de la consideració essencial de terra conquerida a partir de l'Onze de Setembre de 1714.

La continuïtat entre Josep de Vilamala i Francesc Macià no és reconeguda per ningú més que per les institucions catalanes i, de fet, ni tan sols s'ha arribat a considerar il·legal l'assassinat de Lluís Companys a mans d'uns tribunals que -aquests sí- enllacen, directament, l'arquitectura jurídica de la democràcia espanyola amb la dictadura falangista.

Però el cas és que, com diu el president, tres segles més tard aquí estem. Contra pronòstic, però hi som. I això no està subjecte a negociació, ni a Madrid ni a Badalona.

COMENTARIS

+2
-0
Badalona m'esborrona!
Joanet, 11/09/2011 a les 21:22
Catalunya em fa patir!

"Badalona tindrà Diada nacional, digui el què digui l'alcalde"


http://www.llibertat.cat/content/view/13798/1/
+8
-3
Albiol de la Disco
Anònim, 11/09/2011 a les 20:37
Si Badalona es del Casquete, que hi pinta el maton Garcia Albiol, que sembla un porter de discoteca, borratxo i salvatge? al PP nomes hi queda gentussa espanyola
+0
-1
Tamara
Anònim, 11/09/2011 a les 20:05
Si tamara es negociable, perqué no Badalona?
+5
-21
Endavant Albiol
ORIOL MORAGUES I MAS (Montreux), 11/09/2011 a les 17:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-2
Badalona?
Dessmond, 11/09/2011 a les 17:52
Què vol dir que Badalona no és negociable? Amb un catalanisme que fa riure -el socialista- i un independentisme que fa plorar -Esquerra i companyia-, fins i tot Catalunya és negociable!.
És quan passem de l'oratòria a l'acció que fem més por que una pedregada.


http://dessmond.blogspot.com/
+4
-17
Endavant Albiol
ORIOL MORAGUES I MAS (Montreux), 11/09/2011 a les 17:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-2
No és culpa de Mas...
Carles Viñals Casado, 11/09/2011 a les 17:07
... ni de Duran, ni de l'Albiol ni de la Camacho; en resum, no és culpa de CiU. No hi ha entre nosaltres ningú tan dur de mollera que no sapigués de fa molt temps qui són els de CiU i quines són les seves lleialtats. Només dues classes de catalans (?) els han donat el govern de la nació (?).

a) els que sempre han volgut (i volen) seguir sent espanyols, però la seva adscripció social els impedeix, votar PSC, tot i que si mai CiU esdevingués un partit independentista votaríen PP sense pensar-s'ho ni un segon.

b) els qui desitjant en el fons (però molt en el fons) la independència de Catalunya, s'estimen més votar a consciència un partit unionista abans de compartir amb un veritable LÍDER independentista els riscos de votar d'acord amb les seves íntimes aspiracions.

Catalunya és espanyola i els catalans són espanyols per decisíó pròpia, lliure i sobirana, mentre unes noves eleccions demostrin el contrari. Ja sé que us ho he dit cent vegades i que no us agrada sentir-ho, però a mí m'encanta dir-vos-ho i seguiré fent-ho tantes vegades com calgui.

I ara seguiu donant-li les culpes a CiU, que, com tothom sap, la culpa sempre és de l'altre.

I el que és pitjor: Mentre el poble català no accepti que la llibertat té un preu que cal pagar, i que començar a pagarlo implica votar d'acord amb les pròpies (i suposades) conviccions, els espanyols que us pixen a la cara des d'aquest mateix fòrum tindràn dissortadament tota la raó. Vosaltres mateixos...
+4
-16
Independentisme radicalitzat però reduit
Anònim, 11/09/2011 a les 17:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-21
aupa albiol
Anònim, 11/09/2011 a les 16:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+1
-5
Pobre miserable
Anònim, 11/09/2011 a les 14:06
Amb el teu comentari només demostres que no saps llegir. O pitjor, que en saps però no entens el que hi diu.
+5
-5
La nostra salvaguarda
Anònim, 11/09/2011 a les 12:18
és la democràcia.Ni Bruxelles,ni Washington,ni Pekin.Ni Madrid,per supost.Democràcia,respecte i educació perqué cal fer pedagogia.Fer pedagogia per fer consens.Consens per fer coses,per aconseguir els nostres objectius.I llevar-se d´hora,ben d´hora
+22
-6
No esperi més
Montserrat, 11/09/2011 a les 11:53
Sr. Mas...o una de dues...o continuar sent el president d'una "regió espanyola" (que a més és espoliada i menspreuada dia sí i dia també).....o el President de l'estat Català.
Com vol que el recordi la història?
VISCA CATALUNYA INDEPENDENT
+14
-5
SI FOSSIM ADULTS.....
Anònim, 11/09/2011 a les 11:29
Efectivament, em de canviar de XIP, vosaltres sabeu els milions de vegades que ells han criticat als d´ETA que tots els que han pogut els han posat a la garjola? hi....qué classe de polítics tenim que han aceptat que els NOSTRES CRIMINALS que ens MATEN el català els tinguem de veí de pis? aquets ASSASSINS que ens assassinen amb el seu castellà els timguem de veïns? aquests GENOCIDES que volen ELIMINAR-NOS els tinguem de veïns de casa?
el que és pitjor és que ens han MANIPULAT tant el cervell per a damunt VOTEM a favor d´ells o dels seus AMICS això SÏ que és una BESTIESA tenim el TERRORISTA de veí i a damunt encara VOTEM A FAVOR DELL....és el vostre cas?----i el que dic HO AMAGUEU ELS POLITICS, ELS INTEL-LECTUALS i els PERIODISTES i el pobre veí que ignora el que DIC continuarà DONANT LA RAO als que de VERITAT son TIRANS INVASORS OPRESORS AGRESORS LLADRES NEGRERS BOTIFLERS etc. (estem pitjor que en els últims temps de Franco, hi ha DRET A AIXO?????)
+18
-4
Agafat pels....
Anònim, 11/09/2011 a les 10:20
Crec que per entendra una mica el que pasa,conve recordar que el PP amb els seus 18 escons te agafat"pels dellonsas" al govern de CiU.
+10
-4
ara ho entenc...
innisfree, 11/09/2011 a les 10:14
Ah!, ara ho entenc, pobre de mi...

González Palomar + traductor automàtic = Pol Nil Ot.
+9
-7
"es vingui avall"?
innisfree, 11/09/2011 a les 10:10
Què vol dir "perquè tot es vingui avall"?

En quin idioma escrius tu?

I això de "a raïms de traïdors", és una llicència poètica que no he entès?

Que ho has escrit en castellà i ho has fet traduir a la màquina?
+12
-4
...
Anònim, 11/09/2011 a les 10:06
La pregunta és si hi serem d'aqui un segle més. Si les coses continuen exactament com ara, no.
+15
-6
Garcia Albiol sí celebra l'Onze de Setembre
Marcel, 11/09/2011 a les 10:04
Esteu equivocats, Garcia Albiol sí ha celebrat l'Onze de Setembre: el dia que els seus van ocupar Catalunya. Vegeu:
http://perabonspatricis.blogspot.com/2011/09/lajuntament-de-badalona-celebra-lonze.html
+18
-8
Ex votant de CyU
Anònim, 11/09/2011 a les 10:03
Si Badalona està en mans del PP es gracies a CyU que els hi va cedir a canvi d'algunes cadires a la diputació.
+17
-8
Dignitat Nacional
Anònim, 11/09/2011 a les 09:55
Al meu parer s'haurien de començar a fer gestions a Brusel.les, exigint una sol.lucio al nostre problema. Volem el unicament el nostre Parlament de Catalunya i el de la UE...cap altre. Si em de pagar la nostra independencia que es posi un preu...ja estem acostumats a pagar, no ens vindra de nou.Anem cap a l'Europa dels pobles.
Aquests de Castella que facin la seva que prou feina en tenen.
Visca Catalunya sobirana i lliure.
+7
-18
Feliç Diada del separatisme..que no de Catalunya molt més gran
Pol Nil Ot , 11/09/2011 a les 09:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-5
Coneixa la realitat
Un Badaloni de molts anys, 11/09/2011 a les 09:48
Sobre el tema de Badalona, parla molta gen sense coneixar la realitat.
Qui ha votat PP = els Psc perdo, PSOE - que desencantats del seu comportament han escoltat qui els hi oferia solucionar els seus problemas, diguem inmigracio ilegal, imcivisme, delinquencia, etc. etc.
En resum, els que han perdut - entre cometes - su han buscat amb la seva inoperancia i altres coses.
Amen.
+10
-25
Sin novedad en Badalona
Anònim, 11/09/2011 a les 09:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-6
Aquí estem
Irene, 11/09/2011 a les 09:33
És cert president. Aquí estem encara com uns estaquirots gesticulant però sense fer res de positiu per alliberar la nostra terra de l'invasor. Avui fa 297 anys que els espanyols ens van clavar una forta llisada de la que no ens hem recuperat i que més tard va arrodonir aquell anomenat "generalísimo", i no sembla pas que per ara hi hagi cap esperança que ens en poguem sortir. Algú ha vist per enlloc el sant Jordi que ha de rescatar a la princesa de les urpes de drac?
+15
-7
"¿Por qué será?
MARESME, 11/09/2011 a les 09:17
Aquest de les 08:21 te tota la pinta de tractar-se del Mourinho. Mira que infiltrar-se per aqui!!!
+10
-27
¿Por qué será?
Anònim, 11/09/2011 a les 08:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-7
Independència ja!
Anònim, 11/09/2011 a les 08:14
Sr. Mas no perdem més el tempsi deixi de marejar la perdiu!
Independència ja!
+25
-9
Badalona
Joan Crosta, 11/09/2011 a les 08:09
I perquè avui, el President de la Generalitat, no agafa i es presenta a Badalona als actes del poble en honor de la DIADA NACIONAL DE CATALUNYA????
Cal deixar aquest espanyolot faxista amb un pam de nas, malparit!!!!
+24
-8
Sr. Mas
Anònim, 11/09/2011 a les 07:41
Trucada a Brusel.les i acabi amb aquesta situació. Escolti el clam del poble català!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: