Petites obres no subjectes a llicència (assabentat)
Comunicar a l'Ajuntament, la intenció de realitzar obres interirors en un habitatge que no suposin canvis en les obertures, parets, pilars i forjat, ni en l'estructura ni en la distribució interior de l'edifici aixi com obtenir permís si s'escau, d'ocupació de via pública per poder posar un sac de runa (2 setmanes) o un contenidor (1 setmana).
- Qui ho pot demanar?
L'interessat
- Com es fa?
-
- A través de l'Oficina Virtual-OVAC amb certificat digital
-
- Cal que disposeu de certificat digital com el DNIe-DNI electrònic, IDcat, Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, Camerfirma,...
- Cliqueu la icona de l'OVAC
- Identifiqueu-vos amb el certificat digital.
- Cliqueu la icona
- Anireu al tràmit "Comunicar i pagar la realització d'obres menors exemptes de llicència en habitatges (assabentat)".
- Ompliu les dades del formulari.
- Cliqueu la icona de la calculadora per generar el rebut de la taxa a pagar.
- Cliqueu "tramitar". En aquest moment la sol·licitud es registra d'entrada.
- Us apareixerà el següent missatge : "S'està generant el rebut corresponent. El podeu consultar i pagar accedint als vostres rebuts pendents de pagament."
- Per completar el tràmit faltarà pagar la taxa. (Veure com pagar el rebut)
- Si opteu per pagar per internet, cal que igualment imprimiu la carta de pagament (generar carta de pagament) i l'adjunteu al justificant d'haver fet el pagament per internet. Aquests dos papers serviran per acreditar el pagament davant de possibles inspeccions.
COM PAGAR EL REBUT
- Aneu a l'apartat "Rebuts pendents"
- Seleccioneu i cliqueu sobre el rebut a pagar.
- A la part inferior us apareixeran les diferents possibilitats de formes de pagament : Obtenir carta pagament Pagar amb targeta Pagar per banca electrònica
- Escolliu l'opció desitjada :
L'opció "obtenir carta de pagament" permet generar el document per pagar-lo per finestreta d'una entitat financera col·laboradora.
L'opció targeta de crèdit i banca electrònica us permet fer el pagament per internet al moment. Procureu conservar un comrpovant d'haver realitzat el pagament,
En tots els casos l'entitat financera no informa del pagament realitzat a l'Ajuntament fins al cap d'unes setmanes. Això fa que malgrat haver pagat un rebut, aquest segueixi constant com a pendent de pagament durant unes setmanes.
- Presencialment
-
-
Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC)
- Adreça:
- Carrer Sant Josep, 7, planta baixa
- Telèfon:
- 010 o 938426610
- Fax:
- 93 842 66 99
- a/e:
- oac@ajuntament.granollers.cat
Horari d'hivern de 16 de setembre a 30 de juny de dilluns a dijous, de 8.30 a 19 h. Divendres, de 8.30 a 14 h.
Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, 8.30 a 15 h; i divendres, de 8.30 a 14 h.
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà facilita informació i realitza diversos tràmits municipals relacionats amb l'empadronament, el cens d'animals domèstics, cementiri municipal, targetes d'autobusos municipals per a jubilats, duplicats de rebuts pagats, inscripcions a casals d'estiu, cursos i tallers i cobrament de diverses taxes i preus públics.
- Omplir la sol.licitud "Full de conformitat d'obres exemptes de llicència (assabentat)" que hi ha al final del tràmit
- Anar a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà
- Es registra d'entrada i es paga la taxa corresponent.
- El rebut de la taxa pagada i la còpia de la sol.lcitud servirà de justificant per possibles inspeccions
-
- Termini legal de resolució:
- 000 - Immediat
- Silenci administratiu:
- 1
- Documents / Informació:
-
- Full de conformitat d'obres exemptes de llicència (assabentat)