Publicitat
-
Accions
VilaWeb i la resta de suports segmentats ofereixen solucions d'alt impacte per a campanyes de màrqueting que tenen per objectiu donar a conèixer un producte o un servei, o bé a les que tenen per objectiu reforçar i crear marca.
Igualment, VilaWeb ofereix solucions als clients que requereixen accions especials més enllà dels formats i campanyes estàndard.
Audiència i perfil dels lectors
VilaWeb és el diari electrònic en llengua catalana sense edició de paper líder d'audiència. Així ho confirmen indicadors com ara l'OJD (1.500.000 vistes mensuals i 370.000 usuaris diferents el mes), Nielsen Netratings i l'enquesta anual d'AIMC-EGM.
El perfil del lector de VilaWeb és el d'un professional de mitjana edat, home o dona, altament qualificat, que té el català com a llengua principal, que es connecta a internet des de fa més de set anys -indistintament des de la feina i des de casa- mitjançant una connexió d'alta velocitat les vint-i-quatre hores i que utilitza la xarxa amb assiduïtat per a obtenir informació (general, cultural, comercial), per a comunicar-se i per a consumir.
Alguns avantatges de la publicitat a internet i a VilaWeb
Combina la creació d'imatge de marca amb la interactivitat entre l'anunciant i el consumidor.
Permet l'activació de campanyes de gran cobertura i ressò amb una inversió més competitiva que la dels mitjans tradicionals (premsa en paper, televisió, ràdio).
Facilita l'accés a una audiència perfectament identificada (socialment, culturalment i econòmicament).
Ofereix, en temps real i amb precisió, estadístiques i indicadors de l'efectivitat de les campanyes publicitàries.
Amb un sol clic, genera trànsit i augmenta les visites a la web de l'anunciant.
-
Formulari
Ompliu el formulari si voleu que ens posem en contacte amb vosaltres per a ampliar-vos la informació o bé fer-vos arribar una proposta de campanya.